Hierna wel. Maar het is echt een matig jaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een saai begin. Der komt hierna vast wel iets beters
Dat bedoelde ik uiteraard.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:55 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het beste resultaat misschien. Dit is niet beter dan It's my time.
Eens inderdaad. Het heeft potentie, maar is wel erg veel herhaling en wordt daardoor saai.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt als een nummer waar meer in had gezeten
Winningquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Maar welk woord moeten we nou zeggen?
Daar gaat Griekenland zo over zingenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Spliterwt, opvallend genoegquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Voordat men denkt dat ik Letland lachwekkend vind. Ik was in de war met Slovenie. Dat wordt lachen, gieren, brullenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Straks gaan we lachen, gieren, brullen met Letland
Iemand was stoned toen ze deze postcards bedachtenquote:
Zie je? Ze zingen over de "magic word" "give the password"quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar gaat Griekenland zo over zingen
Dit is geweldig johquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
Even een disclaimer voor Griekenland, dit is echt vage shit
Ik hoor alleen give the password en de rest is niet te verstaanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie je? Ze zingen over de "magic word" "give the password"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |