Denk dat dat Instagram niet zo'n succes wordtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Na ruim een uur welgeteld 10 reacties op een Big Brother Instagram post.
Het leeft wel echt he
Serieus? Zijn daar foto's van?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja hoor is al wel gewassen Hing op het rekje in de nacht
Dat doen ze echt zelf...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Na ruim een uur welgeteld 10 reacties op een Big Brother Instagram post.
Het leeft wel echt he
Iemand vertelde dat hier die had nachtdienst en die gaf vanmorgen aan dat het op het rekje heeft gehangen denk het nietquote:
Klinkt erg ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Iemand vertelde dat hier die had nachtdienst en die gaf vanmorgen aan dat het op het rekje heeft gehangen denk het niet
Nee, rekje hing aan haar klittie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb Kitty niet zien hangen op dat rekje vannacht
Aaah. Niet meegekregen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja hoor is al wel gewassen Hing op het rekje in de nacht
Dan was er nu geen rekje meer geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb Kitty niet zien hangen op dat rekje vannacht
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Aaah. Niet meegekregen.
Vanmiddag hier daar de pasta op te drogen
Fritsieee...Ouwe Aanhakerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
SterrenChef Kitty Bocuse weer wat in elkaar flansen met broccoli
hahah ieuw moet ik niet aan denkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Aaah. Niet meegekregen.
Vanmiddag hing daar de pasta op te drogen
Bestrooid met zelfgemaakte tenenkaas van Kitty !quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
zelfgemaakte pasta, geen vlees.
Als dat geen smullen wordt
Moord en doodslag...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik zag net een vooraankondiging van BB live vanavond : Sercan of Kristof gaat naar huis EN big brother heeft een gruwelijk plan met de bewoners .
Als het zo gruwelijk is als de laatste week, gaan we onder onze dekens moeten kruipen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik zag net een vooraankondiging van BB live vanavond : Sercan of Kristof gaat naar huis EN big brother heeft een gruwelijk plan met de bewoners .
Ze moeten 1 bewoner uitkiezen die ze daarna moeten slachten?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |