Liefbaar of Loveablequote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
@:solidrock omdat je er zo lief om vroeg een manbun![]()
![]()
[ afbeelding ]
en we er inquote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
heeft hij net staan opnemen voorje.quote:
Ik heb moeite met mijn dankbaarheid te uiten.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
heeft hij net staan opnemen voorje.
beetje dankbaarder zijn mag wel
Beter dan Henk..quote:
Welke manbun?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb moeite met mijn dankbaarheid te uiten.
Nou........quote:
groeien moet die!quote:Op maandag 10 januari 2022 14:21 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier zit boterhammetje nummer 5 van vandaag naar binnen te werken!
Zo dan, ook de korstjes?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:21 schreef ToT het volgende:
quote:
Tijgerbrood is sowieso lekkerste brood vind ikquote:Op maandag 10 januari 2022 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]Ja vers tijgerbrood van de bakker van vandaag. Dat gaat er wel in!
Oh maar hij stopt nu halverwege dit bammetje, misschien zit hij toch wel vol zo onderhand. Maar kan zo zijn dat hij straks weer verder gaat eten.
idd, daarom koop ik het ook!quote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tijgerbrood is sowieso lekkerste brood vind ik
Gewoon in etappes haha
Ja en over de herkomst van baby-olie maar helemaal te zwijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
Tijgerbrood is niet eens van tijgers gemaakt.
Kun je tijdens je koffie pauze lekker even furieus fappenquote:
Zulke marketing trucage zouden gvd verboden moeten wordenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en over de herkomst van baby-olie maar helemaal te zwijgen.
Bah dat is niet lekker, en om er nou aldoor tosti's van te maken is ook weer geen goed ideequote:Op maandag 10 januari 2022 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, daarom koop ik het ook!
Knip wit is ook wel lekker, maar tijgerbrood is het beste!
Laatst trouwens brood van Bakker Bart gehaald; 2 duppies duurder en keidroog!
Het laatste deel van dat brood hebben we gewoon weggegooid, niet te vreten!quote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Knip wit is ook wel lekker, maar tijgerbrood is het beste!
Is wel de lekkerste pindakaasquote:Op maandag 10 januari 2022 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik straks ook nog even wat tijgerbrood haal op weg terug naar huis
En pindakaas met grove stukjes erin![]()
Op de havo gingen we wel eens naar de warme bakker voor een halfje ongesneden tijger wit die we gingen uithollen, waarna we de lekkere knapperige korst als laatste aten.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik straks ook nog even wat tijgerbrood haal op weg terug naar huis
En pindakaas met grove stukjes erin![]()
Ik zat op de Bakkerij en horecavakschool.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de havo gingen we wel eens naar de warme bakker voor een halfje ongesneden tijger wit die we gingen uithollen, waarna we de lekkere knapperige korst als laatste aten.
"Hallo Bakker, alleen de korstje van tijger wit graag, laat de rest maar achterwege"quote:Op maandag 10 januari 2022 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de havo gingen we wel eens naar de warme bakker voor een halfje ongesneden tijger wit die we gingen uithollen, waarna we de lekkere knapperige korst als laatste aten.
Zelfgemaakte pindakaas is natuurlijk het aller lekkerstquote:Op maandag 10 januari 2022 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel de lekkerste pindakaasVan Calvé
calvequote:Op maandag 10 januari 2022 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel de lekkerste pindakaasVan Calvé
Okee dan!quote:Op maandag 10 januari 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat op de Bakkerij en horecavakschool.
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"Hallo Bakker, alleen de korstje van tijger wit graag, laat de rest maar achterwege"
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
2 uur? Dat kan toch wel sneller?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pindakaas is natuurlijk het aller lekkerst![]()
![]()
Maar ik heb geen zin om daar twee uur voor uit te trekken om daarna muis het binnen 15 minuten helemaal te zien opvreten
En blijkbaar ook op bodybuilding. Man, wat zie je er afgetraind uit.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat op de Bakkerij en horecavakschool.
Jazeker, maar ik doe het op mijn gemak als ik het niet voor een baas hoef te makenquote:
De calve 100% is verrassend lekker. Heb ik onlangs in aanbieding gekocht en ga ik vaker kopen.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
calvezoete meuk
gewoon 100% pindakaas nemen.
hoewel de calve die tegenwoordig ook heeft dacht ik.
maar alsnog calve
ik haal zo'n kilo pindakaas bij de ah. makkelijk in zo'n emmertje
Je hebt mijn Onlyfans account gevonden?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En blijkbaar ook op bodybuilding. Man, wat zie je er afgetraind uit.
Ik heb nog notenpasta, ook heel lekkerquote:Op maandag 10 januari 2022 14:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik doe het op mijn gemak als ik het niet voor een baas hoef te maken
Iedere zichzelf respecterende FOK!ker heeft dat sobersoquote:Op maandag 10 januari 2022 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt mijn Onlyfans account gevonden?
heb ik ook nog. walnotenchocoladepasta. omnomnomquote:Op maandag 10 januari 2022 14:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog notenpasta, ook heel lekker
Nee. Rabbit had gifje hierzo van jou gepost. In vorige topic ook maar daar had je geen knotje.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nieuwe kleren in 5 4 3 2 1.....quote:Op maandag 10 januari 2022 14:21 schreef ToT het volgende:
Soberso?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende FOK!ker heeft dat soberso
* SolidasRock respecteert zichzelf blijkbaar nietquote:Op maandag 10 januari 2022 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende FOK!ker heeft dat soberso
Nooit gehad, je kan dat wel kopen bij een landwinkelquote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pindakaas is natuurlijk het aller lekkerst![]()
![]()
Maar ik heb geen zin om daar twee uur voor uit te trekken om daarna muis het binnen 15 minuten helemaal te zien opvreten
Dat knotje is tegenwoordig al een flinke knot.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee. Rabbit had gifje hierzo van jou gepost. In vorige topic ook maar daar had je geen knotje.
Ik heb het over groeien, niet over knoeienquote:Op maandag 10 januari 2022 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen af en toe wat chocoladepasta van z'n snoetje af vegen, that's it!
Die heb ik wel eens gehad van 100% vond ik niet lekkerquote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
calvezoete meuk
gewoon 100% pindakaas nemen.
hoewel de calve die tegenwoordig ook heeft dacht ik.
maar alsnog calve
ik haal zo'n kilo pindakaas bij de ah. makkelijk in zo'n emmertje
Vind die combi weer minderquote:Op maandag 10 januari 2022 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb ik ook nog. walnotenchocoladepasta. omnomnom
Eerlijk gezegd vatte ik het ook zo op zoals ToTquote:Op maandag 10 januari 2022 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het over groeien, niet over knoeien
heb je corona ofzoquote:Op maandag 10 januari 2022 14:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gehad van 100% vond ik niet lekker
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind die combi weer minder
Maar geen brood nu in huis, wel pizzadeeg.
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het over groeien, niet over knoeien
Dat mag je vinden, ik niet dus.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik niet dus.
Chocola ja
Walnoten ja
Samen
chocoladequote:Op maandag 10 januari 2022 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik niet dus.
Chocola ja
Walnoten ja
Samen
Dat is een aannamequote:Op maandag 10 januari 2022 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"How do you know you don't like it if you have never even tried it?"
- "It just SOUNDS wrong to me!"
Hij heeft altijd leuke kleding aan.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:49 schreef ToT het volgende:
Maar we hebben aardig wat kleertjes op de groei gekocht.
Ik geef het aan mevrouw ToT door!quote:Op maandag 10 januari 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft altijd leuke kleding aan.
Pippi weet dat beter.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een aanname![]()
George daar ook nog voor misbruiken
Tof,want echt een compliment.quote:
Pippi, waarom heeft haar papa haar nooit naar de popo gebracht toen ze niet meer voor haar konden zorgen?quote:
Heb gewoon smaakquote:
nee vieze dingen vind ik niet lekker. lekkere dingen welquote:Op maandag 10 januari 2022 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb gewoon smaak![]()
Jij vindt ook niet alles lekker
quote:Op maandag 10 januari 2022 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee vieze dingen vind ik niet lekker. lekkere dingen wel
FOK! vocabulair niet kennenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Soberso?
https://frontpage.fok.nl/(...)oede-voornemens.html
Zie reacties!
#metooquote:Op maandag 10 januari 2022 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee vieze dingen vind ik niet lekker. lekkere dingen wel
Waarschijnlijk zullen ze het daar wel hebben. En zo moeilijk is het niet te maken, het is vooral noten in een magimixer flikkeren en hem aanzetten. Dat moet zelfs de grootste KLB debielen nog kunnenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nooit gehad, je kan dat wel kopen bij een landwinkel
Misschien maar een keer proberen
fijn voor jequote:
nou........quote:Op maandag 10 januari 2022 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze het daar wel hebben. En zo moeilijk is het niet te maken, het is vooral noten in een magimixer flikkeren en hem aanzetten. Dat moet zelfs de grootste KLB debielen nog kunnen
Zie mijn reactie daar!quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! vocabulair niet kennen![]()
N00b die je bent
Ook zo lekker positief ben jequote:
Mensen zaten te bitchen over dat soberso, waaronder Tara, en ik vroeg hem of hij nieuw op FOK! was aangezien hij die term niet kende.quote:
Jigggy zou het inderdaad nog voor elkaar krijgen tijdens het zelfstandig poepen nog te falenquote:
Nouja zegquote:Op maandag 10 januari 2022 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen zaten te bitchen over dat soberso, waaronder Tara, en ik vroeg hem of hij nieuw op FOK! was aangezien hij die term niet kende.
(Hij is overigens degene die mij toentertijd op FOK! heeft gekregen!)
Ja en toen ging iemand weer bijdehand lopen doen over dat het een Geenstijl-term zou zijn of zo.quote:
uiteraard. ik ben immer positief!quote:
drakin in LIT / Originele taal- en spelfouten op FOK! #85quote:Op maandag 10 januari 2022 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen zaten te bitchen over dat soberso, waaronder Tara, en ik vroeg hem of hij nieuw op FOK! was aangezien hij die term niet kende.
(Hij is overigens degene die mij toentertijd op FOK! heeft gekregen!)
Ook dat is een reden waarom ik nooit op de FP kom, alleen maar racistische fascisten die grappig en bijdehand willen doenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en toen ging iemand weer bijdehand lopen doen over dat het een Geenstijl-term zou zijn of zo.
Zou mij niets verbazen dat soberso ouder is dan geenstijl.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en toen ging iemand weer bijdehand lopen doen over dat het een Geenstijl-term zou zijn of zo.
hiquote:Op maandag 10 januari 2022 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Kat op schoot.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
verwarming aan en een dekentje vanavond!
Ik leen af en toe 1quote:Op maandag 10 januari 2022 17:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ik er eentje had, zeker weten!
Misschien wil ze zelf wel bij jou op schoot.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is geen gek idee!
@:suzi1 heb jij nog een schootwarmer katz te leen voor vanavond?
aahwquote:Op maandag 10 januari 2022 18:03 schreef suzi1 het volgende:
ooo aan jou <3
even vragen of **** een wandelreis naar jou wil doen
"Leen"quote:
nee sorry ik ga er niet aan beginnenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:07 schreef suzi1 het volgende:
wil jij niet een lief katzje van 11. ze wil ook wel buiten spele
Moet je ook niet doen, als zoiets uitkomt sta je bekend als de pedo van de buurtquote:Op maandag 10 januari 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee sorry ik ga er niet aan beginnen
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, als zoiets uitkomt sta je bekend als de pedo van de buurt
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, als zoiets uitkomt sta je bekend als de pedo van de buurt
Ik dacht dat je over mijn katje van 11 had maar dat is een rasechte binnenkat tenzij zomer en zon.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:07 schreef suzi1 het volgende:
wil jij niet een lief katzje van 11. ze wil ook wel buiten spele
Wat?quote:
Dat moetquote:Op maandag 10 januari 2022 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
Waarom ga je jezelf martelen?
Wat heb je allemaal in de hutsport?quote:
juist! even pozza pauze genomenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:16 schreef suzi1 het volgende:
ik heb eten van gister op
pozzaloze maand genomen?
Winterpeen en uiquote:Op maandag 10 januari 2022 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in de hutsport?
Schakel zelf, anders wordt hij te dikquote:
noem jij mij nou dik?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schakel zelf, anders wordt hij te dik
Bolligquote:
ooooh dus eigenlijk kan ik rustig pozzaatje bellenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:19 schreef suzi1 het volgende:
maar als vetje alleen bove broekriem zit is dat niet erg hoor
Ben ook een beetje molligquote:
Beter te dik in de kist dan een pozza gemistquote:Op maandag 10 januari 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schakel zelf, anders wordt hij te dik
True thatquote:Op maandag 10 januari 2022 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter te dik in de kist dan een pozza gemist
Het smaakte primaquote:
gewoon volkoren nemen en dan een wat kleinere portiequote:Op maandag 10 januari 2022 18:24 schreef Schakeltopia het volgende:
kwa calorietjes boeit het ook geen reet of ik nou pozza eet of pasta denk ik
Van pasta word je toch niet dik?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon volkoren nemen en dan een wat kleinere portie
Koolhydraten met weinig vezels.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van pasta word je toch niet dik?
Goeie smoes jaquote:Op maandag 10 januari 2022 18:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Koolhydraten met weinig vezels.
Van wit brood en pizzabodems kun je ook dik worden.
quote:Word je dik van pasta?
Ja en nee. Veel mensen denken dat je van het eten van pasta aankomt omdat het zo veel koolhydraten bevat. Maar de koolhydraten uit pasta zijn het probleem vaak niet. Mits je over de dag niet meer energie binnenkrijgt dan dat je verbrandt, maakt pasta zeker niet dik. Of je aankomt of afvalt, hangt niet af van dit product, maar van je voeding over de gehele dag, oftewel de totale hoeveelheid calorieën.
Als je kiest voor de volkoren variant zit je helemaal goed. Onderzoek laat zien dat volkorenproducten de kans op een gezond gewicht verhogen. Vezels zetten je maag en darmen aan het werk, zijn niet of slecht verteerbaar en geven je een verzadigd gevoel.
Het eetlustremmende effect van vezels is mogelijk te verklaren door het stofje acetaat. Deze ontstaat in de dikke darm door afbraak van vezels door darmbacteriën. Acetaat zou in de hersenen mogelijk de eetlust remmen. Echter, is dit alleen nog onderzocht bij muizen en moet dit nog verder onderzocht worden bij mensen.
Mooi, dan kom ik de volgende keer dat je hutspot maakt mee ittenquote:
Gezellig, wil je er dan worst bij of ook speklapjes?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi, dan kom ik de volgende keer dat je hutspot maakt mee itten![]()
vooral dat laatste inderdaad. kleinere porties etenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon volkoren nemen en dan een wat kleinere portie
En dan HEUL VEUL kleine porties om je pens te vullen!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vooral dat laatste inderdaad. kleinere porties eten
Vergeet het toetje niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan HEUL VEUL kleine porties om je pens te vullen!![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan HEUL VEUL kleine porties om je pens te vullen!![]()
Allebei natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig, wil je er dan worst bij of ook speklapjes?
Jij bent wel weer hebberige héquote:
Mag jij kiezequote:Op maandag 10 januari 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig, wil je er dan worst bij of ook speklapjes?
Dat doe ik worstquote:
Ow, en een glaasje water erbij. Ik probeer op mijn lijn te letten.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent wel weer hebberige hé
Dat is wel lekker bij het eten.. sommige zeggen dat het slecht isquote:Op maandag 10 januari 2022 19:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow, en een glaasje water erbij. Ik probeer op mijn lijn te letten.
Welnee, dat water is om al dat vet van de speklapjes en in mindere mate van de worst weg te spoelen. Best gezond toch?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel lekker bij het eten.. sommige zeggen dat het slecht is
Ah, dan drink ik wat vaker water als ik worst eetquote:Op maandag 10 januari 2022 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, dat water is om al dat vet van de speklapjes en in mindere mate van de worst weg te spoelen. Best gezond toch?
Ehhh.....quote:Op maandag 10 januari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, dan drink ik wat vaker water als ik worst eet
Als ik stamppot eet natuurlijk hé of in de snertquote:
gekomenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:hemarookworst kom er maar in jonguh!
Ruim je het ook even opquote:
En netjes dat roomsausje in een bakje doen en in de koeling zetten!quote:
@Geerd ben jij hetquote:
Die ken ik nietquote:
Die zit tussen boom93 en vis95.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zij had post 200 miljoenste post met "gekomen"
Hearlikkquote:Op maandag 10 januari 2022 17:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
verwarming aan en een dekentje vanavond!
ben nog niet begonnenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je voor Jan Lul Wim Hof methode?:(
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
toch meteen een stuk vrolijker
Botox is uitgewerkt denk ikquote:Op maandag 10 januari 2022 20:00 schreef Schakeltopia het volgende:
wat ziet ze eruit joh
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Botox is uitgewerkt denk ik
Vanavond maar verder met Stay Close
Ik wil t einde weten, kan natuurlijk ook 2 afleveringen over slaanquote:
neeeeee gewoon even kijken!!!!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wil t einde weten, kan natuurlijk ook 2 afleveringen over slaan
Dan wil ik al slapen in bedjequote:Op maandag 10 januari 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
als je nu begint dan ben je om 11 uur in je bedje
goed planquote:Op maandag 10 januari 2022 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk vanavond wel twee en morgen de laatste
Neeeuh nog lang niet nog 200 afleveringenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
@:moonlight heeft intussen al bijna goudkust uitgekeken, die kun je om tips vragen
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Neeeuh nog lang niet nog 200 afleveringen
Ja kijkt zo dom wegquote:Op maandag 10 januari 2022 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fijn dat je dan nog zoveel afleveringen te kijken hebt![]()
Ja hearlikquote:Op maandag 10 januari 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is fijn he, echt ontspannen
Oehquote:Op maandag 10 januari 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
Had ik al vertelt dat ik morgen waarschijnlijk weer lekker hoog in de postaantallen lijst ga komen want thuiswerk dagje en helemaal alleen thuis tussen 08:00 en 17:30![]()
![]()
bamquote:Op maandag 10 januari 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
Had ik al vertelt dat ik morgen waarschijnlijk weer lekker hoog in de postaantallen lijst ga komen want thuiswerk dagje en helemaal alleen thuis tussen 08:00 en 17:30![]()
![]()
ik moest het even opzoeken, maar is dus How I Met Your Motherquote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Om lekker weg te kijken heb ik een rewatch van HIMYM![]()
Yesquote:Op maandag 10 januari 2022 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik moest het even opzoeken, maar is dus How I Met Your Mother
lol, het is volgens mij heel bekend, maar heb nog nooit gekekenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes![]()
Vanaf aflevering 1 is het einde van de serie al bekend
Ben al bezigquote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mrsloveable jij moet door bingen
Maar je doet het fout, om het echt goed te doen moet je dat bij mij op de bank doen.quote:
Je ziet spokenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
is de titel nou veranderd? of zie ik spoken
Wel met een dekentjequote:Op maandag 10 januari 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar je doet het fout, om het echt goed te doen moet je dat bij mij op de bank doen.
Welke serie?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb wel wat van die serie gekeken, toen het op tv was
Waar Rabbit over heeftquote:
Ja en ik had Kletskuttopic neergezet toch? Of nee wacht... misschien kan iemand het voorzeggen en dan kan ik die quote blijven hergebruikenquote:
Uiteraard.quote:
blijkbaarquote:Op maandag 10 januari 2022 20:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja en ik had Kletskuttopic neergezet toch? Of nee wacht... misschien kan iemand het voorzeggen en dan kan ik die quote blijven hergebruiken
quote:
Ken ik niet eensquote:
Idee voor een nieuwe serie: How i met your dragon.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zitten ook geen draken in geloof ik
Geen draken, dan is het meteen een kutseriequote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zitten ook geen draken in geloof ik
Wat doet Murp nou weer?quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
Is de TT veranderd dan? Wat stond er oorspronkelijk?
quote:Logboek entries voor dit topic
Op maandag 10 januari 2022 @ 18:47 door xxx:
Topictitel: "[VIV SC #110] Scrup is een peuter" -> "[VIV SC #110] Kletskuttopic"
Op maandag 10 januari 2022 @ 20:09 door xxx:
Topictitel: "[VIV SC #110] Kletskuttopic" -> "[VIV SC #110] Scrup is een kleuter"
Op maandag 10 januari 2022 @ 20:23 door xxx:
Topictitel: "[VIV SC #110] Scrup is een kleuter" -> "[VIV SC #110] Kletskuttopic"
Ik weet niet wie dat doet maar kut hoeft van mij ook niet in de titel.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:52 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een zwartwit foto ingekleurd!
Het is bijna vol, dan kan je een mooiere TT makenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat doet maar kut hoeft van mij ook niet in de titel.
Daar ben jij veel beter in.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is bijna vol, dan kan je een mooiere TT maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |