Ja hearlikquote:Op maandag 10 januari 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is fijn he, echt ontspannen
Oehquote:Op maandag 10 januari 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
Had ik al vertelt dat ik morgen waarschijnlijk weer lekker hoog in de postaantallen lijst ga komen want thuiswerk dagje en helemaal alleen thuis tussen 08:00 en 17:30![]()
![]()
bamquote:Op maandag 10 januari 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
Had ik al vertelt dat ik morgen waarschijnlijk weer lekker hoog in de postaantallen lijst ga komen want thuiswerk dagje en helemaal alleen thuis tussen 08:00 en 17:30![]()
![]()
ik moest het even opzoeken, maar is dus How I Met Your Motherquote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Om lekker weg te kijken heb ik een rewatch van HIMYM![]()
Yesquote:Op maandag 10 januari 2022 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik moest het even opzoeken, maar is dus How I Met Your Mother
lol, het is volgens mij heel bekend, maar heb nog nooit gekekenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes![]()
Vanaf aflevering 1 is het einde van de serie al bekend
Ben al bezigquote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mrsloveable jij moet door bingen
Maar je doet het fout, om het echt goed te doen moet je dat bij mij op de bank doen.quote:
Je ziet spokenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
is de titel nou veranderd? of zie ik spoken
Wel met een dekentjequote:Op maandag 10 januari 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar je doet het fout, om het echt goed te doen moet je dat bij mij op de bank doen.
Welke serie?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb wel wat van die serie gekeken, toen het op tv was
Waar Rabbit over heeftquote:
Ja en ik had Kletskuttopic neergezet toch? Of nee wacht... misschien kan iemand het voorzeggen en dan kan ik die quote blijven hergebruikenquote:
Uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |