Je kan nog steeds stemmenquote:Op zondag 9 januari 2022 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Is er al iemand gekozen die deze week de 'supermarkt' in mag? Daar konden we gisteren voor stemmen.
vind vera een raar figuur en ik vermoed dat ze niet fair is ookquote:Op zondag 9 januari 2022 13:37 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Precies dit vera is bij me iets omlaag aan het gaan
Kitty hoort sowieso niet thuis in een spel als Big Brother, ik weet niet wat er gebeurd is maar de casting heeft daar wel een grote inschattingsfout gemaaktquote:Op zondag 9 januari 2022 13:40 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty is heel onzeker. Keukenprinses zijn is wat zij denkt haar bestaansrecht in de groep.
De rest is knap, jong, sportief, sociaal vaardig.
Ik vind haar ook naar. Onsympathiek.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind vera een raar figuur en ik vermoed dat ze niet fair is ook
ik vind veertje helemaal niet mooi, meer kleurloosquote:Op zondag 9 januari 2022 13:40 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Klagen is wat anders dan roddelen Vera is goodlooking maar een minder karakter Ze heeft wat tegen Kitty praat het uit Bah Maar goed ik totaal geen favo in de groep maar ik ben wel klaar met mw mooi wezen
Hoeft ook niet. Ik had de groep gewoon gelaten en ze gaan vanzelf op hun bek als er niets meer isquote:Op zondag 9 januari 2022 13:40 schreef Verida het volgende:
Ik snap niet dat Kitty perse elke avond warm eten op tafel wil zetten. Waarom niet gewoon een keer patatjes en als er dan aardappelen te weinig zijn, dan maar een broodje maken en brood eten
Dit.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:43 schreef zodeju het volgende:
Ik geef Vera zo gelijk, het is aandacht vragen.....kijk mij....en Tobias blijft Kitty verdedigen.....Ook raar dat Kitty niks wil proeven van wat de anderen maken. Maar wel steeds kauwend achter het aanrecht staat.
Kwaad dat Tobias met goede bedoelingen wat zegt over de kleding.
nog steeds liever kleurloos dan 24/7 rozequote:Op zondag 9 januari 2022 13:43 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind veertje helemaal niet mooi, meer kleurloos
Pikstraf voor Tobias!quote:Op zondag 9 januari 2022 13:43 schreef odie22 het volgende:
Tobias heeft te lang staan lullen, te lang de boel laten koken
Ik geef Vera geen ongelijk maar verdorie ga de confrontatie aan. Ze lult bijna de hele dag in het nietsquote:Op zondag 9 januari 2022 13:43 schreef zodeju het volgende:
Ik geef Vera zo gelijk, het is aandacht vragen.....kijk mij....en Tobias blijft Kitty verdedigen.....Ook raar dat Kitty niks wil proeven van wat de anderen maken. Maar wel steeds kauwend achter het aanrecht staat.
Kwaad dat Tobias met goede bedoelingen wat zegt over de kleding.
Kitty even weg en het loopt meteen misquote:Op zondag 9 januari 2022 13:43 schreef odie22 het volgende:
Tobias heeft te lang staan lullen, te lang de boel laten koken
ja ik mot der ook niet echt er klopt iets niet aan haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |