Dus omdat het jou niet boeit moet het gelijk op slot? Je kan ook gewoon niet reageren.....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:01 schreef freaky40 het volgende:
Frankly my dear I don't give a damn. Mag dit topic op slot?
Ik dacht het bij Kristof meer omdat ie leraar is. Maar over hem twijfelde ik ook wel hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 03:12 schreef Cosima het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Kristof gevaccineerd is, hij is van het "als je maar genoeg sport word je niet ziek". Beetje wappie bijna ook, check z'n insta maar.
Verder zijn ze bijna allemaal egocentrisch want anders doe je meestal niet mee aan zo'n programma dus vaccineren om anderen te beschermen zie ik ze allemaal niet zo snel doen. Daarom denk ik dat types als Dimitri (sport veel) en Tobias (na een burn-out het licht gezien en lifestyle-coach geworden) waarschijnlijk ongevaccineerd zijn.
Denk jij echt dat jij dat bepaalt? Whahahahahahahahahaha?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:01 schreef freaky40 het volgende:
Frankly my dear I don't give a damn. Mag dit topic op slot?
Als je genoeg sport word je waarschijnlijk niet erg ziek, NAAR JE KUNT WEL ANDERE MENSEN ZIEK MAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat snappen jullie daar niet aan????????quote:Op zaterdag 8 januari 2022 03:12 schreef Cosima het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Kristof gevaccineerd is, hij is van het "als je maar genoeg sport word je niet ziek". Beetje wappie bijna ook, check z'n insta maar.
Verder zijn ze bijna allemaal egocentrisch want anders doe je meestal niet mee aan zo'n programma dus vaccineren om anderen te beschermen zie ik ze allemaal niet zo snel doen. Daarom denk ik dat types als Dimitri (sport veel) en Tobias (na een burn-out het licht gezien en lifestyle-coach geworden) waarschijnlijk ongevaccineerd zijn.
Yeah right alsof in dat topic BB ter sprake komtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 06:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Is er hier niet een speciaal topic voor op FOK? Voor mij mag dit topic dan ook gesloten worden. Kan een mod hier even naar kijken?
Oke haha dan heb ik die 2 allebei fout gegokt alvast....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace is niet gevaccineerd kon worden gehaald uit gesprek met Sercan. Sercan wel.
Dus je enige post in het BB forum is dit? Donder op zeg.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je jezelf rotzooi in je lijf laat prikken om 90 jarigen te helpen ben je toch juist wappie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |