Niet alleen haar, ook de dissel.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zo heb ik Koopmans nog nooit bekeken.
Mijn steun hebben ze, zo lang ze de diesel zelf betalen. De tijd wordt steeds rijper om de groeiende onvrede zichtbaar te maken.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:34 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Beter klagen we hier over de lockdown en noemen we iedereen gek als ze er echt iets tegen doen
Oh no!quote:Op zondag 9 januari 2022 20:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd. Zijn ondertussen zat onderzoeken over dat het een zeer verontrustend ding is.
Tevens omdat het lijkt dat covid een vasculaire ziekte blijkt te zijn die ook nog eens de bloed brein barrière doorbreekt
Bedankt.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat dat betekent blijkbaar
Hier een leuk plaatje voor je
[ afbeelding ]
Hoop wel dat de Dissel weer komt shinen bij de persco. Was vorige keer ook wel geinig.quote:
We gaan nu over naar kijken wat het effect van scholen open is over 2 weken.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:08 schreef ZarB het volgende:
Nou, zitten de 2 weken al op waarin we gaan zien wat de ziekenhuiscijfers doen? De testen zijn al een tijdje torenhoog maar ze blijven maar "over 2 weken" roepen.
1 van de covid infectie gevolgen is daling van IQ doordat het virus de grijze massa onherstelbaar beschadigd.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
1 van de covid infectie gevolgen is daling van IQ doordat het virus de grijze massa onherstelbaar beschadigd.
Wanneer had jij covid?
80% van alle mensen die corona hebben gehad, hebben blijvende klachten? Mijn (toegegeven, simpele) boerenverstand zegt me dat als dit echt zo wijdverspreid met ernstige chronische problemen zou zijn, je dat ook op andere manieren zou moeten merken. Honderdduizenden mensen bijvoorbeeld die vermoeid zijn, vallen die dan niet uit op hun werk?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meeste mensen hebben die klachten door de maatregelen en het beleid de afgelopen 2 haar ipv het virus zelf😅quote:Op zondag 9 januari 2022 21:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
80% van alle mensen die corona hebben gehad, hebben blijvende klachten? Mijn (toegegeven, simpele) boerenverstand zegt me dat als dit echt zo wijdverspreid met ernstige chronische problemen zou zijn, je dat ook op andere manieren zou moeten merken. Honderdduizenden mensen bijvoorbeeld die vermoeid zijn, vallen die dan niet uit op hun werk?
Laat gaan joh.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
80% van alle mensen die corona hebben gehad, hebben blijvende klachten? Mijn (toegegeven, simpele) boerenverstand zegt me dat als dit echt zo wijdverspreid met ernstige chronische problemen zou zijn, je dat ook op andere manieren zou moeten merken. Honderdduizenden mensen bijvoorbeeld die vermoeid zijn, vallen die dan niet uit op hun werk?
Dat "over 2 weken weten we meer" is de corona equivalent van "morgen ga ik op dieet".quote:Op zondag 9 januari 2022 21:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
We gaan nu over naar kijken wat het effect van scholen open is over 2 weken.
Het positieve is dat ik in mijn glazen bol zie dat er over een maand meer kan met 2g.
Dus nog even geduld.
Mja, vindt het ook een nietszeggend plaatje. Keelpijn? Zweet? Koorts? Het lijkt me een poging om diverse 'normale' verschijnselen geforceerd toe te schrijven aan Covid-19 ...quote:Op zondag 9 januari 2022 21:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier de 1 na de ander, maar geen enkele erg ziek.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:17 schreef _serial_ het volgende:
Ik heb eerder nog long-covid door de maatregelen en de tunnel zonder licht
(Overigens ook nog steeds geen corona in mijn direct omgeving)
Wanneer had jij covid?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
1 van de covid infectie gevolgen is daling van IQ doordat het virus de grijze massa onherstelbaar beschadigd.
Wanneer had jij covid?
Tevens overlappende begrippen. "Mental health" en "psychiatric illness" bijvoorbeeld, en horen onder meer "paranoia", "depression", "anxiety" en "mood disorders" daar dan ook niet meteen onder?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Mja, vindt het ook een nietszeggend plaatje. Keelpijn? Zweet? Koorts? Het lijkt me een poging om diverse 'normale' verschijnselen geforceerd toe te schrijven aan Covid-19 ...
Gelukkig. Ook herbesmettingen?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hier de 1 na de ander, maar geen enkele erg ziek.
Volgende week krijgen alle ouders van jonge kinderen (>5 jaar) een uitnodiging om hun kinderen 2 vaccinaties toe te laten dienen.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De vaccinatiepropaganda is weer begonnen hoor. Nu zelfs voor de koters.
Die kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |