SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Nou, zolang lopen de streams achterquote:Op zondag 9 januari 2022 07:35 schreef Hunter het volgende:
De klok van de oven loopt vijf minuten achter
Bedankt voor je SVquote:Op zondag 9 januari 2022 07:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, zolang lopen de streams achter
Ze zullen zo wel een opdracht krijgen of zo.quote:Op zondag 9 januari 2022 07:42 schreef mario390 het volgende:
hoe sportkleding?
hoe weet bb wie welke sportkleding kregt?
Als ik een cap wil maak krijg ik alleen een zwart vlakquote:
ja dat wel,maar hoe weten ze de groten?quote:Op zondag 9 januari 2022 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen zo wel een opdracht krijgen of zo.
Morguh Frummeliequote:Op zondag 9 januari 2022 07:48 schreef Frummelie het volgende:
Ben benieuwd of we mee mogen kijken of dat we een streamlock krijgen van anderhalf uur...
Had ik ook. Moet je de hardwareversnelling uitzetten blijktquote:Op zondag 9 januari 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik een cap wil maak krijg ik alleen een zwart vlak
ik zie geen dichte ramen?quote:Op zondag 9 januari 2022 07:45 schreef spapaars het volgende:
Ontbijt klaarmaken en niemand de handen zien wassen.
Dat zullen ze wel hebben moeten opgeven vermoed ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 07:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat wel,maar hoe weten ze de groten?
thnx Staat mij iets bij van vorige jaar, maar toen was er iets anders wat ik niet meer op de pc kon doenquote:Op zondag 9 januari 2022 07:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Had ik ook. Moet je de hardwareversnelling uitzetten blijkt
https://www.pcleek.com/ti(...)aan-en-uit-te-zetten
quote:
quote:
Mogge Dotteke 😉quote:Op zondag 9 januari 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummelie
Ja dat blijft altijd afwachten bij BB
Chrome? Hardware acceleration uitzettenquote:Op zondag 9 januari 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik een cap wil maak krijg ik alleen een zwart vlak
Kitty snapt er niets vanquote:
daar kijk je in je huis door naar buiten in BB huis zit en nu luxaflex of zo voorquote:
Morguh Hatsikideequote:Op zondag 9 januari 2022 07:58 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Goedemorgen! Hoorde ze bij het opstaan ook zeggen dat er een riool lucht hangt?
Heb voor het eerst het gevoel dat er iets spannends gaat gebeuren
Ze hebben de hele nacht werkzaamheden buiten gehoord, en vannacht hebben ze zelf de gordijnen dicht moeten doenquote:Op zondag 9 januari 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Hatsikidee
Ja het leek ook wel dat ze wisten dat er iets ging gebeuren, niemand was echt verbaasd
Goedemorgen,quote:Op zondag 9 januari 2022 07:58 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Goedemorgen! Hoorde ze bij het opstaan ook zeggen dat er een riool lucht hangt?
Heb voor het eerst het gevoel dat er iets spannends gaat gebeuren
O, op die manier. Heb je al een kijkje kunnen nemen buiten?quote:Op zondag 9 januari 2022 08:00 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze hebben de hele nacht werkzaamheden buiten gehoord
quote:Op zondag 9 januari 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, op die manier. Heb je al een kijkje kunnen nemen buiten?
quote:
Morguh R0ydr. Is dacht ik ook de eerste keer dat ze zo vroeg zijnquote:Op zondag 9 januari 2022 08:06 schreef r0ydr het volgende:
How is ben even wakker denk is kijken of er al iemand wakker is in BB zie ik iedereen aan het ontbijt dit is beter als vorig jaar toen ze mega lang konden uitslapen
Morguh Enginequote:
Morguh Ebinasquote:Op zondag 9 januari 2022 08:09 schreef Ebinas het volgende:
Zo dan, da's schrikken er gebeurt wat![]()
Nu nog hopen dat we wat mee mogen kijken.
Moguhh
Topquote:
Ze was er wel hoor,quote:
Ze is er wel. Probeerde de oven aan te krijgen maar die werkt niet meerquote:
Echt wel.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ebinasje het is weer eens wat anders dan snurk streams
Dan heeft Nawel het dus toch wss aangegeven in de dbkquote:Op zondag 9 januari 2022 08:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Gejuich, want ander eten in de voorraadkamer. Inclusief halal.
Kitty weet al iets lekkers.
Boerenkoolquote:Op zondag 9 januari 2022 08:14 schreef Frummelie het volgende:
Jeahhh boodschappen en broccoli natuurlijk... haha
Hilarischquote:Op zondag 9 januari 2022 08:14 schreef mario390 het volgende:
dit zijn de 2 nieuwen bewohnersdann ligen we van lachen op de vloer
[ afbeelding ]
Ik hoop heel erg dat andere mensen nu eens hun zin doordrijven en Kitty de keuken uit jagen.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Gejuich, want ander eten in de voorraadkamer. Inclusief halal.
Kitty weet al iets lekkers.
Ik ook.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat andere mensen nu eens hun zin doordrijven en Kitty de keuken uit jagen.
eten ze nu fruitsalat met schlagobers? wat is dat witte pap ?quote:Op zondag 9 januari 2022 08:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan heeft Nawel het dus toch wss aangegeven in de dbk
Of dbk heeft het gewoon opgepakt natuurlijk
Ooh echt, zou zweren dat ik broccoli zag! Iets van wens vader, gedachte ...quote:
Dat is snel afgelopen als ze geen fatsoenlijke maaltijd op tafel krijgen.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat andere mensen nu eens hun zin doordrijven en Kitty de keuken uit jagen.
Ik heb niks met haar. Vind het een beetje een “mean girl”. Snap oprecht de fascinatie met haar niet, maar dat had ik ook met Liese vorig jaarquote:
Kittyquote:Op zondag 9 januari 2022 08:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Over wie had vera het net?
Kan het geluid hier nog niet hard zetten.
Nou vreselijkquote:Op zondag 9 januari 2022 08:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik hoop dat grace ophoudt met dat gekweel
Kitty inderdaad.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Over wie had vera het net?
Kan het geluid hier nog niet hard zetten.
Ja! Er is iets met zijn blik. Ik kan het ook niet plaatsen, maar vind het ook een engerdquote:Op zondag 9 januari 2022 08:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace vindt de ogen van Salar eng geloof ik, wil vaak niet naar hem kijken... En hij heeft haar broertje vermoord.
vera is en lieve mens,wat zij zo verteld heeft was leukquote:Op zondag 9 januari 2022 08:21 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik heb niks met haar. Vind het een beetje een “mean girl”. Snap oprecht de fascinatie met haar niet, maar dat had ik ook met Liese vorig jaar
Het is een mooie meidquote:Op zondag 9 januari 2022 08:21 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik heb niks met haar. Vind het een beetje een “mean girl”. Snap oprecht de fascinatie met haar niet, maar dat had ik ook met Liese vorig jaar
quote:Op zondag 9 januari 2022 08:23 schreef Clasientje het volgende:
Hahahaha dit keer kisten vol Boerenkool dan zullen ze aardappelen moeten verdienen zeker door spelletjes te doen
Ze hebben ook aardappelen gekregen. Weet niet hoe veelquote:Op zondag 9 januari 2022 08:23 schreef Clasientje het volgende:
Hahahaha dit keer kisten vol Boerenkool dan zullen ze aardappelen moeten verdienen zeker door spelletjes te doen
Ze schatten 20 kgquote:Op zondag 9 januari 2022 08:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben ook aardappelen gekregen. Weet niet hoe veel
En gaat dat als excuus gebruiken. Maar dat is tot op heden niet aan de hand.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera denkt dat Kitty stemmen gaat verzamelen om op Vera te stemmen
Boerenkool (en google dat maar)quote:Op zondag 9 januari 2022 08:25 schreef mario390 het volgende:
zoveel kisten broccoli man man![]()
![]()
weinigstens hebben ze nu ardapellen
hoezo? hadden de 2 ruzie?quote:Op zondag 9 januari 2022 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera denkt dat Kitty stemmen gaat verzamelen om op Vera te stemmen
En er al nerveus voor zijn ook. Al gaan verdedigen voordat er iets aan de hand isquote:Op zondag 9 januari 2022 08:27 schreef Blackprinces het volgende:
Leuk wel dat je merkt dat ze aan nomineren denken terwijl ze allemaal genomineerd staan.
Dat gaat een tegenvallertje voor ze zijn
Jaaa precies datquote:Op zondag 9 januari 2022 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
En er al nerveus voor zijn ook. Al gaan verdedigen voordat er iets aan de hand is
Nog steeds bezig? Vanaf vannacht al. Zijn ze een tweede huis aan het bouwenquote:Op zondag 9 januari 2022 08:32 schreef Burner82 het volgende:
Buiten zijn ze in ieder geval aan het klussen.. Ze (en ik ook) zijn benieuwd wat ze aan het maken zijn...
Van wat ik begreep zijn ze nu aan het boren en zagen, vannacht meer alles klaarleggen etc.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:33 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Nog steeds bezig? Vanaf vannacht al. Zijn ze een tweede huis aan het bouwen
Had jij deze week gestemd?quote:Op zondag 9 januari 2022 08:37 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat de vraag gaat zijn wie er weg moet, niet wie er mag blijven.
Denk eerder dat het inderdaad zoiets is.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:38 schreef engine het volgende:
Of misschien dat je door een spel te winnen jezelf uit de nominatie kunt halen
Ja om half negen gisteren nog op Kristoff gestemd maar het maakte me niet zoveel uit.quote:
Zou ook wel bij het thema survival passen.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:39 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Denk eerder dat het inderdaad zoiets is.
En dat er dan 3 overblijven waarop wij kunnen stemmen.
Ik geloof dat ze dat ook zo zeiden in de uitzending gister.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:38 schreef engine het volgende:
Of misschien dat je door een spel te winnen jezelf uit de nominatie kunt halen
Van mij had Sercan mogen blijven, maar alleen omdat hij tegen Kitty in gingquote:Op zondag 9 januari 2022 08:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja om half negen gisteren nog op Kristoff gestemd maar het maakte me niet zoveel uit.
Vond Sercan wel okay. Zal hem verder ook niet missen. Tot nu toe niemand echt inderdaad.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij had Sercan mogen blijven, maar alleen omdat hij tegen Kitty in ging![]()
Verder mag van mij iedereen blijven en iedereen er uit heb niet echt een favoriet
Morguh Lonnequote:Op zondag 9 januari 2022 08:40 schreef lonneberga het volgende:
Degene die zich vrij speelt krijgt wellicht ook zijn/haar koffer ?
Wie had dat verwacht he.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:43 schreef Burner82 het volgende:
En dat allemaal op zondagochtend half 9..
Ja, rozequote:
Kitty maakt zich zorgen dat het alleen fysiek is deze weekquote:
Ja de rest zijn een stuk jonger, dus ik snap dat wel. Kitty helemaal i.v.m. haat gezondheid.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:50 schreef Hunter het volgende:
Peter en Kitty maken zich zorgen om het fysieke aspect, dan verliezen ze bij voorbaat
Nu zullen er wel de minste mensen kijken.quote:
OHHH ze hebben haar maat ?quote:Op zondag 9 januari 2022 08:52 schreef spapaars het volgende:
Alert
De roze olifant zal nu even niet roze zijn.
Ja, ik kijk eigenlijk ook nooit in de morgen zo vroeg. Maar las in de SV dat Kitty apart sliep dus dacht even kijken en was vergeten de stream uit te zetten. En ineens hoorde ik ze pratenquote:Op zondag 9 januari 2022 08:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu zullen er wel de minste mensen kijken.
Zo vroeg zijn ze ook nog nooit uit bed getrapt volgens mij...quote:Op zondag 9 januari 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kijk eigenlijk ook nooit in de morgen zo vroeg. Maar las in de SV dat Kitty apart sliep dus dacht even kijken en was vergeten de stream uit te zetten. En ineens hoorde ik ze praten
Dan is ze ook wel zwaar in het nadeel natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kitty maakt zich zorgen dat het alleen fysiek is deze week
Nee, is ook de eerste keer zover ik weet.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zo vroeg zijn ze ook nog nooit uit bed getrapt volgens mij...
IK neem aan dat daar wel rekening mee gehouden gaat worden.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is ze ook wel zwaar in het nadeel natuurlijk.
Dat zou zwaar oneerlijk zijn tegenover de andere.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK neem aan dat daar wel rekening mee gehouden gaat worden.
Misschien mag zijn de punten wel bijhouden en moet ze zorgen voor een natje en droogje op zijn tijd voor de anderen?
Maar ook als ze moet strijden tegen jonge gezonde mensen toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zou zwaar oneerlijk zijn tegenover de andere.
Ik zette hem aan en dacht die zullen nog wel slapen maar nee hoorquote:Op zondag 9 januari 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is ook de eerste keer zover ik weet.
Hey Chanel,quote:Op zondag 9 januari 2022 09:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zette hem aan en dacht die zullen nog wel slapen maar nee hoor
IK had mijn energie gespaart voor de survivalquote:
Mogguuhquote:Op zondag 9 januari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat ik in 20 minuten streamen mee kreeg:
Vera stemt op Kitty want ze vindt haar niet chill. Ze heeft het wel geprobeerd maar het voelt koud. Mijn mening: Vera is gewoon een koude bitch. Een superbitch met een zacht stemmetje. Van die stem krijg ik rillingen.
Ze zijn allemaal genomineerd. Maar niet echt want ze gaan strijden voor immuniteit. Dus uiteindelijk zullen er gewoon 2 overblijven waar wij op kunnen stemmen. Het gaat er gewoon om dat ze niet onderling afspraken kunnen maken op wie ze weg willen hebben.
Survival week dus. Geldt dat naast het strijden ook voor het eten?
Ze hebben boodschappen gekregen. Ik hoorde Kitty over boerenkool. Wat nog meer? Of moet ik dan terug scrollen![]()
Ze hebben allemaal hun BB pak aan geloof ik.
Dit is wat ik mee kreeg tot nu toe.
Tijd voor een tweede bakkie.
Gehakt (ook halal kippengehakt) en aardappelenquote:Op zondag 9 januari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben boodschappen gekregen. Ik hoorde Kitty over boerenkool. Wat nog meer? Of moet ik dan terug scrollen
Ik heb het gevoel dat je niet Vera bedoeltquote:Op zondag 9 januari 2022 09:08 schreef zodeju het volgende:
Jemig, gm.
Vera in zwart en meedoen? Die heeft zeker heerlijk geslapen.
quote:Op zondag 9 januari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vera stemt op Kitty want ze vindt haar niet chill. Ze heeft het wel geprobeerd maar het voelt koud. Mijn mening: Vera is gewoon een koude bitch. Een superbitch met een zacht stemmetje. Van die stem krijg ik rillingen.
vera heeft de leiding bij de yoga-aktiequote:Op zondag 9 januari 2022 09:08 schreef zodeju het volgende:
Jemig, gm.
Vera in zwart en meedoen? Die heeft zeker heerlijk geslapen.
Is een goede manier om alvast de boel een beetje los te maken zodat ze kunnen gaan KNALLEN!quote:Op zondag 9 januari 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had mijn energie gespaart voor de survival
quote:Op zondag 9 januari 2022 09:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je niet Vera bedoelt
ja dit is opwarmen vor lopenquote:Op zondag 9 januari 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had mijn energie gespaart voor de survival
hoopelijk nietquote:Op zondag 9 januari 2022 09:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je niet Vera bedoelt
vera met kitty verwisselen hmmquote:Op zondag 9 januari 2022 09:10 schreef zodeju het volgende:
[..]Ben nog niet helemaal wakker. Tis Kitty die ik bedoel.
De schoenen zijn niet goed,hoorde ik dat goed?quote:
vera lopt achterwarts schneller als kitty in normale richting loptquote:Op zondag 9 januari 2022 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty in dat zwarte pak.Nu nog een hoge staart. Klaar om Vera te villen.
![]()
Ik denk wel dat ze dat kan.
Integendeel, die vond ze geweldig, omdat ze een beetje rollende zool hebben.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De schoenen zijn niet goed,hoorde ik dat goed?
Wat is dat dan?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Integendeel, die vond ze geweldig, omdat ze een beetje rollende zool hebben.
Zijn alleen niet de standaard schoenen die de anderen kregen. Hadden ze niet in haar maatquote:Op zondag 9 januari 2022 09:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Integendeel, die vond ze geweldig, omdat ze een beetje rollende zool hebben.
Er is al best veel gebeurd vanmorgenquote:
Proest.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:18 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zijn alleen niet de standaard schoenen die de anderen kregen. Hadden ze niet in haar maat
Jaaa duuuhu 30 jaar leeftijdsverschil.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
vera lopt achterwarts schneller als kitty in normale richting lopt
Allebei blond. Foutje is snel gemaaktquote:
Whutttttttquote:Op zondag 9 januari 2022 09:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er is al best veel gebeurd vanmorgen
Dat gaat nog wel een keer wat worden.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Vera bitchen dat ze frietjes wil maken.
Mag dat niet van Kitty?
Dat is lekker als stamppot voor twee dagen maar dan ben je er wel klaar mee bentquote:Op zondag 9 januari 2022 09:20 schreef zodeju het volgende:
Las nu dat ze boerenkool hadden.En dat voor de hele week??
Ze weten dat het survival week is, ze hebben nieuw en ander eten gekregen, ze weten dat ze allemaal genomineerd zijn....quote:Op zondag 9 januari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whuttttttt
Weten ze nu dat ze niet hoeven te nomineren?
BB spilled the beansquote:Op zondag 9 januari 2022 09:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze weten dat het survival week is, ze hebben nieuw en ander eten gekregen, ze weten dat ze allemaal genomineerd zijn....
Nee ze hebben recepten .. zo kookt Kitty namelijk ookquote:
Vera is de enige die voor de duivel niet bang is voor Kitty. De rest probeert het maar laten het alweer varen als ze als ze haar "nee" verhaaltje afsteekt.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een keer wat worden.
Meerdere willen koken maar krijgen de kans niet van Kitty.
Dat laffe gedoe in slaapkamers enzo maar verder vooral niks zeggen. Het is Vera die hier de aanval inzet.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je geen Vera fan bent
Ik zie ook nog niks naars aan Veraquote:Op zondag 9 januari 2022 09:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vera is de enige die voor de duivel niet bang is voor Kitty. De rest probeert het maar laten het alweer varen als ze als ze haar "nee" verhaaltje afsteekt.
Vera moet eens niet zoveel denken..Wat een truus de mier...quote:Op zondag 9 januari 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Vera denkt dat Kitty denkt dat ze haar niet nomineren als ze altijd kookt.
Vera niet bang? Die is net zo achterbaks als het maar kan. Roddelen maar niet confronterenquote:Op zondag 9 januari 2022 09:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vera is de enige die voor de duivel niet bang is voor Kitty. De rest probeert het maar laten het alweer varen als ze als ze haar "nee" verhaaltje afsteekt.
En daarom wil Vera koken.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Vera denkt dat Kitty denkt dat ze haar niet nomineren als ze altijd kookt.
Vreemd toch? Maar volgens mij gaat Grace er wel iets van zeggen nu.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach jaquote:Op zondag 9 januari 2022 09:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dat laffe gedoe in slaapkamers enzo maar verder vooral niks zeggen. Het is Vera die hier de aanval inzet.
Dat bedoel ik je kan zeggen wat je wilt maar Grace gaat dan de confrontatie wel aan Vera nietquote:Op zondag 9 januari 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd toch? Maar volgens mij gaat Grace er wel iets van zeggen nu.
Kitty wil alles bepalen kwa eten en niemand mag iets anders doen met de producten zo te horen
Ze wil zelfs niet zeggen wat ze gaat kokenquote:Op zondag 9 januari 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kitty wil alles bepalen kwa eten en niemand mag iets anders doen met de producten zo te horen
Vera wil ook niet altijd koken, maar af en toe Ze wilde friet maken zo als snackje tussen door.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En daarom wil Vera koken.
Tussen Kitty en Vera gaat een strijd woeden.
Vera met haar looks de mannen aan haar zij.
Maar Kitty doet de mannen aan hun mamma denken.
Wie gaat winnen mamma of de bitch.
Nee dit doen ze niet zo allemaal.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja
Ze doen het allemaal
Salar gisterenavond net zo met Nous en Nawel en had kitty daar geslapen had ze er net zo hard aan meegedaan
En Kitty niet??quote:Op zondag 9 januari 2022 09:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Vera niet bang? Die is net zo achterbaks als het maar kan. Roddelen maar niet confronteren
Dat gaat echt nog wel wat worden denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wil zelfs niet zeggen wat ze gaat koken
Je vond het van salar gister wel heel sterkquote:
Die speelt het spel.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vond het van salar gister wel heel sterk
Maar dat kan toch gewoon? Heeft Kitty al gezegd dat dat niet mag?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vera wil ook niet altijd koken, maar af en toe Ze wilde friet maken zo als snackje tussen door.
We gaan het zien wie deze 'strijd' gaat winnen
Is altijd hetzelfde liedjequote:Op zondag 9 januari 2022 09:29 schreef Ireth het volgende:
Survival week = meer actie, meer spellen, meer beweging.
Meer actie, meer spellen, meer beweging = meer streamlocks ben ik bang....
Dit levert voor de uitzendingen waarschijnlijk leuke beelden op, maar de streamers pissen naast de pot...
Als vera daar problemen mee heeft moet ze dat zelf aangevenquote:Op zondag 9 januari 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 09:19 schreef engine het volgende:
[..]
Allebei blond. Foutje is snel gemaakt
Wacht nou gewoon even af.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:29 schreef Ireth het volgende:
Survival week = meer actie, meer spellen, meer beweging.
Meer actie, meer spellen, meer beweging = meer streamlocks ben ik bang....
Dit levert voor de uitzendingen waarschijnlijk leuke beelden op, maar de streamers pissen naast de pot...
Doen ze uiteindelijk allemaal.. anders zouden ze er niet zitten.quote:
Eens, maar denk dat dat nog wel gaat gebeuren. De tijd zal het leren.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als vera daar problemen mee heeft moet ze dat zelf aangeven
Dat kan Ik ben ook geen fan van Kitty maar ben wel een persoon die iemand confronteert als me wat dwars zit en niet achter de rug gaat roddelen en met alle winden mee waaitquote:Op zondag 9 januari 2022 09:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Kitty niet??
Vindt het nogal meevallen. Het is duidelijk dat ze elkaar niet mogen en dat heeft een reden. Kitty krijgt geen vat op Vera en dat is een teken dat Het achterbakse van Vera nogal meevalt.
Ja lekker een uur van te vorenquote:Op zondag 9 januari 2022 09:31 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Hebben ze van de regie te horen gekregen dat ze al klaar moeten zitten? Vind dat zo dom dat dat altijd zo ver van te voren moet.
bitch is zij niet, is en lieve mens heb dequote:Op zondag 9 januari 2022 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En daarom wil Vera koken.
Tussen Kitty en Vera gaat een strijd woeden.
Vera met haar looks de mannen aan haar zij.
Maar Kitty doet de mannen aan hun mamma denken.
Wie gaat winnen mamma of de bitch.
Kan niet. Kitty heeft de hoeveelheden voor komende wek al uitgerekend en dat is te krap voor snacksquote:Op zondag 9 januari 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vera wil ook niet altijd koken, maar af en toe Ze wilde friet maken zo als snackje tussen door.
We gaan het zien wie deze 'strijd' gaat winnen
Ja hoor. Maar wat loopt Vera al de hele ochtend te zeiken dan?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb je wel gisteravond naar de slaapkamers geluisterd ??
IPV met haar handen in haar zij zeuren in de slaapkamer bij Grace en ..?? kan ze ook in de groep gooien "" wie heeft er trek in frietjes" Dan gooien ze allemaal hun handen in de lucht. Dan kan Kitty echt geen nee zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als vera daar problemen mee heeft moet ze dat zelf aangeven
Maar het is toch niet alleen Kitty die bepaald, er is ook rijst die ze kan maken. Maar ik hoorde zeggen dat Kitty geen rijst lust en het daarom niet maakt.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:32 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kan niet. Kitty heeft de hoeveelheden voor komende wek al uitgerekend en dat is te krap voor snacks
Kitty kon me mijn rug opquote:Op zondag 9 januari 2022 09:32 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kan niet. Kitty heeft de hoeveelheden voor komende wek al uitgerekend en dat is te krap voor snacks
We gaan daar niet over discussiëren !quote:Op zondag 9 januari 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het is toch niet alleen Kitty die bepaald, er is ook rijst die ze kan maken. Maar ik hoorde zeggen dat Kitty geen rijst lust en het daarom niet maakt.
Als ze een keer rijst eten i.p.v. aardappelen kan je friet maken
Iedereen een badjas, sportpak, kittypak en badpak?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
Als BB ze nu elke keer een setje kleding geeft.. dat ze totaal 4 setjes hebben.. hoeven ze ook geen koffer
Die mist haar rosepak......quote:Op zondag 9 januari 2022 09:34 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Alles oké met Kit? Ze brengen haar vaak een beetje sip in beeld.
Ze houd zichzelf ook wat afzijdigquote:Op zondag 9 januari 2022 09:34 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Die voelt de bui al hangen .. dat ze geen proef wint en genomineerd staatquote:Op zondag 9 januari 2022 09:34 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Maakt zich zorgen over de fysieke spellen en mist haar roze pakquote:Op zondag 9 januari 2022 09:34 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Is ook niet mijn mening maar wat gezegd werd op de streamsquote:Op zondag 9 januari 2022 09:34 schreef Hunter het volgende:
[..]
We gaan daar niet over discussiëren !
Ze hebben nu allemaal zwart.. doe daar 3 andere kleuren bijquote:Op zondag 9 januari 2022 09:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Iedereen een badjas, sportpak, kittypak en badpak?
Schijfjes van maken. Geen enkel probleemquote:Op zondag 9 januari 2022 09:35 schreef Clasientje het volgende:
Dat kistje aardappelen is nooit voor een week genoeg voor hun allemaal zoals patatjes kunnen ze niet maken anders zijn hun wel erg snel door hun aardappelen heen.
quote:Op zondag 9 januari 2022 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet mijn mening maar wat gezegd werd op de streams
Wat vera zei was voor iedereen een aardappeltje voor een frietje zo bij de lunch als snackjequote:Op zondag 9 januari 2022 09:35 schreef Clasientje het volgende:
Dat kistje aardappelen is nooit voor een week genoeg voor hun allemaal zoals patatjes kunnen ze niet maken anders zijn hun wel erg snel door hun aardappelen heen.
Kitty heeft zelf 3 dagen tegen iedereen lopen zeuren over sercan zonder hem aan te spreken ..quote:Op zondag 9 januari 2022 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
IPV met haar handen in haar zij zeuren in de slaapkamer bij Grace en ..?? kan ze ook in de groep gooien "" wie heeft er trek in frietjes" Dan gooien ze allemaal hun handen in de lucht. Dan kan Kitty echt geen nee zeggen.
Vorige week werd het tussendoor aangevuld volgens mij.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:35 schreef Clasientje het volgende:
Dit dus… heb ook het gevoel dat het gesprek telkens op een verkeerd moment word aangegaan (wanneer Kitty al in de keuken bezig is). Gooi het gewoon in de groep wanneer ze allemaal op de bank zitten.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
IPV met haar handen in haar zij zeuren in de slaapkamer bij Grace en ..?? kan ze ook in de groep gooien "" wie heeft er trek in frietjes" Dan gooien ze allemaal hun handen in de lucht. Dan kan Kitty echt geen nee zeggen.
Preciesquote:Op zondag 9 januari 2022 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zal waaarschijnlijk niet mee willen doenquote:
MIjn oor vond dit ook niet fijnquote:Op zondag 9 januari 2022 09:37 schreef Burner82 het volgende:
Ik trek gillende mensen echt heel slecht...
En anders nemen ze dat bij boodschappen doen extra aardappeltje.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vorige week werd het tussendoor aangevuld volgens mij.
Ze gaf al aan er bang voor te zijn dat het te fysiek zou zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zal waaarschijnlijk niet mee willen doen
Ik hoop dat Kitty genomineerd staatquote:Op zondag 9 januari 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaf al aan er bang voor te zijn dat het te fysiek zou zijn.
Ik hoop dat ze goed zwaar zijn. Ze moet maar weten waar ze aan mee doet. Gauw wieberen met Kitty voor het helemaal uitmondt in de Kitty show.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maakt zich zorgen over de fysieke spellen en mist haar roze pak
De Vera mannen zijn nog niet wakkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |