Ik heb het over het uiterlijkquote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
klein maar fijn![]()
maaaaaarrr daar zit meer achter dan het op het eerste oog lijkt
die houdt zich nog in
Nouch kon ook wel goed touwtje springenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
vera springt met mantel maar doet zij wel goed
Maakt tv met zijn verwijfde trekjes toch en dat is tv maken?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar maakt wel tv net als kitty op haar manier
snap ikquote:
Maar met zijn gekonkel en spiegel maakt roering.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met zijn verwijfde trekjes? Vreselijk zelfingenomen gast.
We hadden het nu even over de vrouwenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar ik kijk liever naar een mooie man
nee is erg strategisch bezigquote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maakt tv met zijn verwijfde trekjes toch en dat is tv maken?
Zie er niets vanquote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar met zijn gekonkel en spiegel maakt roering.
gewoon dr uit die bitchesquote:Op zondag 9 januari 2022 15:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hadden het nu even over de vrouwen
Als het haar niet aanstaat kan gaan op haar bed gaan huilen, in de gameroom.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:05 schreef engine het volgende:
Ze willen ook de broccoli gaan gebruiken. Kitty gaat dit niet accepteren. Terecht ook, ze heeft al een plannetje voor dinsdag.
Toen sliep ik, omdat ik de moeite niet wilde nemen om naar die saaie bende te kijkenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is erg strategisch bezig
vanacht hebben ze er al een heel gesprek over gehad
Maar in je rosepak in de keuken en zielig doen is wel roering?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maakt tv met zijn verwijfde trekjes toch en dat is tv maken?
ik was wakkerquote:Op zondag 9 januari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toen sliep ik, omdat ik de moeite niet wilde nemen om naar die saaie bende te kijken
Flikker dan ook die Salar er ook achteraan met zijn verwijde trekjesquote:
mag eerst de dames en dan Salarquote:Op zondag 9 januari 2022 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Flikker dan ook die Salar er ook achteraan met zijn verwijde trekjes
Ze is de minst slechte van al het slechte wat daar rondloopt. Laat ik het dan zo brengen. Ik heb niets met die tokkie trouwens.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar in je rosepak in de keuken en zielig doen is wel roering?
Moa. Ik acht de meeste van die dames pittiger dan Salar....quote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Salar schaar ik onder de dames
Kitty zit enorm in mijn irritatie zone door haar constante bemoeienissenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is de minst slechte van al het slechte wat daar rondloopt. Laat ik het dan zo brengen. Ik heb niets met die tokkie trouwens.
Zelfs dat niet . Is de X-gender.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar heb je een terecht puntquote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa. Ik acht de meeste van die dames pittiger dan Salar....
Salar gaat over lijken met een glimlach.......normaal vind ik dat een vreselijke eigenschap maar ben nu benieuwd hoever hij hier mee komt.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |