abonnement Unibet Coolblue
pi_203268164
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:50 schreef TjjWester het volgende:
Zit ome jan vandaag in roddelpraat?? Volgens zijn yt kanaal is hij heeeel erg ziek(korreltje zout) sinds maandag.
Het aantal keer dat ons Jantje in z'n review video zegt dat ie niet lekker is/beetje ziekjes is niet te tellen.

Ik verdenk hem er zelfs van best een beetje een aansteller te zijn.
(Video van vandaag niet gezien trouwens)
pi_203268198
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:54 schreef koemleit het volgende:

[..]
Het aantal keer dat ons Jantje in z'n review video zegt dat ie niet lekker is/beetje ziekjes is niet te tellen.

Ik verdenk hem er zelfs van best een beetje een aansteller te zijn.
(Video van vandaag niet gezien trouwens)
Hij heeft de review geskipt, ligt in een donkere kamer in bed.

Griepje ofzo.
speak only if it improves the silence.
pi_203268246
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:50 schreef TjjWester het volgende:
Zit ome jan vandaag in roddelpraat?? Volgens zijn yt kanaal is hij heeeel erg ziek(korreltje zout) sinds maandag.
Op Insta zag je Jantje gewoon zitten bij de opnames. _O_

Hij heeft gisteren waarschijnlijk teveel gezopen.
pi_203272624
Inderdaad meteen Calimero modus.
pi_203273926
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:10 schreef potjecreme het volgende:
Inderdaad meteen Calimero modus.
Kan het gek genoeg ook wel enigzins begrijpen, maar dat staat natuurlijk los van The Voice.
Met Marco B En Ali B hadden ze natuurlijk wel een scoop te pakken.
pi_203274090
Ali B is de eerste Mocro op de Maan.
:P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_203274209
i
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 19:39 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Kan het gek genoeg ook wel enigzins begrijpen, maar dat staat natuurlijk los van The Voice.
Met Marco B En Ali B hadden ze natuurlijk wel een scoop te pakken.
ik kijk 5 min, en ik vind het tenenkrommend hoe ze dit naar zich toe proberen te trekken.
Met Marco waren ze niet echt eerst, (ze vertelde niet meer als wat je hier op FOK! allang had kunnen lezen, toegegeven ze vertelde het wel) de echte scoop zat daar bij de Telegraaf, en ook nu, onthullen dat iemand vreemdgaat, dat kan, maar dat is iets anders als wat er nu bij de voice gebeurd.

Tenenkrommend dit calimero gedrag. Maak gewoon je showtje, maak je grappen, maar doe niet zo zielig altijd.
(ik weet het, ik kan dit bijna elke week posten, maar ik vond het echt zoooo veel leuker een drie kwart jaar terug, toen ze zichzelf nog niet zo serieus namen)


-edit ik zit nu op minuut 12, maar tot nu toe zegt Jan enkel rake dingen!, met stemmetjes en humor.
Dus bovenstaande was wellicht een beetje te zuur, zit nu wel te genieten.

Over 40 min kom ik terug want dan zal ik zeggen wat ik van de hele show vond, ik weet dat jullie daar allemaal toch een beetje op zitten te wachten.

Prima showtje, stukje Funx, reclameblokje en zangertje overgeslagen.
Beetje flauw wat betreft dat mens van de Plus, had die vrouw een mooi kaaspakket gegeven en je was klaar.
Ga haar niet nog een keer te kakken zetten, zij heeft daar niet om gevraagd. En snap best dat ze dat lullig vond.

[ Bericht 10% gewijzigd door koemleit op 19-01-2022 20:38:32 ]
pi_203276394
Heel boeiend ook wel dat we nu weten wat koemleit van de show vond.
pi_203276421
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2022 19:53 schreef koemleit het volgende:
i
[..]
ik kijk 5 min, en ik vind het tenenkrommend hoe ze dit naar zich toe proberen te trekken.
Met Marco waren ze niet echt eerst, (ze vertelde niet meer als wat je hier op FOK! allang had kunnen lezen, toegegeven ze vertelde het wel) de echte scoop zat daar bij de Telegraaf, en ook nu, onthullen dat iemand vreemdgaat, dat kan, maar dat is iets anders als wat er nu bij de voice gebeurd.

Tenenkrommend dit calimero gedrag. Maak gewoon je showtje, maak je grappen, maar doe niet zo zielig altijd.
(ik weet het, ik kan dit bijna elke week posten, maar ik vond het echt zoooo veel leuker een drie kwart jaar terug, toen ze zichzelf nog niet zo serieus namen)


-edit ik zit nu op minuut 12, maar tot nu toe zegt Jan enkel rake dingen!, met stemmetjes en humor.
Dus bovenstaande was wellicht een beetje te zuur, zit nu wel te genieten.

Over 40 min kom ik terug want dan zal ik zeggen wat ik van de hele show vond, ik weet dat jullie daar allemaal toch een beetje op zitten te wachten.

Prima showtje, stukje Funx, reclameblokje en zangertje overgeslagen.
Beetje flauw wat betreft dat mens van de Plus, had die vrouw een mooi kaaspakket gegeven en je was klaar.
Ga haar niet nog een keer te kakken zetten, zij heeft daar niet om gevraagd. En snap best dat ze dat lullig vond.

Muziekje was eindelijk een keertje de moeite waard juist sinds Madoccie
Hallo
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 23:00:34 #161
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_203277337
Redelijk showtje
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_203278462
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2022 19:53 schreef koemleit het volgende:
i
[..]
ik kijk 5 min, en ik vind het tenenkrommend hoe ze dit naar zich toe proberen te trekken.
Met Marco waren ze niet echt eerst, (ze vertelde niet meer als wat je hier op FOK! allang had kunnen lezen, toegegeven ze vertelde het wel) de echte scoop zat daar bij de Telegraaf, en ook nu, onthullen dat iemand vreemdgaat, dat kan, maar dat is iets anders als wat er nu bij de voice gebeurd.

Tenenkrommend dit calimero gedrag. Maak gewoon je showtje, maak je grappen, maar doe niet zo zielig altijd.
(ik weet het, ik kan dit bijna elke week posten, maar ik vond het echt zoooo veel leuker een drie kwart jaar terug, toen ze zichzelf nog niet zo serieus namen)


-edit ik zit nu op minuut 12, maar tot nu toe zegt Jan enkel rake dingen!, met stemmetjes en humor.
Dus bovenstaande was wellicht een beetje te zuur, zit nu wel te genieten.

Over 40 min kom ik terug want dan zal ik zeggen wat ik van de hele show vond, ik weet dat jullie daar allemaal toch een beetje op zitten te wachten.

Prima showtje, stukje Funx, reclameblokje en zangertje overgeslagen.
Beetje flauw wat betreft dat mens van de Plus, had die vrouw een mooi kaaspakket gegeven en je was klaar.
Ga haar niet nog een keer te kakken zetten, zij heeft daar niet om gevraagd. En snap best dat ze dat lullig vond.

Waarvan akte.
pi_203279412
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2022 19:53 schreef koemleit het volgende:
i
[..]
ik kijk 5 min, en ik vind het tenenkrommend hoe ze dit naar zich toe proberen te trekken.
Met Marco waren ze niet echt eerst, (ze vertelde niet meer als wat je hier op FOK! allang had kunnen lezen, toegegeven ze vertelde het wel) de echte scoop zat daar bij de Telegraaf, en ook nu, onthullen dat iemand vreemdgaat, dat kan, maar dat is iets anders als wat er nu bij de voice gebeurd.

Tenenkrommend dit calimero gedrag. Maak gewoon je showtje, maak je grappen, maar doe niet zo zielig altijd.
(ik weet het, ik kan dit bijna elke week posten, maar ik vond het echt zoooo veel leuker een drie kwart jaar terug, toen ze zichzelf nog niet zo serieus namen)

-edit ik zit nu op minuut 12, maar tot nu toe zegt Jan enkel rake dingen!, met stemmetjes en humor.
Dus bovenstaande was wellicht een beetje te zuur, zit nu wel te genieten.

Over 40 min kom ik terug want dan zal ik zeggen wat ik van de hele show vond, ik weet dat jullie daar allemaal toch een beetje op zitten te wachten.

Prima showtje, stukje Funx, reclameblokje en zangertje overgeslagen.
Beetje flauw wat betreft dat mens van de Plus, had die vrouw een mooi kaaspakket gegeven en je was klaar.
Ga haar niet nog een keer te kakken zetten, zij heeft daar niet om gevraagd. En snap best dat ze dat lullig vond.

Eens, dat je mensen in de zeik neemt die zelf ook continu om aandacht vragen (Gordon, Patty, Rogier, Rosaliebeautyx en ga zo maar door) is prachtig, daarom kijk ik Roddelpraat.
Maar zo'n vrouw van de Plus nog een keer publiekelijk een trap na geven terwijl ze nergens om had gevraagd vond ik wel erg laag.
Inderdaad een kaaspakketje van Marcelleke uit het frikandellenbos en een RoddelPraat mok opsturen en er was niets aan de hand geweest.
  donderdag 20 januari 2022 @ 14:44:34 #164
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_203284251
Was er niet kapot van dit keer. Opsomming van alle verdachten en hun onderlinge banden van the Voice-gate is geen nieuws.

En inderdaad weer erg veel klagen over gebrek aan credit krijgen voor scoops. Ach, sta er boven.

Het mevrouwtje van de Plus werd wat erg ver door het slijk gehaald, was niet nodig. Al had ze op haar beurt niet zo inhalig moeten zijn vanwege die paar seconden in beeld. Waarschijnlijk heeft niemand die haar kent het in eerste instantie gezien.

De rol van Dennis begint af en toe beetje triest te worden, krijgt nog maar weinig spreektijd tussen monologen van Jantje door.
  donderdag 20 januari 2022 @ 19:37:58 #165
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_203289605
Geweldige aflevering. Zeker over dat plus-kassa vrouwtje. Manman lag dubbel van het lachen. Die Jan is geweldig grappig en Dennis voegt zoals normaal weinig toe.
pi_203295349
Plus vrouwtje was wel wat overdreven maar aan de andere kant wie stuurt er nu instant een advocaat af op deze twee dat is vragen om publiekelijk aan de schandpaal te worden genageld. Ik denk trouwens niet dat het zo is gegaan ze zullen eerst wel 100 verzoeken om het spul offline te halen hebben genegeerd van deze vrouw.

Jan Roos ziet zichzelf het liefst als de leider van de ondergang van Hilversum maar dat is natuurlijk enkel en alleen omdat alles en iedereen op het Media Park hem zo onderhand uitkotst. Ik word behoorlijk flauw van zijn claims dat Tim Hofman met hun onthullingen is gaan lopen. Hij was sinds afgelopen zomer kennelijk al bezig met een onderzoek. Denk eerder dat het andersom is Jantje.

Ach ja, Roddelpraat is als een borrelnootje. Leuk voor erbij maar je kunt er ook zonder. Niet te serieus nemen en lekker blijven lachen. :)
pi_203297068
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:37 schreef egelhond het volgende:
Geweldige aflevering. Zeker over dat plus-kassa vrouwtje. Manman lag dubbel van het lachen. Die Jan is geweldig grappig en Dennis voegt zoals normaal weinig toe.
Moest hardop lachen ja. Wat een claim
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203297115
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:22 schreef TjjWester het volgende:
Huis van 1.2 miljoen in almere, huus in enschede en een dikke porsche.

Lekker blijven doneren gasten.
Jij bent echt dom he
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203311863
In de Extra Uitzending zet Jan zichzelf wel voor paal met zijn praatjes over die podcast waar hij eerst zo op liep te kotsen. Zit hij er 2 maanden later zelf. :')
pi_203314815
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:18 schreef Mandéra het volgende:
In de Extra Uitzending zet Jan zichzelf wel voor paal met zijn praatjes over die podcast waar hij eerst zo op liep te kotsen. Zit hij er 2 maanden later zelf. :')
Mwa hoort gewoon bij het gedachteloos haten op alles, niks consequent zijn. Ik vond het overigens 2 hartstikke leuke interviews met beide heren.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 12:48:34 #171
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203357653
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:55 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Hij heeft de review geskipt, ligt in een donkere kamer in bed.

Griepje ofzo.
Kerona.

twitter
pi_203358121
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Kerona.

[ twitter ]
Haha de tweets van jan. Jan roept de hele dag door dingen, schietet hagel en als ie dan een keer gelijk heeft gast ie "zei ik toch" roepen.
Alle eerdere tweets die achteraf onzin zijn hoor je hem niet over.

Verder een imuunsysteem van niks hebben maar je vooral niet laten vaccineren. Jan is er ook gewoon 3 keer echt ziek van geweest en goed ziek..
Maar ff een spuit halen zodat het de volgende keer meevalt kan ie niet doen, want dan moet ie toegeven dat ie fout zat.
pi_203377501
Jan die voor de zoveelste keer dat fiets verhaal verteld.

De moeder van Ali.


Schouders, knie en teen.
pi_203379224
Ik weet dat jullie op mijn mening zitten te wachten, dus ik heb het showtje even bekeken.
Conclusie: Topshow! vaak hard gelachen, goeie sneren, klein beetje Calimero gedrag. Maar heerlijke show.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')