quote:Sauzen, soepen, brood. Je kunt ook steaks maken van de inhoud: verwijder het deksel van de pot, evenals de bodem met een afscheurdeksel en een potopener. Neem het vlees in zijn geheel uit de pot, in steaks gesneden. Bak in een pan of grill. Als een kant van gelei.?
Bruine beerquote:Op zondag 9 januari 2022 23:51 schreef golfer het volgende:
Wat voor beer was het?
Het maakt namelijk nogal wat uit of het een bruine beer, een ijsbeer, een grizzlybeer of een masturbeer is.
Kom op, kom eens een keer van je zolderkamer en buiten je comfort zone! Je weet niet wat je mist in het leven als je niets probeert!quote:Op zondag 9 januari 2022 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Pleur op je gaat toch geen beer eten man staatsgek.
Thanks!quote:Op zondag 9 januari 2022 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Beetje creatief zijn. Berenvlees uit Lapland. Daar spreken ze Fins. 'Berenvlees recepten' is karhunlihan resepti. Dat in Google gooien en dan krijg je dus wel recepten. Die ook even door de vertaler halen en succes. Maar goed, ook dat zijn recepten met vers vlees en niet met blikvlees. Ik heb nog gezocht op 'berenvlees recepten blik' maar dan krijg ik dus alleen webshops waar ze berenvlees in blik verkopen. Wat idioot duur man
ps: website waar ze berenvlees in blik verkopen staat dit bij de omschrijving:
[..]
Foto insluiten gaat niet helemaal goed, maar hier:quote:
Tja, als ik een normale vraag zou heb, vind ik het antwoord wel op google. Ik kom hier ook alleen als ik ergens mee zit dat ik niet met google kan oplossenquote:
Vannacht je moeder nog geprobeerd.quote:Op maandag 10 januari 2022 00:00 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Kom op, kom eens een keer van je zolderkamer en buiten je comfort zone! Je weet niet wat je mist in het leven als je niets probeert!
En dit als toetje, gedrizzled over je yoghurtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:34 schreef Raw85 het volgende:
Sowieso flamberen, paar stoofbeertjes ernaast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |