Moet crew doenquote:Op zondag 9 januari 2022 16:34 schreef Wertha het volgende:
Waarom gaat dat niet vanzelf als je een nieuw deel opent.
Ja dat is een grote software faalquote:Op zondag 9 januari 2022 16:34 schreef Wertha het volgende:
Waarom gaat dat niet vanzelf als je een nieuw deel opent.
quote:
120 uit het bord gevallenquote:Op zondag 9 januari 2022 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is misschien nog wel slechter (want 0 pijlen op een dubbel). Vooral leg 2 vind ik intrigerend.
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is misschien nog wel slechter (want 0 pijlen op een dubbel). Vooral leg 2 vind ik intrigerend.
is dat omdat er een dartpijl tussen zn vetrollen verdwijnt t ook 2 uur duurt voordat je er doorheen bent?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:41 schreef spleeh het volgende:
De bijnaam van Gotthardt is the tunnel
Goed bedacht
Merci, dit wordt m'n nieuwe lockdownproject (ik wist dankzij een app ooit wel ongeveer alle landen, maar voor je het weet ben je het weer kwijt)quote:Op zondag 9 januari 2022 07:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit vond ik doorgaans de makkelijkste van al die Britse meuk toen ik op Memrise zo'n ding met 400 vlaggen ofzo aan het leren was, vandaar dat ik 'm nog weet. Ik viel altijd over Saint Helena en Ascension Island enzo.
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
Kurz - Vaes 5-0
@:tagliano heeft hier wel een gifje bij.
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
Kurz - Vaes 5-0
@:tagliano heeft hier wel een gifje bij.
Je ken nie vijf nul achter staan als je tegelijkertijd al verlore hep.quote:
6/10. Wat vind jij?quote:Op zondag 9 januari 2022 18:57 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je ken nie vijf nul achter staan als je tegelijkertijd al verlore hep.
Enfin. Het zit erop voor vandaag.
Geplaatsen na dag 1:
UK Q-School First Stage
Advanced to the final stage automatically: Conor Heneghan, Michael Barnard, Josh Rock, Michael Flynn, Graham Usher, Nick Fullwell, Robert Rickwood, Haupai Puha.
EU Q-School First Stage
Advanced to the final stage automatically: Mario Vandenbogaerde, Damian Mol, Stefan Bellmont, Andreas Harrysson, Daniel Klose, Thibault Tricole, Ricardo Pietreczko, Wesley Plaisier.
Tevreden met Puha en Vandenbogaerde. Teleurgesteld met Barnard. De rest (her)ken ik niet tot amper.quote:
Puha is een zelfde figuur als Roydem Lam. Tourcard winnen en dan nooit meer komen opdagen. Ik kan m missen als kiespijn. Dus beter blijft het hierbijquote:Op zondag 9 januari 2022 19:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Tevreden met Puha en Vandenbogaerde. Teleurgesteld met Barnard. De rest (her)ken ik niet tot amper.
Dat moet nog blijken.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Puha is een zelfde figuur als Roydem Lam. Tourcard winnen en dan nooit meer komen opdagen. Ik kan m missen als kiespijn. Dus beter blijft het hierbij
Hoe weet je dat/quote:Op zondag 9 januari 2022 19:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Puha is een zelfde figuur als Roydem Lam.
Ze wonen allebei flink op afstand en Puha heeft nog nergens intentie uitgesproken zich in UK te vestigen als ie tourcard wint. Ik hou er gewoon niet zo van als dit soort types het goed doen. Kans is veel groter dat ze maar 1 of 2 keer komen opdagen in zo'n heel seizoen, zeker in coronatijd. Zie Lam, zie Ken MacNeil etc.quote:
Als het draait..quote:Op zondag 9 januari 2022 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2022 04:46 schreef de_boswachter het volgende:
https://sportnieuws.nl/da(...)end-met-een-biertje/
Wat een genot, de krochten van dartsquote:"Het was heel bijzonder, ja", blikte Van Dongen terug op het voorval. "Eigenlijk begon het al vreemd. Tijdens de warming-up wist ik niet zo goed tegen wie ik moest gooien, omdat er niemand was. Hij (zijn tegenstander, red.) zat op een stoeltje vlakbij waar we moesten spelen en ik dacht nog: 'hij zal toch niet mijn tegenstander zijn?'."
Biertje
Maar dat was dus wel zo. Van Dongen won het bullen en mocht aan de partij beginnen, maar erg lang duurde het niet. "Ik gooide 140 en hij vervolgens 18. Daarna liep hij naar de scheidsrechter toe en zei: 'ik stop ermee'", lachte Van Dongen.
"Dat zorgde nog voor een hoop gedoe", herinnerde de Nederlander zich. Wat was er nou aan de hand? Zijn Duitse tegenstander sprak geen woord Engels en de PDC-officials die de opgave moesten regelen geen woord Duits. "Dus ik moest ook nog eens alles gaan vertalen." Maar daar bleef het niet bij voor Van Dongen. "Hij zei dat-ie niet kon tellen, dus dat moest ik óók nog eens doen voor hem. Daarna kwam hij aangerend met een biertje in zijn hand, die was voor mij voor de moeite zei hij."
Echte darter?
Van Dongen had zo zijn twijfels over zijn tegenstander, op papier was dat de Duitser Thomas Kohlmann. "Ikzelf had het vermoeden dat hij misschien voor iemand anders daar was. Want als je je pijlen hebt gegooid, mag je meedoen aan de Challenge Tour", aldus Van Dognen. "Het lijkt me een beetje sterkt dat je 500 euro betaalt voor 3 pijlen."
Schijnbaar heeft hij al drie keer eerder meegedaan aan q school.quote:Op maandag 10 januari 2022 04:46 schreef de_boswachter het volgende:
https://sportnieuws.nl/da(...)end-met-een-biertje/
Wanneer kunnen vader en zoon Hendriks elkaar treffen?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dag 2a:
Sjerrie Hendriks start tegen Kist.
Leo Hendriks tegen Gijsbert
Ronnie gelijk tegen Andersen die gister ver kwam
Benito erkennen we niet
Loting is opnieuw gedaan blijkbaar.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen vader en zoon Hendriks elkaar treffen?
Waarom?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Loting is opnieuw gedaan blijkbaar.
Altijd dronken genotquote:Op maandag 10 januari 2022 10:00 schreef spleeh het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft hij al drie keer eerder meegedaan aan q school.
Drie keer de eerste dag met 5-0 verloren.
Nooit een tweede dag of challenge tour gegooid.
Gewoon een slechte leg er tussen. Kan gebeuren.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
B21
56.60
Van Malsen, Gijsbert
3
-
1
Schleinitz, Malte
49.96
T128
Wat een topper
Verberk nu weer met een topper, tegen Eidams.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gelijk de topper Jansen - Verberk. Zeg het maar.
Dragt weer outquote:Op maandag 10 januari 2022 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Brian Raman heeft andere wind in de zeilen vandaag
1 puntje ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Krijgt Jules hier nog 1 puntje voor? Dan is iet wel ongeveer zeker voor de volgende ronde
Dan mag ie er nu uit tegen tuinbouwbedrijf Verberkquote:Op maandag 10 januari 2022 12:00 schreef The_Undertone het volgende:
Palletsorteerder is met z'n punten wel al binnen na vandaag vermoed ik.
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:09 schreef spleeh het volgende:
Jerry Hendriks verliest van Raman
insert gif
of extra tijd steken in t jatten van filmpjes van anderen en die op je eigen nutteloze kanaal plaatsenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
Jerry mag het komend seizoen weer gaan uitleggen, met zijn 72 gemiddeld.
Want zonder durft ie niet te gooien? Wat is darts toch ook een sport vol met onzekere halvegarenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Stukje dartsontbijt
Op maandagochtend aan de wodka om straks weer kansloos 70 gemiddeld te gooien.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Stukje dartsontbijt
Gisteren leek het ook echt helpen met gemiddelde van 54quote:Op maandag 10 januari 2022 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want zonder durft ie niet te gooien? Wat is darts toch ook een sport vol met onzekere halvegaren
Toen gooide hij alles tegen het ijzer aan.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:17 schreef spleeh het volgende:
[..]
Gisteren leek het ook echt helpen met gemiddelde van 54
Wie is dit?quote:Op maandag 10 januari 2022 12:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Stukje dartsontbijt
Heb regelmatig Dutch Open gegooid. Hoeveel er daar al niet in de ochtend of dronken of kneiterstoned stonden in te gooien. En dan heb ik het niet over de 3e-divisie spelertjes, maar over regionale/nationale toppers die dachten echt kans te maken.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want zonder durft ie niet te gooien? Wat is darts toch ook een sport vol met onzekere halvegaren
Graag namen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:22 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Heb regelmatig Dutch Open gegooid. Hoeveel er daar al niet in de ochtend of dronken of kneiterstoned stonden in te gooien. En dan heb ik het niet over de 3e-divisie spelertjes, maar over regionale/nationale toppers die dachten echt kans te maken.
Rick Hofstra is een enorme drinker.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Graag namen.
Jelle K beweert trouwens niet te drinken tijdens of voor het darten.
Bitcoin Sjerrie @Zipportalquote:Op maandag 10 januari 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
Jerry mag het komend seizoen weer gaan uitleggen, met zijn 72 gemiddeld.
Jack Langstonquote:
Wat een ACTquote:Op maandag 10 januari 2022 12:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jack Langston
Je kunt samen zijn wedstrijd volgen via dartsconnect met commentaar van EdgarTV!
Dit is echt treurig.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jack Langston
Je kunt samen zijn wedstrijd volgen via dartsconnect met commentaar van EdgarTV!
Daarmee juist spannend toch? Daarvan valt de helft vandaag weg dus morgen ruimte voor anderen die nog niet zo hoog staanquote:Op maandag 10 januari 2022 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
EU Q-School is niet echt spannend. Schifting is al wel gemaakt, alles met 4 punten gaat al door. Het zijn ook zelfde spelers die ver komen
Spanning komt pas in fase 2.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
EU Q-School is niet echt spannend. Schifting is al wel gemaakt, alles met 4 punten gaat al door. Het zijn ook zelfde spelers die ver komen
Meh dat is troep, daar heb je niets aan. In fase 2 gaan die stijf onderaan eindigenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarmee juist spannend toch? Daarvan valt de helft vandaag weg dus morgen ruimte voor anderen die nog niet zo hoog staan
Davyd Vennen heeft een groot probleem. Roxy James, Mandigers en Eidams ook. Maar geen echt grote namen, nee.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meh dat is troep, daar heb je niets aan. In fase 2 gaan die stijf onderaan eindigen
Is wel bijna zekerquote:Op maandag 10 januari 2022 13:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Djeemie Lewis gooit 95 gemiddeld maar wordt naar huis gestuurd door een 105 gemiddeld gooiende David Pallettsorteerder
Queen of the palacequote:Op maandag 10 januari 2022 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sherrock opent met 60 gemiddeld in eerste leg met gemiste dubbels...
Laten we zeggen dat het beter kan
EN NU GA IK JE SLOPENquote:Op maandag 10 januari 2022 13:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die wint dit potje echt wel.
Ze zit wel in de problemen.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die wint dit potje echt wel.
Misschien. Maar de finale halen mag niet fout gaan met ~90 gemiddeld elke ronde.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet gewoon beter als ze een tourcard wil.
Als ze er nu uit was gegaan was dat een vrij reëel optie geweest. Je kan daar ook zo tegen een random aanlopen die 100+ smijt morgen en dan was het al adios geweest.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien. Maar de finale halen mag niet fout gaan met ~90 gemiddeld elke ronde.
Ja, maar dat zou wel veel pech zijn geweest.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze er nu uit was gegaan was dat een vrij reëel optie geweest. Je kan daar ook zo tegen een random aanlopen die 100+ smijt morgen en dan was het al adios geweest.
In Engeland heb je wel meer dan 90 nodig vrees ik. In Europa was je daarmee makkelijk door geweestquote:Op maandag 10 januari 2022 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou wel veel pech zijn geweest.
Zie jij ook wat die vervelende Braziliaan gooit?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Engeland heb je wel meer dan 90 nodig vrees ik. In Europa was je daarmee makkelijk door geweest
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel beetje sneu ja dat je alleen met hoop drank rustig normaal kan smijten
Mega probleem lijkt me dat.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu is de zoon van Vindaloo een geweldig potje tegen Sherrock aan het smijten
Zijn daar gifjes van?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:18 schreef spleeh het volgende:
De Richardsons hebben geen angst voor vrouwen
Probleem met dubbels vermoedelijk?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
Joshua staat nu weer 83 gemiddeld te gooien en 4-1 achter. (lol)
Echt aanmerkelijk minder Nederlanders en minder NLs succes dan vorig jaarquote:Op maandag 10 januari 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Lukas Wenig
Dragutin Horvath
Jens Ziegler
Bent Lambersten
Duits dagje.
Fase 1 lekker belangrijk. Fase 2 genotquote:Op maandag 10 januari 2022 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Echt aanmerkelijk minder Nederlanders en minder NLs succes dan vorig jaar
Voor mijn gevoel is Quantock een immer present op q school. Duikt elk jaar op.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
Jim McEwan staat 107 te gooien en dreigt te verliezen van Chris Quantock in de decider.
Wat dacht je van Kumar die vanuit Dubai op en neer is gekomen om ook weer kansloos te verliezenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
Portela er ook weer uit, met zijn flutgemiddeldes.
Was hij ook niet eens vrij dichtbij?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Quantock een immer present op q school. Duikt elk jaar op.
Moet dan in de beginjaren zijn geweest. Eerste jaar won de helft van wie meedeed een tourcard. Toen had je nog namen als Lever, Moss en Padgett die op deze manier een tourcard konden pakkenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was hij ook niet eens vrij dichtbij?
Ik meen dat Quantock een Tourkaart heeft gehad.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet dan in de beginjaren zijn geweest. Eerste jaar won de helft van wie meedeed een tourcard. Toen had je nog namen als Lever, Moss en Padgett die op deze manier een tourcard konden pakken
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 10 januari 2022 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik meen dat Quantock een Tourkaart heeft gehad.
Kwam een paar jaar geleden ver op de UK open. Die keer dat het zo gesneeuwd had dat de helft niet kwam opdagenquote:
Bedoel je niet Robert Owen?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:06 schreef spleeh het volgende:
[..]
Kwam een paar jaar geleden ver op de UK open. Die keer dat het zo gesneeuwd had dat de helft niet kwam opdagen
Richie Burnett en John Part die op 1 dag een tourcard pakten. Wat een dagquote:Op maandag 10 januari 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
In 2017 een tourkaart gewonnen lees ik nu.
https://dartfreakz.nl/blo(...)ier-dagen-overzicht/
Ik ben een kenner.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ook alleen Steve Lennon die iets heeft bereikt en heel misschien Edhouse die z'n kaart waard is.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Over paar jaar zien we ieder toernooi de namen Bennett en Littlerquote:Op maandag 10 januari 2022 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook alleen Steve Lennon die iets heeft bereikt en heel misschien Edhouse die z'n kaart waard is.
quote:Op maandag 10 januari 2022 15:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Ulrich Jansen - Gheorghe Calagiu is ook puur genot
Die Roemeen haalt met een 33-dartleg zijn gemiddelde omhoogquote:Op maandag 10 januari 2022 15:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Ulrich Jansen - Gheorghe Calagiu is ook puur genot
Brian Raman idem dito.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
Leonard Gates is wel een dark horse voor een tourkaart.
Madars Razmaquote:Op maandag 10 januari 2022 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook alleen Steve Lennon die iets heeft bereikt en heel misschien Edhouse die z'n kaart waard is.
2 puntjes in totaal nu. Mag nog wel aan de bak morgenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat deed van trijp gisteren? Vandaag n dramatische beurt
2 jaar terug nog ruzie gehad met die retard. Maat van mij sloeg v Trijp bijna het licht uit zijn ogen GENOT.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2 puntjes in totaal nu. Mag nog wel aan de bak morgen
Deed vorig jaar ook al mee. Benieuwd hoeveel extra uren hij in de tussentijd gemaakt heeft, t helpt m geen zierquote:Op maandag 10 januari 2022 15:43 schreef spleeh het volgende:
Die Ronnie Rickner is trouwens ook een joetjoeber.
Denkt met 10.000 uur trainen de top te kunnen bereiken.
De video op zijn hoofdpagina heeft tips voor het gooien van 180.
Die tips hebben hem veel geholpen want hij gooide er vandaag maar liefst 1.
Zenuwen kun je niet trainen. Dat is het grootste probleemquote:Op maandag 10 januari 2022 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Deed vorig jaar ook al mee. Benieuwd hoeveel extra uren hij in de tussentijd gemaakt heeft, t helpt m geen zier
Nog L256 terwijl er al een L64 potje bezig isquote:Op maandag 10 januari 2022 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met een 45-darter pakt de Roemeen de 7e leg en houdt het potje tegen Jans Ullrich spannend
Dat hele bord 16 heeft op deze droeftoeters moeten wachtenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:55 schreef Madhouse11 het volgende:
Knops zit al bij de L32. jansen mag nu voor de 4e keer aanleggen om de L128 te bereiken.
Jansen mag nu weer tegen Kniest. Die gooide gisteren 66 gemiddeld. Dat gaat ook weer even duren.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat hele bord 16 heeft op deze droeftoeters moeten wachten
Frerichs mieterde gisteren 36 gemiddeld.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jansen mag nu weer tegen Kniest. Die gooide gisteren 66 gemiddeld. Dat gaat ook weer even duren.
En daarna tegen Schmidt/Frerichs met 60 gemiddeld.
quote:Op maandag 10 januari 2022 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frerichs mieterde gisteren 36 gemiddeld.
Dichtst bij de bull voor legwinst genot.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:53 schreef Madhouse11 het volgende:
42 pijlen gegooid in Leg 8 voorlopig. 3 triples al !
Weer uit de kooi ouwe reus. Welkom genot.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dichtst bij de bull voor legwinst genot.
De hype bleek van kurze duurquote:Op maandag 10 januari 2022 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
Nico Kurz verliest met 78 gemiddeld van Barry Zander. @:mani89 @:el-stinho
Was niet geband hoorquote:Op maandag 10 januari 2022 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weer uit de kooi ouwe reus. Welkom genot.
Jeetje, van Zander won ik regelmatig in de competitie. Mannetje hoor. Kurz heb een groot probleem zo.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik regelmatig tegen broeders v Trijp en Mol mogen spelen. Mol is wel echt een groot talent bohquote:Op maandag 10 januari 2022 16:14 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Jeetje, van Zander won ik regelmatig in de competitie. Mannetje hoor. Kurz heb een groot probleem zo.
De Duitse druk is allesverwoestend.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
Zit je nou op je eigen kloon te reagerenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik regelmatig tegen broeders v Trijp en Mol mogen spelen. Mol is wel echt een groot talent boh
Weg met dat kale addergebroedquote:Op maandag 10 januari 2022 10:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Kale klets Jan doet niet mee en focust zich op zijn boekhoudcarriere (lol)
Zou 't wat uitmaken? @:de_boswachter
Heilquote:Op maandag 10 januari 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Lukas Wenig
Dragutin Horvath
Jens Ziegler
Bent Lambersten
Duits dagje.
Jens Kniest is wel dartsfit.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jansen mag nu weer tegen Kniest. Die gooide gisteren 66 gemiddeld. Dat gaat ook weer even duren.
En daarna tegen Schmidt/Frerichs met 60 gemiddeld.
Monsterlijkquote:Op maandag 10 januari 2022 19:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jens Kniest is wel dartsfit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het contrast met dachau-gevangene Sasha Stein is bizarquote:Op maandag 10 januari 2022 19:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jens Kniest is wel dartsfit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan het helaas net niet goed zienquote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het contrast met dachau-gevangene Sasha Stein is bizar
quote:Voor deze West-Brabantse darters breekt een zeer belangrijke week aan: ‘Dit is het juiste moment’
Hun droom? Professioneel darter worden. Wanneer? Als het kan zo snel mogelijk. En die kans om de eerste échte stappen te zetten richting het professionele circuit start begint deze week. Damian Mol en Jimmy van Schie hopen een tourkaart te bemachtigen op de PDC Q School.
Geloof in eigen kunnen, dat is volgens Jimmy van Schie (28) van immens belang om te kunnen presteren. ,,Ik weet dat als ik mijn beste spel speel, ik van iedereen kan winnen. Mentaal ben ik vele malen sterker geworden dan toen ik stopte met darten. Verder zit ik goed in mijn vel, heb ik niets aan mijn hoofd en dat is als darter ook ontzettend belangrijk. Ik wil de mensen om mij heen trots maken met het behalen van een tourkaart.”
Een tourkaart zou ook veel betekenen voor Damian Mol (23). Niet alleen omdat hij dan bij de grote jongens kan gaan gooien en kans maakt om professional te worden, maar zeer zeker ook om zijn vader trots te maken, die twee jaar geleden overleed. ,,Hij deed alles voor me en wilde graag dat ik mijn best deed om zo ver mogelijk te komen als ik dat wilde. Uiteindelijk wil ik ook op het WK staan, om hem apetrots te maken. Dat is voor mij een hele goede motivatie om er alles uit te halen.”
Beide darters hebben de afgelopen tijd een paar keer samen getraind. ,,Je moet toch wat in deze tijd waarin alle competities stil liggen”, zegt Mol, geboren en getogen in Sint Willebrord. Hij deed vorig jaar voor het eerst mee aan de Q School. Een editie waar hij vooral aan het werk heeft kunnen ruiken. Die ervaring neemt hij nu weer mee. ,,Ik heb daar niets laten zien wat ik daadwerkelijk in mijn mars heb. Dat hoop ik nu wél te laten zien.”
Hoog niveau in de jeugd
Voor de vijf jaar oudere Bredanaar Van Schie wordt het de eerste keer dat hij zich meldt bij de Q School. Lang gooide Van Schie zijn pijlen in de jeugd op hoog niveau. ,,Rond mijn zeventiende behoorde ik tot de beste zes Nederlandse darters van mijn leeftijd”, zegt hij. ,,Toen ik achttien werd en het stappen ontdekten, ging dat meer en meer ten koste van het darten. Ik dacht er toen nog niet aan dat darten ook echt mijn beroep zou kunnen worden, nu is dat besef er wel en ik wil vol voor die kans gaan.”
Kans aangrijpen
Sinds de coronatijd pakte Van Schie de dartpijlen weer op en een half jaar geleden werd het allemaal weer wat serieuzer. ,,Mijn vriendin steunt me geweldig. Ze vroeg me wat ik echt graag wilde doen en mijn antwoord was simpel: darten. Toen heb ik het weer écht opgepakt. Uiteindelijk heb ik me aangesloten bij Masterdarts, het management van Frank van Creij. Hij heeft me geholpen en samen hebben we besloten om richting de Q School te gaan en de kans aan te grijpen om professioneel te gaan gooien.”
Het ontbreekt echter wel aan wedstrijdritme voor Van Schie. Zijn trainingsmaat Mol heeft het afgelopen jaar nog wel regelmatig op niveau kunnen gooien bij de PDC Development Tour en de Challenge Tour. ,,Dat is ook best redelijk gegaan, maar je zit als darter alsnog niet in je ritme van wat je normaal doet”, zegt Mol. ,,Daar moeten we mee omgaan, maar daar heeft iedereen mee te maken, dus dat kan geen excuus zijn.”
Is dat die gozer van Zwemmen in Bacardi Lemon?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje tattoo bij Damian Mol![]()
[ afbeelding ]
En Jimmy heeft zijn beste spel nog niet gespeeld denk ik
ONZE Mart uit Leiden lijkt daar helemaal niet op, joh.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat die gozer van Zwemmen in Bacardi Lemon?
Een groep van 20 man ofzo die allemaal (in mijn ogen) niet het niveau hebben, en daar gaat zo'n man dan elke keer mee op stap. Ik denk geen heel lucratief businessmodel. Wel mooie jongens.quote:
De haarlijn van die helemaal rechts. @Koffieplanterquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een groep van 20 man ofzo die allemaal (in mijn ogen) niet het niveau hebben, en daar gaat zo'n man dan elke keer mee op stap. Ik denk geen heel lucratief businessmodel. Wel mooie jongens.
[ afbeelding ]
Veel werk aan de winkel haha.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De haarlijn van die helemaal rechts. @:Koffieplanter
Komt nooit meer goed, ofwel?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://dartfreakz.nl/blo(...)-justin-van-tergouw/
Het grootste talent van Nederland en hij heeft pijn aan z'n rug. Bedankt Masterdarts.
Alan Norris met nul punten (mogelijk) is wel heel pijnlijkquote:Op maandag 10 januari 2022 21:51 schreef Madhouse11 het volgende:
Daar gaan weer kansloze droompjes in duigen vallen vanaf morgen
Wat een geweldige groepquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een groep van 20 man ofzo die allemaal (in mijn ogen) niet het niveau hebben, en daar gaat zo'n man dan elke keer mee op stap. Ik denk geen heel lucratief businessmodel. Wel mooie jongens.
[ afbeelding ]
Frankgod. Onze oude cafebaasquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is wel doorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:45 schreef The_Undertone het volgende:
Raman er uit, die zal he tnog moeilijk krijgen zeker?
Nee joh.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:45 schreef The_Undertone het volgende:
Raman er uit, die zal he tnog moeilijk krijgen zeker?
Hij gaat Enrico Roessing voorbij op de Ranking , wat een held.quote:
Je opmerking is not dunquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sven vna Dun is ook niet meer wat het ooit had kunnen zijn he?
Big Ben is ook nog niet veilig lijkt me?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Jerry moet de decider pakken tegen Benitoow.
Hangt er wat om denk ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Big Ben is ook nog niet veilig lijkt me?
Zo wordt het nog moeilijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Big Ben is ook nog niet veilig lijkt me?
VIAPLAY KIJKT U MEEquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
Benittow mist 4 of 5 metsjdarts en Jerry mietert 96 uit. (lol)
Je bedoelt die gelegenheids Italiaan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Italiaanse spaghettiwesternregisseur Sergio Krassen mag ook opkrassen
Er staan wel meer vlaggetjes verkeerd. Nederlander Jaimy Lawrence, Duitser Pietroczek etcquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:15 schreef spleeh het volgende:
[..]
Je bedoelt die gelegenheids Italiaan?
Is gewoon een Nederlander
Warme balletjesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
Sherrock, Fallon
vs. Robert Whybrew
Die smeet gister 48 gemiddeld.
Jimmy krijgt met 5-0 aan de broek van Arjan Konterman, helaas!quote:Op maandag 10 januari 2022 21:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje tattoo bij Damian Mol![]()
[ afbeelding ]
En Jimmy heeft zijn beste spel nog niet gespeeld denk ik
Hebben ze al bekendgemaakt dat TC-holders niet meer mogen meedoen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel grappig hoe de WDF hun online uitgezonden WKloting straks weer helemaal opnieuw mag gaan doen
Kutijzertjes, wat een pech.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
Joeptoeper Jack Langston mag weer gaan zitten met 5-0.
Dan zijn echt all Nederlanders door.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat tokkiehoofd Dennie ook een run neerzetten vandaag?
Danny Jansen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van iedereen die er nog in zit, is t qua NLers alleen nog voor Olde Kalter spannend
Die is met 3 punten wel zeker. Jimmy van Schie mag wel nog vrezen dat ie t dankzij de middagploeg niet haaltquote:
Oh ik dacht dat er nog wel meer bij zouden komen, dus Benito is ook zeker. Dan gaat mijn vorige post niet op.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die is met 3 punten wel zeker. Jimmy van Schie mag wel nog vrezen dat ie t dankzij de middagploeg niet haalt
Gaan er ook nog 8 tussenuit natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er nog wel meer bij zouden komen, dus Benito is ook zeker. Dan gaat mijn vorige post niet op.
Rip Porteloquote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Frosty the throwman niet terug op de tour, Barrie jichtvoet evenmin
Mijn oog viel op Jamie Caven. Ook uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Paul Hogan definitief uitgeschakeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |