abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203093839
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Groep dikzakken ook. Ondanks dat ze al bijna twee jaar de tijd hebben gehad om wat te doen aan hun dikke speklijf.
Tja, als een gezonde leefstijl makkelijk was voor iedereen, dan was er niet zo'n enorme dieetindustrie.
Een vaccinatie daarentegen is een vrij eenvoudige handeling.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_203093842
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:34 schreef nattermann het volgende:
Winkels in Sittard open. Heel mooi. Fuck deze lockdown.
Snel naar de action in Sittard dan!
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:36:56 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203093850
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:34 schreef _serial_ het volgende:
De Vrienden van Amstel Live bouwt tóch z'n podium op in Ahoy: ‘Niemand begrijpt waarom wij dit doen’

Nee inderdaad. Iedereen weet toch dat binnenevenementen sowieso niet door zullen gaan in de eerste maanden van dit jaar?
Verzekeringskwestie? Verwijtbaar handelen anders ofzo als je niet klaar zijn áls het wel door zou kunnen gaan?

Lijkt wel van dat werk wat psychiatrische patiënten vroeger moesten doen als bezigheidstherapie.
De ene moest een kuil graven en de volgende moest m weer dicht gooien

Om te janken joh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203093851
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:20 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Zeker, over 2 weken zullen we meer weten met behulp van de scholen. En over 2 maanden heeft iedereen het wel gehad 👍
Ik ben benieuwd wanneer de omicron ons huisje komt bezoeken ipv het stilletjes voorbij te rijden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203093852
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
Groot onderzoek: vaccin heeft miniem effect op menstruatiecyclus

Een vaccinatie tegen het coronavirus kan leiden tot een iets langere menstruatiecyclus, maar de verstoring is miniem en verdwijnt snel. Dat blijkt uit Amerikaans onderzoek onder 4000 vrouwen.

De studie is gepubliceerd in het wetenschappelijke vakblad Obstetrics & Gynecology. De onderzoeker bevroegen zowel gevaccineerde als niet-gevaccineerde vrouwen. De gevaccineerde vrouwen werden drie cycli voor hun prik gevolgd en drie cycli na hun prik, om zo de effecten van vaccinatie op de menstruatiecyclus nauwkeurig in kaart te brengen.

De vrouwen hielden via een app hun cyclus bij en deelden die data met de wetenschappers. Daaruit bleek dat de gemiddelde verandering na de vaccinatie iets minder dan een dag was. Afwijkingen waren vaak bij de eerste volledige cyclus na de vaccinatie weer verdwenen.

Hoofdonderzoeker Alison Edelman noemt de onderzoeksresultaten geruststellend. "We zien geen redenen tot zorg voor bijvoorbeeld de voortplanting of fysieke gezondheid." De iets langere cyclus wordt in het onderzoek bestempeld als "klinisch niet relevant".
Ben ik nu cynisch als ik zeg dat een vaccin wat maar 10 weken goed werkt ook maximaal maar 2/3 menstruatie cycli kan beďnvloeden?
pi_203093892
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:36 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wanneer de omicron ons huisje komt bezoeken ipv het stilletjes voorbij te rijden.
Laten we elkaar niet het virus cadeau doen.

Groetjes,

Hugo
pi_203093905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Groep dikzakken ook. Ondanks dat ze al bijna twee jaar de tijd hebben gehad om wat te doen aan hun dikke speklijf.
zij zeggen dat de sportschool dicht was
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:40:28 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203093913
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:36 schreef Monolith het volgende:

[..]
Tja, als een gezonde leefstijl makkelijk was voor iedereen, dan was er niet zo'n enorme dieetindustrie.
Een vaccinatie daarentegen is een vrij eenvoudige handeling.
Duurzaam afvallen is verrotte moeilijk, én belangrijk.
Geen crisismaatregel en ook zeker niet te bereiken op korte termijn. Hence, duurzaam.

Naast vaccinatiecampagnes moet dit natuurlijk óók aangepakt worden in publieke gezondheidszorgbeleid. Voor de langere termijn.

Één sluit het ander niet uit.

Dat je nu even een obesitasprobleem kunt oplossen in een nogal suboptimale maatschappelijke situatie lijkt me vrij optimistisch en kortzichtig maar we weten wie dit ongehinderd door kennis roepen :T
pi_203093927
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:34 schreef nattermann het volgende:
Winkels in Sittard open. Heel mooi. Fuck deze lockdown.
Netjes! ^O^
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:41:48 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203093933
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ben ik nu cynisch als ik zeg dat een vaccin wat maar 10 weken goed werkt ook maximaal maar 2/3 menstruatie cycli kan beďnvloeden?
Dat is een hele aparte conclusie/relatie wmb, hoe kom je daarbij?

Tevens werkt het niet 10 weken. Na 10 weken neemt effect op bescherming tegen besmetting af, dat is heel wat anders
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:41:54 #86
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203093934
Hoe is het met je opa en oma @Oriente
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:42:00 #87
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203093939
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:34 schreef Questular het volgende:
Hebben we al liggen zeiken op de dikkertjes vandaag?
Ja, naast de standaard cruciale 2 weken en Groetjes Mark en Hugo posts.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:43:03 #88
22565 asco
Los in deze tent
pi_203093956
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:28 schreef Predator40 het volgende:

[..]
en terecht.......

de winkels in belgie maken 3 keer zoveel omzet en hier moet alles nog dichtblijven door de wappies/dikkies en de puinhoop in de zorg.....flikker toch op.
Ik stond net weer in de file voor de rotonde naar Maasmechelen Village.
De verhouding Nederlandse/Belgische kentekens was ongeveer 10/1. w/

Ik was iets gaan ophalen in de Makado in Beek (NL) en daar was het ook nog aardig druk,
In sommige winkels zag ik ook gewoon mensen binnen en een aantal met een loket met een flinke rij ervoor. :') 8)7

Gooi Nederland toch open stelletje idioten. |:(
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:43:50 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203093963
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:42 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, naast de standaard cruciale 2 weken en Groetjes Mark en Hugo posts.
"Na deze week zullen we reageren want we hebben de nodige afscheidsfeestjes zakelijke noodzakelijke bijeenkomsten staan tbv overdracht naar de nieuwe ministers"
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:44:28 #90
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203093973
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Afvallen doe je vooral door minder te eten. Niet door te gaan sporten. :P
pi_203093974
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:36 schreef Molo het volgende:
Verzekeringskwestie? Verwijtbaar handelen anders ofzo als je niet klaar zijn áls het wel door zou kunnen gaan?

Niet aan gedacht maar zou kunnen natuurlijk.
Al zal het heel lastig zijn iets met Coronadekking af te sluiten (tenzij tegen hele hoge extra kosten).

Weet ook niet of de evenementendekking uit de overheid nog actief is, die was in het leven geroepen voor het festivalseizoen wat alsnog 2 voor 12 afgeblazen werd (wat natuurlijk prima door het kunnen gaan)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203093977
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:32 schreef Noek het volgende:

[..]
Eén van de honderd recruiters.
Echt, wat een bullshit verkondig je wederom. Doen alsof je precies weet hoe alles werkt en eigenlijk jack shit weet van de praktijk.
Die ontkenners van problemen bij ondernemingen hebben ergens wel iets weg van antivaxxers.

"Ja maar als ik heel specifiek alleen naar dit kleine stukje informatie kijk en al het andere negeer valt het allemaal wel mee"
"De broer van de opa van de dierenarts van m'n hont heeft een restaurant en die is niet failliet, dus zo slecht gaat het niet"
"Ja dat zeggen ze wel maar ze hebben vet veel steun ontvangen, eigenlijk is het een complot"
"En als ze wel failliet gaan is het hun eigen schuld, een echte ondernemer kan zich aanpassen"

En daarbij, als je even een momentje nadenkt zou je misschien kunnen bedenken dat je veel sectoren niet kunt laten draaien op "zo nu en dan open", en dat een 24/7 boven je hoofd hangende sluiting als Ab en Marion zich weer eens ergens zorgen over gaan maken ook niet echt uitnodigt tot het doen van investeringen.
pi_203093985
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:43 schreef asco het volgende:

[..]

Ik was iets gaan ophalen in de Makado in Beek (NL) en daar was het ook nog aardig druk,
In sommige winkels zag ik ook gewoon mensen binnen en een aantal met een loket met een flinke rij ervoor. :') 8)7

Ik moest vandeweek even wat ophalen in de bouwmarkt. Die bouwmarkt is geloof ik 2x zo groot als de XL waar ik boodschappen doe. Dan denk ik ook, pleur die zaak gewoon open. :')

Sta ik dan buiten in de regen suf in de rij om iets op te halen. |:(
Zonder wrijving geen glans
pi_203093988
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:27 schreef Predator40 het volgende:

[..]
juist.....
ik ken zelfs nog dikzakken met COPD en dan niet vaccineren en een beetje gaan janken

zulke figuren hebben gewoon geen recht op een bed, simpel
waarom niet, ze betalen toch ook mee, dmv een zorgverzekering.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:46:06 #95
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203094000
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:44 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Afvallen doe je vooral door minder te eten. Niet door te gaan sporten. :P
Sporten is de nieuwe religie, broer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203094006
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Ze kunnen ook minder vet eten en meer bewegen.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:46:25 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203094008
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:44 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Niet aan gedacht maar zou kunnen natuurlijk.
Al zal het heel lastig zijn iets met Coronadekking af te sluiten (tenzij tegen hele hoge extra kosten).

Weet ook niet of de evenementendekking uit de overheid nog actief is, die was in het leven geroepen voor het festivalseizoen wat alsnog 2 voor 12 afgeblazen werd (wat natuurlijk prima door het kunnen gaan)
Die contracten en verzekeringen zijn al lang geleden afgesloten denk ik?
Nu zal je weinig meer kunnen afdekken denk ik ja. Zal nog verrot lang duren voor dat weer kan én ook daadwerkelijk georganiseerd wordt vrees ik.... Grote evenementen
En prijsverhogingen :{

En klopt ja, je laatste alinea. Zou goed kunnen, geen verstand van
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:46:34 #98
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203094012
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:43 schreef asco het volgende:

[..]

Ben ik je misschien wel tegengekomen :@
Tics van je petten.
pi_203094041
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef Molo het volgende:

[..]
Duurzaam afvallen is verrotte moeilijk, én belangrijk.
Geen crisismaatregel en ook zeker niet te bereiken op korte termijn. Hence, duurzaam.

Naast vaccinatiecampagnes moet dit natuurlijk óók aangepakt worden in publieke gezondheidszorgbeleid. Voor de langere termijn.

Één sluit het ander niet uit.

Dat je nu even een obesitasprobleem kunt oplossen in een nogal suboptimale maatschappelijke situatie lijkt me vrij optimistisch en kortzichtig maar we weten wie dit ongehinderd door kennis roepen :T
Ja wat mij betreft subsidiëren we ook per morgen gezonde voeding door forse accijnzen te heffen op al die ongezonde troep in de supermarkt, maar gek genoeg is dat ook niet het soort maatregelen dat veel van de mensen met kritiek op 'de dikkertjes' willen.
Het is natuurlijk wel mooie VVD-retoriek om alle schuld maar steeds bij het individu c.q. de consument te leggen, maar de industrieën (van tabak tot voeding) spelen vaak een enorme rol in het propageren van een ongezonde levensstijl, het produceren van 'wetenschappelijke' desinformatie, het leveren van producten met weinig voedingswaarde en ga zo maar door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_203094058
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:46 schreef Molo het volgende:
En prijsverhogingen
Daar kan ik mee leven, als er maar weer iets kan.
Ondernemers in die gesloten branches hebben het ook zwaar.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')