SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Aquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
AUB COS gedraag jullie een beetje en lach niet met Mario
Nawel wel erg naïef hoor. Zou wat zijn als iemand dit nu hoorde en de opdracht nog mislukt is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende: Lekker geprek tussen Salar en Nawel
Dat zou perfect zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nawel wel erg naïef hoor. Zou wat zijn als iemand dit nu hoorde en de opdracht nog mislukt is.
ja ze zijn erg druk nuquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:39 schreef D. het volgende:
Ik kom wel terug als de kinderen zijn gaan slapen
Salar is al bezig die klap te verkleinen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:39 schreef danilel het volgende:
oooh als Grees erachter komt dat slaat cercan naar huis heeft gebonjourd......
En dequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:39 schreef viseenoptie het volgende:
Kitty is wel echt in de min bij spellen en proeven..
ze kan wel op een andere manier proevenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:39 schreef viseenoptie het volgende:
Ja. Ik wil Kitty niet proevenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:39 schreef viseenoptie het volgende:
Hoezo? Wie je ook nomineert er zullen altijd mensen boos zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:39 schreef Stargazing het volgende:
Salar beseft dat hij misschien toch niet zo slim is geweest als hij dacht. Maar vind niemand anders het eng hoe makkelijk en overtuigend deze gast kan liegen en verhaaltjes blijven vertellen?
Bepaalde blik in zn ogen doet mij ook aan huub denkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En toch heeft hij wat weg van Huub ook..en Emil...
Nou, ik denk juist dat het heel goede streams kan opleveren. Zij zal inderdaad de verstandigste boodschappen doen en aan veel individuele wensen van de bewoners zal dus niet worden voldaan. Kitty lijkt me het type dat een boerenkool boven een zak paprikachips verkiest.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doel nu vooral op het boodschappen doen. Kitty zal het verstandigste boodschappen doen, dus dat levert het minst leuke streams op
Dat gaatquote:
Zelfde bravoure ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bepaalde blik in zn ogen doet mij ook aan huub denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |