Tja, als een gezonde leefstijl makkelijk was voor iedereen, dan was er niet zo'n enorme dieetindustrie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Groep dikzakken ook. Ondanks dat ze al bijna twee jaar de tijd hebben gehad om wat te doen aan hun dikke speklijf.
Snel naar de action in Sittard dan!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:34 schreef nattermann het volgende:
Winkels in Sittard open. Heel mooi. Fuck deze lockdown.
Verzekeringskwestie? Verwijtbaar handelen anders ofzo als je niet klaar zijn áls het wel door zou kunnen gaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:34 schreef _serial_ het volgende:
De Vrienden van Amstel Live bouwt tóch z'n podium op in Ahoy: ‘Niemand begrijpt waarom wij dit doen’
Nee inderdaad. Iedereen weet toch dat binnenevenementen sowieso niet door zullen gaan in de eerste maanden van dit jaar?
Ik ben benieuwd wanneer de omicron ons huisje komt bezoeken ipv het stilletjes voorbij te rijden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:20 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zeker, over 2 weken zullen we meer weten met behulp van de scholen. En over 2 maanden heeft iedereen het wel gehad 👍
Ben ik nu cynisch als ik zeg dat een vaccin wat maar 10 weken goed werkt ook maximaal maar 2/3 menstruatie cycli kan beďnvloeden?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
Groot onderzoek: vaccin heeft miniem effect op menstruatiecyclus
Een vaccinatie tegen het coronavirus kan leiden tot een iets langere menstruatiecyclus, maar de verstoring is miniem en verdwijnt snel. Dat blijkt uit Amerikaans onderzoek onder 4000 vrouwen.
De studie is gepubliceerd in het wetenschappelijke vakblad Obstetrics & Gynecology. De onderzoeker bevroegen zowel gevaccineerde als niet-gevaccineerde vrouwen. De gevaccineerde vrouwen werden drie cycli voor hun prik gevolgd en drie cycli na hun prik, om zo de effecten van vaccinatie op de menstruatiecyclus nauwkeurig in kaart te brengen.
De vrouwen hielden via een app hun cyclus bij en deelden die data met de wetenschappers. Daaruit bleek dat de gemiddelde verandering na de vaccinatie iets minder dan een dag was. Afwijkingen waren vaak bij de eerste volledige cyclus na de vaccinatie weer verdwenen.
Hoofdonderzoeker Alison Edelman noemt de onderzoeksresultaten geruststellend. "We zien geen redenen tot zorg voor bijvoorbeeld de voortplanting of fysieke gezondheid." De iets langere cyclus wordt in het onderzoek bestempeld als "klinisch niet relevant".
Laten we elkaar niet het virus cadeau doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer de omicron ons huisje komt bezoeken ipv het stilletjes voorbij te rijden.
zij zeggen dat de sportschool dicht wasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Groep dikzakken ook. Ondanks dat ze al bijna twee jaar de tijd hebben gehad om wat te doen aan hun dikke speklijf.
Duurzaam afvallen is verrotte moeilijk, én belangrijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, als een gezonde leefstijl makkelijk was voor iedereen, dan was er niet zo'n enorme dieetindustrie.
Een vaccinatie daarentegen is een vrij eenvoudige handeling.
Netjes!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:34 schreef nattermann het volgende:
Winkels in Sittard open. Heel mooi. Fuck deze lockdown.
Dat is een hele aparte conclusie/relatie wmb, hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ben ik nu cynisch als ik zeg dat een vaccin wat maar 10 weken goed werkt ook maximaal maar 2/3 menstruatie cycli kan beďnvloeden?
Ja, naast de standaard cruciale 2 weken en Groetjes Mark en Hugo posts.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:34 schreef Questular het volgende:
Hebben we al liggen zeiken op de dikkertjes vandaag?
Ik stond net weer in de file voor de rotonde naar Maasmechelen Village.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en terecht.......
de winkels in belgie maken 3 keer zoveel omzet en hier moet alles nog dichtblijven door de wappies/dikkies en de puinhoop in de zorg.....flikker toch op.
"Na deze week zullen we reageren want we hebben de nodige afscheidsfeestjes zakelijke noodzakelijke bijeenkomsten staan tbv overdracht naar de nieuwe ministers"quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, naast de standaard cruciale 2 weken en Groetjes Mark en Hugo posts.
Afvallen doe je vooral door minder te eten. Niet door te gaan sporten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zij zeggen dat de sportschool dicht was
Niet aan gedacht maar zou kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:36 schreef Molo het volgende:
Verzekeringskwestie? Verwijtbaar handelen anders ofzo als je niet klaar zijn áls het wel door zou kunnen gaan?
Die ontkenners van problemen bij ondernemingen hebben ergens wel iets weg van antivaxxers.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Eén van de honderd recruiters.
Echt, wat een bullshit verkondig je wederom. Doen alsof je precies weet hoe alles werkt en eigenlijk jack shit weet van de praktijk.
Ik moest vandeweek even wat ophalen in de bouwmarkt. Die bouwmarkt is geloof ik 2x zo groot als de XL waar ik boodschappen doe. Dan denk ik ook, pleur die zaak gewoon open.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:43 schreef asco het volgende:
[..]
Ik stond net weer in de file voor de rotonde naar Maasmechelen Village.
De verhouding Nederlandse/Belgische kentekens was ongeveer 10/1.![]()
Ik was iets gaan ophalen in de Makado in Beek (NL) en daar was het ook nog aardig druk,
In sommige winkels zag ik ook gewoon mensen binnen en een aantal met een loket met een flinke rij ervoor.![]()
![]()
Gooi Nederland toch open stelletje idioten.
waarom niet, ze betalen toch ook mee, dmv een zorgverzekering.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist.....
ik ken zelfs nog dikzakken met COPD en dan niet vaccineren en een beetje gaan janken
zulke figuren hebben gewoon geen recht op een bed, simpel
Sporten is de nieuwe religie, broer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Afvallen doe je vooral door minder te eten. Niet door te gaan sporten.
Ze kunnen ook minder vet eten en meer bewegen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zij zeggen dat de sportschool dicht was
Die contracten en verzekeringen zijn al lang geleden afgesloten denk ik?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Niet aan gedacht maar zou kunnen natuurlijk.
Al zal het heel lastig zijn iets met Coronadekking af te sluiten (tenzij tegen hele hoge extra kosten).
Weet ook niet of de evenementendekking uit de overheid nog actief is, die was in het leven geroepen voor het festivalseizoen wat alsnog 2 voor 12 afgeblazen werd (wat natuurlijk prima door het kunnen gaan)
Ben ik je misschien wel tegengekomenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:43 schreef asco het volgende:
[..]
Ik stond net weer in de file voor de rotonde naar Maasmechelen Village.
De verhouding Nederlandse/Belgische kentekens was ongeveer 10/1.![]()
Ik was iets gaan ophalen in de Makado in Beek (NL) en daar was het ook nog aardig druk,
In sommige winkels zag ik ook gewoon mensen binnen en een aantal met een loket met een flinke rij ervoor.![]()
![]()
Gooi Nederland toch open stelletje idioten.
Ja wat mij betreft subsidiëren we ook per morgen gezonde voeding door forse accijnzen te heffen op al die ongezonde troep in de supermarkt, maar gek genoeg is dat ook niet het soort maatregelen dat veel van de mensen met kritiek op 'de dikkertjes' willen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Duurzaam afvallen is verrotte moeilijk, én belangrijk.
Geen crisismaatregel en ook zeker niet te bereiken op korte termijn. Hence, duurzaam.
Naast vaccinatiecampagnes moet dit natuurlijk óók aangepakt worden in publieke gezondheidszorgbeleid. Voor de langere termijn.
Één sluit het ander niet uit.
Dat je nu even een obesitasprobleem kunt oplossen in een nogal suboptimale maatschappelijke situatie lijkt me vrij optimistisch en kortzichtig maar we weten wie dit ongehinderd door kennis roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |