Waarom?
Bij ons terra en heel zachtgeel/beige, omdat we het mooie, warme kleuren vinden die goed met elkaar te combineren zijn.
Ik hou niet van alleen maar wit maar er moeten ook wat lichte kleurteinten in zitten...
Felle kleuren zijn aan mij niet besteed zoals je wel eens in die "huis verbouw" programma's ziet. als ze zoiets zouden flikken mogen ze het zelf weer allemaal eruitslopen... Lichte kleuren voormij...
slaapkamer:
heel veel kleuren blauw, enkele groene kleuren, zilver.
Het gedeelte waar mijn bed staat dient voor rustgeving, wit vind ik daar de perfecte kleur voor. Het bijkamertje is meer een troepkamer, daar kijk ik tv en hang ik met vrienden.
en de rest is nog niet af.
Komt nog van de laatste grote renovatie in 1998, toen ik nog in mijn puberteit zat. Toen hield ik van die harde kleurtjes (toen stonden er ook nog dingen bij zoals een feloranje opblaaspoef en ander expo-spul in al even felle kleurtjes).
Binnen zo'n anderhalf jaar hoop ik toch wel op mezelf te wonen en dan wordt het toch wat volwassener en zachter. Veel wit en zilver/chroom-tinten denk ik (maar verder niet al te kil en strak, veel ronde vormen en dingen met een zachte uitstraling). Een jaren 70-retro-uitstraling met van die typische printjes en warme kleuren lijkt me verder ook wel wat. Maar nu houd ik expres de hand op de knip en verander ik ook niks meer.
Ach, het is best gezellig zo in die gezellig rommelige blauwe waas waarin ik nu nog verkeer. Ookal is het dan uit een andere levensfase afkomstig.
Na jaren zand geel enzo gehad te hebben, eens toe aan wat meer kleur in mijn, nieuwe, huisje
Sowieso leuk om de huiskamer bij tijd en wijle een ander kleurtje te geven, geeft een enorm verschil steeds
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 02-02-2003 21:32]
Vind ik gewoon mooi. Ik wil ook al mijn apparaten in zilverkleur hebben, mooi man!!!
quote:Fotootje?
Op zondag 2 februari 2003 21:32 schreef Conflict het volgende:
Zilver wit en blauwVind ik gewoon mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |