Iluyan ik heb dezelfde mening , alleen wissel ik Kristof en Tobias om van plaats .quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:22 schreef Iluyan het volgende:
1. Salar > Is het grappigst, meest oprecht, meest gentle en ook anti-Nawel
2. Tobias > Het meest professioneelst, volwassen, rustig en ook anti-Nawel.
3. Kristof > Soms wat te bazerig maar wel een chille gast en hij mag Nawel niet.
4. Grace
5. Nouchine > Ik vind haarzelf wel aardig maar ze is het schoothondje van Nawel geworden daardoor bij mij onderuit gekelderd in de ranking.
666. Nawel > Kutwijf.
Voor mij exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:22 schreef Iluyan het volgende:
1. Salar > Is het grappigst, meest oprecht, meest gentle en ook anti-Nawel
2. Tobias > Het meest professioneelst, volwassen, rustig en ook anti-Nawel.
3. Kristof > Soms wat te bazerig maar wel een chille gast en hij mag Nawel niet.
4. Grace
5. Nouchine > Ik vind haarzelf wel aardig maar ze is het schoothondje van Nawel geworden daardoor bij mij onderuit gekelderd in de ranking.
666. Nawel > Kutwijf.
Ik heb echt heel erg veel moeite met dit soort berichten. Ik heb Nawel echt NIETS zien doen wat ook maar in de buurt komt van de kwalificatie 'kutwijf'. Zal wel met opvoeding te maken hebben.quote:
Bla bla bla,quote:Op vrijdag 11 maart 2022 03:38 schreef namnacs22 het volgende:
[..]
Ik heb echt heel erg veel moeite met dit soort berichten. Ik heb Nawel echt NIETS zien doen wat ook maar in de buurt komt van de kwalificatie 'kutwijf'. Zal wel met opvoeding te maken hebben.
Quote fixed.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:22 schreef Iluyan het volgende:
[..]
Bla bla bla :
Kijk hoe ze reageert toen ze hoorde van die 10k op haar kop
Kijk naar hoe ze reageert toen Kristoff Finale ticket kreeg
Kijk hoe ze de hele dag op bed ligt.
Kijk hoe ze Nouchine manipuleert
Speciaal voor jou zeg ik het graag nog een keer : Het is echt een kutwijf
Fijne dag nog verder
Ik heb maar zo het idee dat jij een heel erg verrot karakter hebt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:22 schreef Iluyan het volgende:
[..]
Bla bla bla,
Kijk hoe ze reageert toen ze hoorde van die 10k op haar kop
Kijk naar hoe ze reageert toen Kristoff Finale ticket kreeg
Kijk hoe ze de hele dag op bed ligt.
Kijk hoe ze Nouchine manipuleert
Speciaal voor jou zeg ik het graag nog een keer : Het is echt een kutwijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |