abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2022 @ 23:32:05 #301
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203117985
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 23:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja, hoi! :W

Schoolplein trouwens, geen appgroep aanwezig hier op school

Die kinderen lullen het zelf ook door trouwens, zowel of ze getest zijn, en wat de uitslag was.
Elk kuchje van anderen wordt ook benoemd merk ik, zijn ze hartstikke alert op.

Dit weekend mijn dochter weer moeten uitleggen dat het niet de schuld van kinderen is dat ze gehoest hebben en dat de school daarom dicht moest omdat er opa's en oma's en juffen en meesters ziek van werden }:|
Lekker je kind bangmaken, goedzo :')
*Hosselcopter*
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 23:32:59 #302
236264 crew  capricia
pi_203117994
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 23:26 schreef zalkc het volgende:

[..]
Gefeliciteerd dat je jezelf zo goed een houding kan geven in dergelijke situaties, ik heb daar meer moeite mee en was overdonderd. Mijn falen, mijn schuld inderdaad. Maar ik weet dat er veel meer ouders zijn die moeite hebben met de sociale druk in een klein dorp. Iedereen weet toch al veel van elkaar en als je iets niet verteld word er een, doorgaans negatieve, aanname gedaan. Zo werken kleine dorpjes.

En ik bijt ook zeker wel terug, maar wel op mijn moment. Ik heb het niet in mij om altijd even ad-rem te reageren.
Snap ik.
Het was ook zeker geen sneer naar jou. Ik was gewoon flabbergasted dat mensen zo snel hierin mee gaan.
Wellicht een kleine tip voor als het nog een keer voorkomt, dat je alvast wat antwoorden in je hoofd hebt. O+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')