Vlaams is gewoon Nederlandsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine kan ik soms moeilijker verstaan. Die maakt haar woorden niet af en gooit er veel tussenklanken in. Alee amai ala oei etc etc
Die moet er door BB ff op aangesproken worden Nederlands te blijven praten.
Die jongen in de keuken had het er net over, dat hij daar niet goed in is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zie ze bankhangen luie tamzakken
Ik versta haar totaal niet....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vlaams is gewoon Nederlands
ik begrijp haar prima
ik heb het moelijk bij nawelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine kan ik soms moeilijker verstaan. Die maakt haar woorden niet af en gooit er veel tussenklanken in. Alee amai ala oei etc etc
Die moet er door BB ff op aangesproken worden Nederlands te blijven praten.
Doe meer je bestquote:
Dat is ook wel het enigste voordeelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik begrijp alle bewoners prima
Dat is het voordeel om (West-)Vlaming te zijn .
Komt ook omdat ze zo hees is en de woorden weg vallen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:11 schreef mario390 het volgende:
liese konnt ik maar beter verstaan als
nouch en nawel
gesproken heeft zij trotzdem veelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze zo hees is en de woorden weg vallen.
iiieeuuuwwwwww van de grondquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
goedzo Tobias, niets verspillen
dat zollten ze niet naarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
goedzo Tobias, niets verspillen
Ja klopt. Ik kan het wel verstaan maar dan moet ik wel opletten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze zo hees is en de woorden weg vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |