Een gokje Kittyquote:

het lijkt een zakdoekjequote:Op maandag 10 januari 2022 08:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Peter slaapt met zo'n ding. Weet niet of er nog meer mannen zijn die zoiets gebruiken.

En dan zo weer klagen dat ze geen oog dicht heeft gedaan vannachtquote:Op maandag 10 januari 2022 08:10 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien zou het helpen als ze wat aan haar slaaphouding doet.

Hangt er van af. Heb je Evelien en May wel meegekregen?quote:Op maandag 10 januari 2022 08:13 schreef Burner82 het volgende:
Zo te zien is er niet heel veel gebeurd sinds gisteravond

Nope.....quote:Op maandag 10 januari 2022 08:14 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hangt er van af. Heb je Evelien en May wel meegekregen?

Amyquote:Op maandag 10 januari 2022 08:14 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hangt er van af. Heb je Evelien en May wel meegekregen?

Benny heeft er wel een topic over gemaakt,quote:

Ik had de TT wel gelezen, maar dat zag er meer uit als hopen op nieuwe bewonersquote:Op maandag 10 januari 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benny heeft er wel een topic over gemaakt,

Er was gisteren een spel, ik heb het zelf ook niet gezien maar wel voor zien komen hier.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik had de TT wel gelezen, maar dat zag er meer uit als hopen op nieuwe bewonersBen benieuwd dan in ieder geval. Beetje reuring kunnen we wel gebruiken.

quote:Op maandag 10 januari 2022 08:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar zegt dat Kitty vannacht heeeeeel hard heeft liggen snurken. Alsof ze vlak naast z'n oor lag.

in ieder geval geen sport spelquote:Op maandag 10 januari 2022 08:28 schreef Cargamelk het volgende:
Zou er vandaag ook weer een spel plaats vinden .. pimpampet of ganzeborden of misschien krijgen ze wel petanq ballen.

Hij zei het tegen Nawel.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tegen Kitty of??
Salar heeft enorm spijt denk ik

ik denk dat hij best graag op die andere kamer had geslapenquote:

als hij het tegen Kitty zou zeggen is het 1 groot dramaquote:

Maar dat willen wij niet natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij het tegen Kitty zou zeggen is het 1 groot drama

Salar zou het liefst op twee kamers tegelijk liggen zodat hij alle gesprekken kan horen.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij best graag op die andere kamer had geslapen

Salar durft kitty wel te plagen met het roze pak.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij het tegen Kitty zou zeggen is het 1 groot drama

Pizzadeeg moet nog 4 uur op kamertemperatuur. Dus daar is ze al 4 uur mee bezigquote:Op maandag 10 januari 2022 08:33 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd wat kitty de hele dag gaat doen. Ze heeft het pizzadeeg al klaar.

Salar mag datquote:Op maandag 10 januari 2022 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Salar durft kitty wel te plagen met het roze pak.

ze gaat erop zittenquote:Op maandag 10 januari 2022 08:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Pizzadeeg moet nog 4 uur op kamertemperatuur. Dus daar is ze al 4 uur mee bezig

Ze zijn nog niet in het huis .. alleen aangekondigd.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:41 schreef Burner82 het volgende:
Voor 2 nieuwe, zijn ze erg weinig in beeld nog.

Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 10 januari 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet in het huis .. alleen aangekondigd.

Dit lijkt meer op glamping inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:41 schreef Hunter het volgende:
Ik had me bij "survivalweek" toch wat anders voorgesteld.

Ik ook. Zal meer survivalweek voor de Cossers worden denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:41 schreef Hunter het volgende:
Ik had me bij "survivalweek" toch wat anders voorgesteld.

Die Zou het liefst terug naar het datacenter willen gaan om alles mee te krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:32 schreef engine het volgende:
[..]
Salar zou het liefst op twee kamers tegelijk liggen zodat hij alle gesprekken kan horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |