bij liese gaa ik checkenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:58 schreef Joyce-43 het volgende:
kan iemand voor mijn Naomi haar verhaal van instagram hier neerzetten, dan zie je de hele gang ook maar 1 grote misser, Bas is er niet bij
Bas? Zat er een Bas in BB vorig jaar?quote:Op zondag 9 januari 2022 15:58 schreef Joyce-43 het volgende:
kan iemand voor mijn Naomi haar verhaal van instagram hier neerzetten, dan zie je de hele gang ook maar 1 grote misser, Bas is er niet bij
ik weet ook niet wie bas isquote:
Hij is 2 talig. Vader of moeder is Franstalig. Weet niet meer wie.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
Dimitri kan wel goed Frans, Kristof niet zo.
Nu graag weer NL heren.Begrijp er niets vaaaaaan.
nopequote:Op zondag 9 januari 2022 16:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bas? Zat er een Bas in BB vorig jaar?
dann zijn weer alle schillenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:59 schreef Angelique61 het volgende:
Kitty wil van de aardappel schillen chips maken, dus misschien zal Vera blij zijn..
Meeste Belgen toch wel alleen spreekt hij het vloeiend dus zal thuis dan veel gesproken zijn ja.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is 2 talig. Vader of moeder is Franstalig. Weet niet meer wie.
Vorig jaar deden ze nog een totaalshot van de camera boven het TV scherm.quote:
is heel verschillendquote:Op zondag 9 januari 2022 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meeste Belgen toch wel alleen spreekt hij het vloeiend dus zal thuis dan veel gesproken zijn ja.
Ze kalkt er wat neer, maar je kunt er geen ruk van makenquote:
Dat is waar, zal wel aan het gebied waar ze wonen liggen dan.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
is heel verschillend
er zijn er genoeg die geen frans spreken
Wowquote:Op zondag 9 januari 2022 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Sercan die al integreert in de BB2021 groep:
[ afbeelding ]
ik vind het een leuke gozer maar met die snor en die oorbel erbijquote:Op zondag 9 januari 2022 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft een poephoofd. Net of hij geen gebit heeft ook...
is de spellen aan het verzinnen voor deze clubquote:Op zondag 9 januari 2022 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien bedoelt Joyce Thomas. Die zie ik niet op de foto.
quote:Op zondag 9 januari 2022 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar, zal wel aan het gebied waar ze wonen liggen dan.
Wie is de dame met witte trui rechts.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
wie staat naast naomi de jong?quote:Op zondag 9 januari 2022 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Daantjuhhhhhhquote:Op zondag 9 januari 2022 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie is de dame met witte trui rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |