Ja hoor, geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ze heeft niet wat anders en ze spelen er simpel op in..logisch toch
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
wat een domme opmerking van Peter over Djokovic
nog 5 minutenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Waarom deze praatjes nog, stembussen waren toch al dicht?
inderdaad, dit valt toch als #TeamKitty simpel te regelen in een weekquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Om extra drama te maken. Kijk hoe ze allemaal graag willen dat ze blijven. Boehoehoequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Lijkt me in haar geval dan toch wishful thinking. Wie stelt zich daarvoor kandidaat?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhuh. Net als elke vrouw wiens vibrator er bij de check op schiphol wordt uitgevist.
"Oh... hihihihihihihihi dat is niet van mij hooorrrrrrr"![]()
Kitty hoopte gewoon dat een lekkere vent dat roze pakje van d'r kont zou scheuren.
Notaris moet nog controlerenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me in haar geval dan toch wishful thinking. Wie stelt zich daarvoor kandidaat?
Als je die op haar kont slaat komen de vliegen uit haar neusgaten.
dan is het programma af bedoel ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
20:45u stond op de site. Beetje jammer weer
Redden wat er te redden valtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat loopt kennelijk ook uitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is het programma af bedoel ik
Eens. laat die gast gewoon tennissen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
wat een domme opmerking van Peter over Djokovic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |