Misschien. Maar de finale halen mag niet fout gaan met ~90 gemiddeld elke ronde.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet gewoon beter als ze een tourcard wil.
Als ze er nu uit was gegaan was dat een vrij reëel optie geweest. Je kan daar ook zo tegen een random aanlopen die 100+ smijt morgen en dan was het al adios geweest.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien. Maar de finale halen mag niet fout gaan met ~90 gemiddeld elke ronde.
Ja, maar dat zou wel veel pech zijn geweest.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze er nu uit was gegaan was dat een vrij reëel optie geweest. Je kan daar ook zo tegen een random aanlopen die 100+ smijt morgen en dan was het al adios geweest.
In Engeland heb je wel meer dan 90 nodig vrees ik. In Europa was je daarmee makkelijk door geweestquote:Op maandag 10 januari 2022 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou wel veel pech zijn geweest.
Zie jij ook wat die vervelende Braziliaan gooit?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Engeland heb je wel meer dan 90 nodig vrees ik. In Europa was je daarmee makkelijk door geweest
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel beetje sneu ja dat je alleen met hoop drank rustig normaal kan smijten
Mega probleem lijkt me dat.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu is de zoon van Vindaloo een geweldig potje tegen Sherrock aan het smijten
Zijn daar gifjes van?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:18 schreef spleeh het volgende:
De Richardsons hebben geen angst voor vrouwen
Probleem met dubbels vermoedelijk?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
Joshua staat nu weer 83 gemiddeld te gooien en 4-1 achter. (lol)
Echt aanmerkelijk minder Nederlanders en minder NLs succes dan vorig jaarquote:Op maandag 10 januari 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Lukas Wenig
Dragutin Horvath
Jens Ziegler
Bent Lambersten
Duits dagje.
Fase 1 lekker belangrijk. Fase 2 genotquote:Op maandag 10 januari 2022 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Echt aanmerkelijk minder Nederlanders en minder NLs succes dan vorig jaar
Voor mijn gevoel is Quantock een immer present op q school. Duikt elk jaar op.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
Jim McEwan staat 107 te gooien en dreigt te verliezen van Chris Quantock in de decider.
Wat dacht je van Kumar die vanuit Dubai op en neer is gekomen om ook weer kansloos te verliezenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
Portela er ook weer uit, met zijn flutgemiddeldes.
Was hij ook niet eens vrij dichtbij?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Quantock een immer present op q school. Duikt elk jaar op.
Moet dan in de beginjaren zijn geweest. Eerste jaar won de helft van wie meedeed een tourcard. Toen had je nog namen als Lever, Moss en Padgett die op deze manier een tourcard konden pakkenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was hij ook niet eens vrij dichtbij?
Ik meen dat Quantock een Tourkaart heeft gehad.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet dan in de beginjaren zijn geweest. Eerste jaar won de helft van wie meedeed een tourcard. Toen had je nog namen als Lever, Moss en Padgett die op deze manier een tourcard konden pakken
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 10 januari 2022 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik meen dat Quantock een Tourkaart heeft gehad.
Kwam een paar jaar geleden ver op de UK open. Die keer dat het zo gesneeuwd had dat de helft niet kwam opdagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |