ze weten niksquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef lonneberga het volgende:
Moeten ze zich nog niet gaan klaar maken voor de live van vanavond?
Gebrande Knipfiletquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou het zijn, IK vond Vanessa nog een van de leukste als keukenprinses
Onvergetelijk mens ja.. vooral die scene waarin ze dacht nooit weggestemd te worden... beroemd om haar zwarte panne(n)koekenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of Nouchine een vieze jonge lesbo danquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:38 schreef Willewa het volgende:
Ik zag gister Kitty Nouchine weer als een gek knuffelen en kussen in bed en Nouchine, die er weer lief tegenaan kruipt, en dacht ineens.. zou wel gekke plottwist zijn als Kitty een vieze oude lesbo zou zijn 😂
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat een vrolijkheid, die wil je er toch in houden![]()
![]()
![]()
En die pannenkoekenquote:
Jaaaaa... met haar knipfilet, doe ik sindsdien altijd zelf ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die was pas erg, van haar mocht echt niemand in de keuken komen. En ze kon zelf niet eens koken.quote:
Ja die was hilarischquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Onvergetelijk mens ja.. vooral die scene waarin ze dacht nooit weggestemd te worden... beroemd om haar zwarte panne(n)koeken
Ik doe het wel met speklappenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Jaaaaa... met haar knipfilet, doe ik sindsdien altijd zelf ook
Ja maar meer omdat Kitty heel aanrakerig is en constant mensen (en gezien de klik met Nouchine, Nouchine) vastpakt en kust etcquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Of Nouchine een vieze jonge lesbo dan
betje vroeg of niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef lonneberga het volgende:
Moeten ze zich nog niet gaan klaar maken voor de live van vanavond?
Best wel handigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik doe het wel met speklappen
ja ik kann wel nederlands, maar ben oostenrijkerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat noemen we een retorische vraag in NL
hier stonden/staan wel eens illegale streams tussenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Random tussendoor, maar ik vraag mij dit al een paar dagen af; waarom staat “waar the bekijken” in een spoiler tag in de header?
3 glaasjes ppquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hoog tijd dat de "Jullie ebbe et choe chedaan drank" erin gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |