Na een positieve test ben je besmettelijk en ga je niet handen lopen schudden of midden in een groep staan, dan ga je in quarantaine en wacht je tot jij dat niet meer bent. of zou jij dat wel doen?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik snap de OP niet, of ben je zo iemand die denkt dat je na een positieve test naar het ziekenhuis moet worden gebracht omdat je anders dood gaat?
Ik niet, maar we hebben het hier wel over een erkende mafkees, dus hij zou dat best wl kunnen doen natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:33 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Na een positieve test ben je besmettelijk en ga je niet handen lopen schudden of midden in een groep staan, of zou jij dat wel doen?
Waarom niet?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:33 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Na een positieve test ben je besmettelijk en ga je niet handen lopen schudden of midden in een groep staan, dan ga je in quarantaine en wacht je tot jij dat niet meer bent. of zou jij dat wel doen?
in dat geval zou ik hem direct het land uittrappen, zo'n mafklapper moet je niet in je land willen hebbenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet, maar we hebben het hier wel over een erkende mafkees, dus hij zou dat best wl kunnen doen natuurlijk.
Wel als je een wappie bent met een status zoals Djokovic.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:33 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Na een positieve test ben je besmettelijk en ga je niet handen lopen schudden of midden in een groep staan, dan ga je in quarantaine en wacht je tot jij dat niet meer bent. of zou jij dat wel doen?
Dat mag niet van de rechter.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:36 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
in dat geval zou ik hem direct het land uittrappen, zo'n mafklapper moet je niet in je land willen hebben
En je snapt wel dat je daardoor al die lockdowns langer in stand houdt eh?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik laat mij niet testen vanwege het quarantaine gevaar dat velen malen erger is dan covid. En zo ken ik er meer...
niet verder op in gaan, met dit soort domheid valt niet te pratenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En je snapt wel dat je daardoor al die lockdowns langer in stand houdt eh?
Wat dat betreft past meneer Djokovic, net als jij, prima in het clubje simpelen-der-aarde.
Je hebt gelijk, ik zal mij er verder van onthoudenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:49 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
niet verder op in gaan, met dit soort domheid valt niet te praten
De overheid bepaalt dat niet ik. Van mij hoeft het niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En je snapt wel dat je daardoor al die lockdowns langer in stand houdt eh?
Wat dat betreft past meneer Djokovic, net als jij, prima in het clubje simpelen-der-aarde.
Ja dit. Ofwel hij heeft gelogen dat hij besmet was, ofwel hij heeft de dagen erna bewust allerlei mensen aangestoken.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:58 schreef speknek het volgende:
Ik geloof wel dat Servi gelogen heeft, dat hele land is nationalistisch debiel.
Ik geloof ook dat Novax een complete covidioot is die na een positieve test lekker het virus overal zou verspreiden.
Dus 🤷♂️
Groot gelijk, op TV komt er steeds een muts langs die al meer dan een jaar in quarantaine zit.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik laat mij niet testen vanwege het quarantaine gevaar dat velen malen erger is dan covid. En zo ken ik er meer...
Moeten er voor tennissers andere regels gelden dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:08 schreef bellamy13 het volgende:
Los van het feit of hij corona heeft gehad.
Hij krijgt een visum. Hij heeft een bewijs dat hij corona heeft gehad.
En hij wordt zonder reden in een quarentainehotel gezet dagen lang, en er wordt tegen de hele wereld gezegd dat hij niet welkom is en terug moet.
Dit is het beleidt waar ongeveer iedereen achter staat. De rechter vindt het allemaal net zo absurd. De gewone burger en de politici vinden het de normaalste zaak van de wereld.
https://www.ad.nl/tennis/(...)unnen-doen~a5227b23/
Wat bedoel je? Hij mocht gewoon spelen, maar een paar hoge bobo's hadden bedacht hem hard aan te pakken, achteraf blijkt zonder reden.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Moeten er voor tennissers andere regels gelden dan?
De Australische tennisbond heeft verkeerd met de spelers gecommuniceerd en djokovic heeft onvoldoende tijd gekregen om zijn ingetrokken visa toch voor elkaar te krijgen. Daar gaat het fout en daar maakt de rechter gehakt van.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:45 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Hij mocht gewoon spelen, maar een paar hoge bobo's hadden bedacht hem hard aan te pakken, achteraf blijkt zonder reden.
Het hele beleidt is kansloos. 100k besmettingen per dag, nadat je alle helden, de verplegers die je keihard nodig hebt hebt ontslagen.
Die 100k besmettingen per dag komen niet van de ongevaccineerden.
Ik heb veel domme dingen gelezen op fok de afgelopen weken maar dit is toch echt wel de overtreffende trap. En hier delen we gewoon een land mee.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bureaucratie ten top. Hij heeft alles gedaan wat hij moest doen, en zonder reden wordt hij niet toegelaten. En mag hij een hele nacht niet slapen. Absurt allemaal. Maargoed 90% van de fokkers, 90% vd wereld is voor dit absurde rare stupide kansloze niet te verklaren beleidt. Of het nou voor Djokovic geldt of voor wie dan ook. Het valt niet meer te verklaren. Iedereen verplicht inenten, verplegers ontslaan, ongevaccineerden opsluiten, verbannen van de straat. Met als resultaat: hogere besmettingen dan ooit.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:26 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Transcriptie
https://fedcourt.gov.au/_(...)ucted-by-the-ABF.pdf
Toch wel heel erg knap hoe rustig en beleefd Nole blijft terwijl hij asociaal behandeld wordt. Zie bijvoorbeeld pag 11/12
Je hebt door dat 16 december na 10 december komt?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:46 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Bureaucratie ten top. Hij heeft alles gedaan wat hij moest doen, en zonder reden wordt hij niet toegelaten. En mag hij een hele nacht niet slapen. Absurt allemaal. Maargoed 90% van de fokkers, 90% vd wereld is voor dit absurde rare stupide kansloze niet te verklaren beleidt. Of het nou voor Djokovic geldt of voor wie dan ook. Het valt niet meer te verklaren. Iedereen verplicht inenten, verplegers ontslaan, ongevaccineerden opsluiten, verbannen van de straat. Met als resultaat: hogere besmettingen dan ooit.
Op die 16 december is de tennisbond blijkbaar teruggekomen. Want van de tennisbond mocht hij deelnemen. Anders was hij niet gekomen.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:59 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Je hebt door dat 16 december na 10 december komt?
En ik heb geen idee wat je er allemaal bijhaalt wat ergens ter wereld gebeurt. Doet er volgens niet toe aangezien het hier over Djokovic in Australi gaat en een beetje irritant omdat je ook nog eens aan cherry picking doet
Manmanman.......quote:Op maandag 10 januari 2022 18:45 schreef quo_ het volgende:
Nee ik geloof er geen reet van. En jammer dat die rechters de zaak weer verkloten. Opzouten met mensen die menen dat ze meer rechten hebben als celebrity.
De kern van de zaak.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef bellamy13 het volgende:
Wie denkt die Djokivic wel niet dat hij is?
https://www.theguardian.c(...)e-false-travel-claimquote:The Australian Border Force is investigating whether Novak Djokovic incorrectly declared he had not travelled and would not do so for two weeks before his flight to Australia, in the latest twist in the tennis star’s visa cancellation saga.
Questions have been raised about the declaration completed by an agent for Djokovic, with social media posts seemingly showing he was in Belgrade on Christmas Day before flying to Australia from Spain on 4 January.
Waarom heeft de rechter de zaak verkloot? De rechter gaf volgens mij juist aan dat de verschillende partijen er een rommeltje van hebben gemaakt. Djokovic heeft aangegeven corona te hebben gehad, ik ga er vanuit dat hij daar bewijs voor kan overleggen (zoals een herstelbewijs/QR code).quote:Op maandag 10 januari 2022 18:45 schreef quo_ het volgende:
Nee ik geloof er geen reet van. En jammer dat die rechters de zaak weer verkloten. Opzouten met mensen die menen dat ze meer rechten hebben als celebrity.
Niemand verwacht dat die de bak in moet. Dat het een onbetrouwbare rat is wist iedereen al. 16 december corona en de dagen er na met je kop in de op het internet staan omdat je aanwezig was bij evenementen. Hoe dom ben je dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:20 schreef bellamy13 het volgende:
Djokovic, de beste tenniser van de wereld, wordt naar huis gestuurd.
Moet misschien ook 5 jaar de cel in.
Dom of arrogant?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niemand verwacht dat die de bak in moet. Dat het een onbetrouwbare rat is wist iedereen al. 16 december corona en de dagen er na met je kop in de op het internet staan omdat je aanwezig was bij evenementen. Hoe dom ben je dan?
Dom als je een paar weken later Australi in moet. Iedereen weet hoe streng de aussies zijn met hun toegangsbeleid. Alleen maar mooi dat ze geen voorrang geven alleen omdat die goed kan tennissen.quote:
Welk gevaar vormt hij voor tennisers, of uberhaupt voor iemand op dit moment?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dom als je een paar weken later Australi in moet. Iedereen weet hoe streng de aussies zijn met hun toegangsbeleid. Alleen maar mooi dat ze geen voorrang geven alleen omdat die goed kan tennissen.
Tja als je 20 jaar terug een strafblad en je 'vergeet' dat net als Djokovic te melden dan krijg je ook geen toegang. En Australi heeft volgens mij maanden een zero covid beleid gehad. Dan ga je toch niet iemand in huis nemen die moedwillig met een besmetting allemaal evenementen heeft bezocht?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:38 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Welk gevaar vormt hij voor tennisers, of uberhaupt voor iemand op dit moment?
Oh, als hij echt besmet is geweest, vrij klein. Australi heeft natuurlijk ook een belachelijk streng COVID beleid. berhaupt ook een heel streng immigratiebeleid.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:38 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft aantoonbaar schijt aan alle maatregelen die Austratie neemt met corona. Hij liegt op zijn aanvraagformulieren, hij zegt corona te hebben gehad op dagen dat ie ook gewoon op pad was etc, die maling aan allerhande maatregelen heeft hij natuurlijk nog steeds.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:38 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Waarom willen ze mensen niet in Australi hebben ? Omdat ze andere kunnen besmetten toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft aantoonbaar schijt aan alle maatregelen die Austratie neemt met corona. Hij liegt op zijn aanvraagformulieren, hij zegt corona te hebben gehad op dagen dat ie ook gewoon op pad was etc, die maling aan allerhande maatregelen heeft hij natuurlijk nog steeds.
Welk gevaar hij daarmee vormt is een vraag die je kan stellen, een even groot gevaar als anderen die liegen op hun formulieren om het land binnen te komen en een even groot gevaar als anderen die schijt hebben aan het coronabeleid van Australi
Ik heb geenszins de illusie deze vragen te kunnen beantwoorden, ik heb geen flauw idee van de ins en outs van het coronabeleid van Australi en maar een beetje meer benul van het beleid omtrent het inreizen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:13 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Waarom willen ze mensen niet in Australi hebben ? Omdat ze andere kunnen besmetten toch?
Is er een risico dat hij andere zou besmetten?
En hoeveel besmettingen zijn er nu per dag in Australi sinds dit beleidt?
Jij kan niet de vraag beantwoorden of iemand die recent corona gehad heeft een risico vormt om anderen te besmetten?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geenszins de illusie deze vragen te kunnen beantwoorden, ik heb geen flauw idee van de ins en outs van het coronabeleid van Australi en maar een beetje meer benul van het beleid omtrent het inreizen.
De vragen stellen is de indruk wekken dat wij ze beter kunnen beantwoorden dan de Australische overheid.
Ten eerste is dat antwoord ja, het is een klein risico maar wel een risico en ten tweede is het een risico dat hij geen corona heeft gehad, hij heeft immers al gelogen op officile inreisdocumenten, wie zegt dat dat het enige is dat niet waar is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:54 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Jij kan niet de vraag beantwoorden of iemand die recent corona gehad heeft een risico vormt om anderen te besmetten?
quote:Op maandag 10 januari 2022 09:33 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Is het heel relevant of hij zich aan de quarentaineregels gehouden heeft voor dit moment?quote:
Jij snapt nog steeds niet waarom die geweigerd is h? Het gaat er allang niet om dat die Corona heeft gehad.quote:Op zondag 16 januari 2022 08:46 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Is het heel relevant of hij zich aan de quarentaineregels gehouden heeft voor dit moment?
Als ik een maand geleden positief getest ben en dan naar mijn werk wil gaan nadat ik NIET meer besmettelijk ben, mag ik dan ook niet meer werken omdat ik me een maand geleden niet aan de quarentaineregels gehouden heb?
Idd hij heeft valsheid in geschrift gepleegd. Dat hij een wappie is en het daarom gedaan heeft zou je nog aan corona kunnen koppelen.quote:Op zondag 16 januari 2022 08:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij snapt nog steeds niet waarom die geweigerd is h? Het gaat er allang niet om dat die Corona heeft gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |