Ja, maar weet niet of dat vlug gaat gebeuren....die slijmt zich in.....kan me niet voorstellen dat hij echt zo aardig is zoals hij tegen Kitty doet. Hij zal nu niet tegen de bewoners in gaan maar overal een beetje slijm achterlaten.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als hij de bewoners weet te irriteren, dan heroverweeg ik mijn mening misschien. Niet over dat verwijfde en zichzelf erg mooi vinden act van hem.
Als ik BB was zou ik Vera een geheime opdracht geven om in de nacht patat te maken.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:16 schreef engine het volgende:
Kitty legt Peter uit dat er echt geen friet gebakken kan worden. Het kan gewoon niet.
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat de meeste echt wel een gemene kant hebben hoor
Komt wel als ze echt boos worden.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat de meeste echt wel een gemene kant hebben hoor
quote:
Jaa, moeten gewoon geduldig wachten.. is nog maar de eerste week natuurlijk..quote:
In plaats van stampot waar veel aardappels in gaan had ze voor één keer wel patat met hamburgers kunnen maken. Desnoods in de hamburgers wat gare boerenkool stoppen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:16 schreef engine het volgende:
Kitty legt Peter uit dat er echt geen friet gebakken kan worden. Het kan gewoon niet.
of Kitty de geheime opdracht dat ze een week lang niet mag koken, helpen met koken of zelfs maar in de keuken komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik Vera een geheime opdracht geven om in de nacht patat te maken.
DIe kop van Kitty als ze dat de volgende ochtend krijgt te zien.
kutje heb ik gelezenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met een kuiltje erin voor de jus met een lekkere worst of een bal gehakt
Begin is slecht. Natuurlijk is het aftasten, maar ze hadden er meteen een goede opdracht in moeten gooien.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
Jaa, moeten gewoon geduldig wachten.. is nog maar de eerste week natuurlijk..
Grünkohlquote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
kutje heb ik gelezen![]()
ik dacht boerenkol is karfiol
maar dat is bloemenkol
Gewoon fakequote:Op zondag 9 januari 2022 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heb je niet gelijk,normal lachen
karfiol = bloemkool.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
kutje heb ik gelezen![]()
ik dacht boerenkol is karfiol
maar dat is bloemenkol
ik vind het een fakesmile!quote:Op zondag 9 januari 2022 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 15:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik Vera een geheime opdracht geven om in de nacht patat te maken.
DIe kop van Kitty als ze dat de volgende ochtend krijgt te zien.
Ja dat zat ik ook te denken. Stampot gaan toch ook veel aardappels in.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
In plaats van stampot waar veel aardappels in gaan had ze voor één keer wel patat met hamburgers kunnen maken. Desnoods in de hamburgers wat gare boerenkool stoppen.
ze is nep man, ook achter rug om praten telkens over kitty.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |