quote:
Allemaal naar bed.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd of er na de uitzending nog wat gebeurd.
ze willen nog een paar Sercan blijft stemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Waarom deze praatjes nog, stembussen waren toch al dicht?
quote:
Kan je nagaan net zulke fanatieke fans als bij Jill. Dit was allemaal al klaar voor het programma begon.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
Die LuL heeft ook roze aan.. KitteKut Aanhang... beschamende vertoning
[ afbeelding ]
Big Brother brengt ons helemaal in de warquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dat hadden ze vorig jaar nooooiittttt
ik weet hetquote:
Ik niet ik verwacht weer een week van nix , deze afgelopen week was ook al niets dan opgekopte Nix&Luchtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd of er na de uitzending nog wat gebeurd.
dat dacht ik dus ook!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je nagaan net zulke fanatieke fans als bij Jill. Dit was allemaal al klaar voor het programma begon.
Meen je dit echt of is het sarcastisch bedoeldquote:
https://www.smulweb.nl/recepten/968874/Broccoli-in-witte-wijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
ze krijgen een flesje rijstwijn
Ja eens. Eerste kwartier was minder maar ik vind dit wel prima. Zeker met live beelden tijdens reclame.quote:
misschien wordt Benny een dagje ouderquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meen je dit echt of is het sarcastisch bedoeld
Gesprekjes met de bewoners lopen vlotter dan vorig jaarquote:
Benny is al 70?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wordt Benny een dagje ouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |