SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Nou, zolang lopen de streams achterquote:Op zondag 9 januari 2022 07:35 schreef Hunter het volgende:
De klok van de oven loopt vijf minuten achter
Bedankt voor je SVquote:Op zondag 9 januari 2022 07:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, zolang lopen de streams achter
Ze zullen zo wel een opdracht krijgen of zo.quote:Op zondag 9 januari 2022 07:42 schreef mario390 het volgende:
hoe sportkleding?
hoe weet bb wie welke sportkleding kregt?
Als ik een cap wil maak krijg ik alleen een zwart vlakquote:
ja dat wel,maar hoe weten ze de groten?quote:Op zondag 9 januari 2022 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen zo wel een opdracht krijgen of zo.
Morguh Frummeliequote:Op zondag 9 januari 2022 07:48 schreef Frummelie het volgende:
Ben benieuwd of we mee mogen kijken of dat we een streamlock krijgen van anderhalf uur...
Had ik ook. Moet je de hardwareversnelling uitzetten blijktquote:Op zondag 9 januari 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik een cap wil maak krijg ik alleen een zwart vlak
ik zie geen dichte ramen?quote:Op zondag 9 januari 2022 07:45 schreef spapaars het volgende:
Ontbijt klaarmaken en niemand de handen zien wassen.
Dat zullen ze wel hebben moeten opgeven vermoed ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 07:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat wel,maar hoe weten ze de groten?
thnx Staat mij iets bij van vorige jaar, maar toen was er iets anders wat ik niet meer op de pc kon doenquote:Op zondag 9 januari 2022 07:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Had ik ook. Moet je de hardwareversnelling uitzetten blijkt
https://www.pcleek.com/ti(...)aan-en-uit-te-zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |