Oh Dat heb ik duidelijk niet gezien.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:20 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Nou het was ook zo, alleen niet op de manier hoe je denk.
Dat is in elk geval een betere bestemming voor broccoli dan als voedselquote:
sowiesoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:27 schreef Burner82 het volgende:
Tobias heeft een erg ingewikkelde en romantische versie van Lowlands in z'n hoofd....
zelfs van het Feit dat Kitty ook echt alles doet in het huis, en idd geen seconde hangt op de bank, valt voor velen nog negatief te maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, als ik de hele dag wil kijken naar iemand die het huishouden aan het doen is, kan ik net zo goed naar mijn vriendin kijken!![]()
Grapje dames. Is netjes 50-50 verdeeld.![]()
Ah eindelijk iemand die ook helder kan nadenkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
zelfs van het Feit dat Kitty ook echt alles doet in het huis, en idd geen seconde hangt op de bank, valt voor velen nog negatief te maken.
wat veel vergeten, is dat BB kitty zo slecht neer zet, die heeft hier voor gekozen, bij de anderen valt het niet op omdat ze kleren kunnen ruilen/ delen . en ik heb ook het idee dat BB bewust vaak de camera op kitty zet, om haar negatief te maken.
Je kunt geen uur programma vullen met lui die op de bank hangen. sensatie moet je knippen/plakkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
zelfs van het Feit dat Kitty ook echt alles doet in het huis, en idd geen seconde hangt op de bank, valt voor velen nog negatief te maken.
wat veel vergeten, is dat BB kitty zo slecht neer zet, die heeft hier voor gekozen, bij de anderen valt het niet op omdat ze kleren kunnen ruilen/ delen . en ik heb ook het idee dat BB bewust vaak de camera op kitty zet, om haar negatief te maken.
Het "BB zet xxxx neer als....." geld alleen voor mensen die voornamelijk de TV shows kijken. In COS zitten zat lui die uuuuuren per dag naar de streams kijken en daardoor een vrij genuanceerd beeld van iedereen krijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Ze trekt alles naar zich toe. Zelfs als anderen iets doen, kijkt ze over de schouder mee. Controlfreak noem ik het.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet éen keer geklaagd dat ze alles alleen moet doen en aangeboden of anderen ook iets wilden doen, als Sercan zo graag wil dan staat het hem vrij de keuken in de lopen, maar lullen is makkelijker dan poetsenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het "BB zet xxxx neer als....." geld alleen voor mensen die voornamelijk de TV shows kijken. In COS zitten zat lui die uuuuuren per dag naar de streams kijken en daardoor een vrij genuanceerd beeld van iedereen krijgen.
We zien Kitty héél veel praten, behoorlijk veel klagen en over-dramatiseren én veel huishoud werk naar zich toe trekken. Sercan klaagde zelf dat hij ook wel in de keuken wilde, maar Kitty dat niet toestond.
Ik vind het prima dat ze lekker het huishouden doet, maar doe dat dan zonder geklaag, óf delegeer het.
Me too.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb net als Kitty....geen hoogtevrees maar heb wel angst op ladders
Yup, openhartige gesprekken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
ze praten allemaal redelijk vrij uit over dingen die ze hebben meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |