SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Mehh ik heb wel eens raardere dingen over mijzelf geroepen geloof ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ga je niet meer vanaf komen.
Dit gaat toch blijven hangen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehh ik heb wel eens raardere dingen over mijzelf geroepen geloof ik
DIE IS NIET KAAL.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kale Thea; weet niet of Ygritte ook een kale thea heeft.
Een ornataquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kale Thea; weet niet of Ygritte ook een kale thea heeft.
Trekt zijn dochter om half 7 het bed uit voor een goed gesprek, zelf rode ogen, compleet niet geslapen…quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu in zijn schuurtje een kuisheidsgordel in elkaar aan het lossen.
Over een paar jaar staat ze hier op het podiumquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trekt zijn dochter om half 7 het bed uit voor een goed gesprek, zelf rode ogen, compleet niet geslapen…
Sloten drank op en de ergste beelden zijn al in zijn hersenen gaan wonen, gaat vast goedkomen allemaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trekt zijn dochter om half 7 het bed uit voor een goed gesprek, zelf rode ogen, compleet niet geslapen…
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar staat ze hier op het podium
Beter daar dan in een of andere obscure mannengelegenheidquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar staat ze hier op het podium
Ja, dit is nog vrij tam.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter daar dan in een of andere obscure mannengelegenheid
NOOOOOquote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Recce, net mijn boog gebroken.![]()
Kak!
Het weekend maar een nieuwe zoeken.
Doei
Pak een wijntje?quote:
@Koen66 wassupquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:15 schreef Koen66 het volgende:
@:bomenverzameling, @:cee, @:crv, @:dr_flash
Dat komt omdat jij alleen wakker bent midden in de nachtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej.
Lang niet gesproken. Hoe gaat het met je?
Moemoe is een vampierquote:Op zaterdag 8 januari 2022 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij alleen wakker bent midden in de nacht
Hier alles goed. en met u?
tijd voor ontbijt
te droog?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Recce, net mijn boog gebroken.![]()
Kak!
Het weekend maar een nieuwe zoeken.
Doei
Wel slim om dan gelijk zo vroeg te gaan, de rest van de dag wordt het gierend kutweerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon al twee nachten amper geslapen. Denk te weinig beweging overdag.
tering is die op zee aan het filmen ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
Bij @:kwiwi in de skilift https://9gag.com/gag/aE8x6v9
Ja dacht op een gegeven moment van ik kan wel gaan liggen draaitollen maar dat heeft toch geen zin. Beter even iets gaan. doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel slim om dan gelijk zo vroeg te gaan, de rest van de dag wordt het gierend kutweer
Vanochtend eerst kans op gladheid. Later regen en windquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
Bij @:kwiwi in de skilift https://9gag.com/gag/aE8x6v9
oh sterkte alvastquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ikeakansen ja
vanmiddag ikea dingen halen want had wat verkeerds besteld
Ik ben bij 3 verschillende IKEA’s geweest om spullen op te halen. Qua voorraad is het ook niet alles daar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
das, gelukkig, alleen afhalen he.. winkel mag je toch niet in
gisteren voor het eerst eens een normale dag thuis gehad waarbij ik ook wat leefgeluiden kon ervaren (incl stofzuigen) en dat valt vrijwel allemaal wel weg als ik ergens geluid aan heb staanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:15 schreef Ama het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw is alweer fanatiek aan het stofzuigen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel slim om dan gelijk zo vroeg te gaan, de rest van de dag wordt het gierend kutweer
Hele dag wortels knagenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik![]()
denk dat ik gisteavond te weinig heb gegeten toch
gisteren online besteld, dus komt wel goed..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben bij 3 verschillende IKEA’s geweest om spullen op te halen. Qua voorraad is het ook niet alles daar.
Eigenlijk zou je voor ons eens een eetdagboek bij moeten houdenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik![]()
denk dat ik gisteavond te weinig heb gegeten toch
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik na de booster even naar de [ afbeelding ]
okequote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je voor ons eens een eetdagboek bij moeten houden
Net zoals bodybuilders om 02:00 uur het wekkertje zetten, snel 10 witvisjes en 80 gekookte eieren eten en dan tot 06:00 het dekbed bol ruften.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je voor ons eens een eetdagboek bij moeten houden
Met boter ga ik even van uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke![]()
ik eet nu 5 crackers met hageslag
In Breda zit die letterlijk naast de ingang van de priklocatiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien wat minder hagelslag er op strooien dat niet je hele bord ook vol ligtquote:
Maar wat wil je met die info dan/quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Foto’s maken is al helemaal goed. Kunnen we dat 3 dagen volhouden?
dit is al zuinig hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wat minder hagelslag er op strooien dat niet je hele bord ook vol ligt
In excel zettenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wat wil je met die info dan/
Waaien in een schoon bedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zoals bodybuilders om 02:00 uur het wekkertje zetten, snel 10 witvisjes en 80 gekookte eieren eten en dan tot 06:00 het dekbed bol ruften.
Zie ik daar wel. Hou ik me nu nog niet mee bezig. Kan ook nog de Burger King worden...quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee seconden later was dit weg he?
[ afbeelding ]
Amaramadingdongquote:
Haagse rolmopsquote:
Ik ga vanmiddag ook naar de IKEA.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ikeakansen ja
vanmiddag ikea dingen halen want had wat verkeerds besteld
De voorpret is al de helft van het plezier bosquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie ik daar wel. Hou ik me nu nog niet mee bezig. Kan ook nog de Burger King worden...
Misschien eet je wel te weinig en heb je daarom altijd honger.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wat wil je met die info dan/
Ja. Hier zitten ze in het Beursgebouw. Ook gewoon vrijwel in de stad dus...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Breda zit die letterlijk naast de ingang van de priklocatie![]()
Gelijk heb je !!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Burger Kingquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie ik daar wel. Hou ik me nu nog niet mee bezig. Kan ook nog de Burger King worden...
ja heb ik welles aan gedacht.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien eet je wel te weinig en heb je daarom altijd honger.
Idd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar goed, ik ga die kant op. Moet er over 3 kwartier zijn. maar liever 1 half uur te vroeg dan 2 minuten te laat..
Ik ook. Ik weet heel goed wat ik lekker vind.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben ongediplomeerd voedingsdeskundige.
ik eet wel vaak maar denk dat het wel veel makkelijk te verteren dingen zijn met weinig voedingstoffen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben ongediplomeerd voedingsdeskundige.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Zo is het wel wat begrijpelijker dat er om de 20 seconden een fors ruftje in de bitteronderbroek terecht komt.
trek in de fritessausquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen aan de Mac vanavond. Zo gaat dat hier.
Daar in ik me ook wel schuldig aan maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik eet wel vaak maar denk dat het wel veel makkelijk te verteren dingen zijn met weinig voedingstoffen.
Dat soort mensen heb ik ook wel begeleid in het verleden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:32 schreef bitterbal het volgende:
nou ja dat is begonnen na het stoppen met roken
Nee ik ga ovenpasta maken maar dat is altijd maar weinig dus voor later vanavond heb ik nog hapjes en toastjes.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een keer een sinaasappeltje of een mandarijntje uitpersen
Leuk schuifelnummer ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even lekker de zaterdagmorgen in dansen
ja maar heb je niet dezelfde ervaringquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kun je gewoon kopen bij de appie
Nee ik heb pasta vanavond. En morgenavond ga ik pannenkoeken maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dunne frietjes bakken, die mayo in een vingerhoed doen en je tafel insmeren met friituurvet en je komt best in de buurt hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb je niet dezelfde ervaring
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hou je ook even bij wat je drinkt Ballie? Dan krijg je een advies op maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
drink nu groene thee
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dunne frietjes bakken, die mayo in een vingerhoed doen en je tafel insmeren met friituurvet en je komt best in de buurt hoor
McHaagsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
Op mijn weg naar huis zit ook heel strategisch een goed geplaatste Mac Donalds. Best irritant.
Wat lees ik toch allemaal?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dunne frietjes bakken, die mayo in een vingerhoed doen en je tafel insmeren met friituurvet en je komt best in de buurt hoor
"Papa ik wil McDonald's!"quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
Op mijn weg naar huis zit ook heel strategisch een goed geplaatste Mac Donalds. Best irritant.
Vroegâh reed ik tegen middernacht nog weleens naar de McDrive, maar dat doe ik gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
Je moet echt eens onder de mensen komen.quote:
afgelopen maandagquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:41 schreef Ama het volgende:
Geen idee wanneer ik voor het laatst bij de McDonalds ben geweest.
Even de Mc-experience nabootsen bij ballie thuis.quote:
Nee dat valt eigenlijk wel mee.quote:
Vroegah de goeie ouwe tijd!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroegâh reed ik tegen middernacht nog weleens naar de McDrive, maar dat doe ik gelukkig niet meer.
Ik ben geloof ik maar 1 keer ooit door de mcdrive geweest, ik ga altijd naar binnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroegâh reed ik tegen middernacht nog weleens naar de McDrive, maar dat doe ik gelukkig niet meer.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet echt eens onder de mensen komen.
Beetje zoals Kate Winslet in Titanic die naar dat feestje in de derde klasse ging.
Wat ben jij voor introvert?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik maar 1 keer ooit door de mcdrive geweest, ik ga altijd naar binnen.
Die constante piepjes erbij en op de een of andere manier zijn de toiletten daar altijd zo prominent aanwezig, zowel visueel als qua geur.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de Mc-experience nabootsen bij ballie thuis.Een youtube-filmpje met het geluid van jengelende kids zou het helemaal afmaken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat valt eigenlijk wel mee.
We eten 3x ongezond in een week dat combineren we met 4x Mac Donalds
[..]
Vroegah de goeie ouwe tijd!!!
Denk bij mij november 2019 in de VS om koffie te halenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:41 schreef Ama het volgende:
Geen idee wanneer ik voor het laatst bij de McDonalds ben geweest.
Een slechtequote:
Binnen heb je die palen staan waar je kan bestellen. Enige menselijke interactie die je hebt is dank je zeggen als je je bestelling haaltquote:
Die piepjes ja, die hoor ik ook continue.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die constante piepjes erbij en op de een of andere manier zijn de toiletten daar altijd zo prominent aanwezig, zowel visueel als qua geur.
Hebben ze die tegenwoordig hier ook jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Binnen heb je die palen staan waar je kan bestellen. Enige menselijke interactie die je hebt is dank je zeggen als je je bestelling haalt
Maakt niet uit hoe groot de Mac is, ze hebben altijd één wc-hokje per geslacht en het is inderdaad steevast ranzigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die constante piepjes erbij en op de een of andere manier zijn de toiletten daar altijd zo prominent aanwezig, zowel visueel als qua geur.
Huuu!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Binnen heb je die palen staan waar je kan bestellen. Enige menselijke interactie die je hebt is dank je zeggen als je je bestelling haalt
Ja bestellen aan de balie is verleden tijd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze die tegenwoordig hier ook ja
Proletenkak.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe groot de Mac is, ze hebben altijd één wc-hokje per geslacht en het is inderdaad steevast ranzig
Sommige mensen slapen overal doorheenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:46 schreef Ama het volgende:
Echt hoe kan mijn vriend slapen als de bovenbuurvrouw herrie maakt.
Kun je op die palen wel een mckroket zonder dat ranzige sausje bestellen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja bestellen aan de balie is verleden tijd.
Jaloers wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige mensen slapen overal doorheen
Minder praten dan bij de mcdrivequote:
Ja dat is het mooie aan die palen. Je kunt alles aanpassen en dan klopt het nog ook. Als je dat bij de kassa vraagt is dat nog maar net de vraag.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je op die palen wel een mckroket zonder dat ranzige sausje bestellen?
Nee, ook acht jaar grotendeels met veganisten samenwonen heeft me niet veranderd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
twijfelen jullie nooit om vegetariër te worden?
Nee. Nooit.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Altijd maar heb er de ruggengraat niet voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb wel opvallend veel vegetarische vrouwen teruggehaald naar de vleeskant, weet niet of dat ook iets wil zeggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Denk het nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je op die palen wel een mckroket zonder dat ranzige sausje bestellen?
O echt?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is het mooie aan die palen. Je kunt alles aanpassen en dan klopt het nog ook. Als je dat bij de kassa vraagt is dat nog maar net de vraag.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
vlees is oo zo lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd maar heb er de ruggengraat niet voor.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is het mooie aan die palen. Je kunt alles aanpassen en dan klopt het nog ook. Als je dat bij de kassa vraagt is dat nog maar net de vraag.
Ja wat is het nouquote:
Nee. Ik eet wel minder vlees van vroeger, maar ik heb er geen behoefte aan om het helemaal af te zweren.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Doen ze er tegenwoordig rode ui op? Ik kan me alleen die vlokjes witte gevriesdroogde uitjes herinnerenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb liever geen rode ui op de hamburger dus dan kun je dat aangeven.
Jawel. Je kan alles aanpassenquote:
Als er 1 schaap over de dam slachtbank is....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vlees is oo zo lekkermaar al die beestjes.... Zag net schapen die dan zo in een rij naar de slachtbank moeten
Ja precies. En slecht voor het milieu en het idee wat je eigenlijk zit te eten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vlees is oo zo lekkermaar al die beestjes.... Zag net schapen die dan zo in een rij naar de slachtbank moeten
Op sommige hamburgers zit rode ui. Dat eet ik drie dagen later nog. Verpest alles.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen ze er tegenwoordig rode ui op? Ik kan me alleen die vlokjes witte gevriesdroogde uitjes herinneren
misschien idd maar die vlees vervangers gaan proberen. Al is het al een paar keer per week.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. En slecht voor het milieu en het idee wat je eigenlijk zit te eten.
Maar het is lekker en er zit echt overal wel iets dierlijks in. Niet normaal.
Oh ik gebruik eigenlijk alleen maar rode uien, vind ik een stuk smakelijker dan de wittequote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op sommige hamburgers zit rode ui. Dat eet ik drie dagen later nog. Verpest alles.
Of gewoon niks van dat. Had gister en eergisteren ook gegeten zonder vlees of vervanger.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien idd maar die vlees vervangers gaan proberen. Al is het al een paar keer per week.
Ok mevrouwquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gelijk. Onthou dat nou toch eens.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien idd maar die vlees vervangers gaan proberen. Al is het al een paar keer per week.
ja gisteren had je bietjes met?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gewoon niks van dat. Had gister en eergisteren ook gegeten zonder vlees of vervanger.
Maar kaas is ook niet zo heel goed eigenlijk
Ik eet alleen gebakken ui.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik gebruik eigenlijk alleen maar rode uien, vind ik een stuk smakelijker dan de witte
Genoeg gerechten waar geen vlees of vervangers voor nodig zijn. “Nepvlees” eten houdt het idee dat die vlees moet eten ook in stand.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Couscous, feta, appel en walnoot en een beetje balsamicocreme. Moest ook nog basilicum op maar dat had ik niet.quote:
Technisch gezien zijn de plastic bakjes waarin vega spul zit ook gemaakt van beestjes gezien de olie waarmee het wordt gemaakt gewoon niet volledig verteerde dooie beestjes isquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. En slecht voor het milieu en het idee wat je eigenlijk zit te eten.
Maar het is lekker en er zit echt overal wel iets dierlijks in. Niet normaal.
Gewoon alleen beestjes eten die je ook niet zou willen knuffelen zoals paling, zalm, krokodil, krab, kikker of nijlpaardquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Adam?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg gerechten waar geen vlees of vervangers voor nodig zijn. “Nepvlees” eten houdt het idee dat die vlees moet eten ook in stand.
Laatst een curry gemaakt die zonder vlees ook behoorlijk goed te doen was.
Aziatisch voer leent zich sowieso prima voor vegetarischquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg gerechten waar geen vlees of vervangers voor nodig zijn. “Nepvlees” eten houdt het idee dat die vlees moet eten ook in stand.
Geroosterde kikkererwten zijn best lekker. Kan ook door de curry. En geroosterde gekruide bloemkool.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Indiaas misschien maar Chinees niet lijkt me.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aziatisch voer leent zich sowieso prima voor vegetarisch![]()
Inderdaad. Laatst jaar sowieso behoorlijk creatief geworden qua koken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ik bak het wel altijd inderdaad, behalve dan bij een broodje van de subway, dan vind ik het wel prima. Sowieso zijn eigenlijk alle groenten wel lekkerder als ze zijn gebakkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet alleen gebakken ui.
Rauwe paprika blijf ik ook herkauwen maar gebakken vind ik het lekker.
Mja das ook zo. Of bedoel dan zon kaasschnitzel ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja maar dino's zijn vanzelf doodgegaan, daar kwam geen mens aan te pas.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn de plastic bakjes waarin vega spul zit ook gemaakt van beestjes gezien de olie waarmee het wordt gemaakt gewoon niet volledig verteerde dooie beestjes is
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon alleen beestjes eten die je ook niet zou willen knuffelen zoals paling, zalm, krokodil, krab, kikker of nijlpaard
Kaasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja das ook zo. Of bedoel dan zon kaasschnitzel ofzo
Rauwe spinazie vind ik lekkerder dan dat snot.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik bak het wel altijd inderdaad, behalve dan bij een broodje van de subway, dan vind ik het wel prima. Sowieso zijn eigenlijk alle groenten wel lekkerder als ze zijn gebakken
Zou ook wel vreemd zijn als ze leven op je bord lagenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik eet op zijn tijd wel graag vlees. Maak mezelf wijs dat biologisch beter is maar die beestjes moeten nog steeds dood voordat ze op mijn bord belanden.
omgquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal vegetarisch trouwens? Die zwemt binnen een week in de Maas gillende met rode oogjes achter de palingbeestjes aan.
Hmm, Chinees misschien niet, maar Thais, Indiaas en Indonesisch kan primaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Indiaas misschien maar Chinees niet lijkt me.
Daar zijn mijn darmen dan weer net wat minder fan vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rauwe spinazie vind ik lekkerder dan dat snot.
Sla is gekookt ook wat minderquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rauwe spinazie vind ik lekkerder dan dat snot.
Ik had in China zogenaamde vegetarische okinomiyaki. Stond een groen blaadje bij op de kaart enzo. Heb ik ineens een tentakel van een kleine inktvis aan m'n vork. Zuignappen enzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, Chinees misschien niet, maar Thais, Indiaas en Indonesisch kan prima
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had in China zogenaamde vegetarische okinomiyaki. Stond een groen blaadje bij op de kaart enzo. Heb ik ineens een tentakel van een kleine inktvis aan m'n vork. Zuignappen enzo.
Ik heb heel weinig gegeten daar.
De tjap tjoy bij de Chinees zit vaak ook alsnog meer kip dan groenten inquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had in China zogenaamde vegetarische okinomiyaki. Stond een groen blaadje bij op de kaart enzo. Heb ik ineens een tentakel van een kleine inktvis aan m'n vork. Zuignappen enzo.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die Chinezen eten ook gewoon alles met poten. Behalve tafels en stoelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Ook dat er nog stukjes kraakbeen enzo in het kippen- en eendenvlees zit. Daar gaan je kiezen.
Normaal traditioneel Chinees eten zit/zat amper iets van beestje in, zoveel konden ze gewoonweg niet gefokt krijgen voor die bevolkingsaantallen, was altijd mooi dat verschil tussen vasteland Chinezen en Hong Kong Chinezen, dat scheelde wel een kilo of 40-50 per Chinees.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Panda's zijn ook heilig.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar die Chinezen eten ook gewoon alles met poten. Behalve tafels en stoelen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar die Chinezen eten ook gewoon alles met poten. Behalve tafels en stoelen.
Pulpo’squote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Dingen met zuignappen kan ik echt niet eten trouwens
Yups, dikke kippensoep waar je op moet kauwen, kop en poten en stukken kraakbeen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Ook dat er nog stukjes kraakbeen enzo in het kippen- en eendenvlees zit. Daar gaan je kiezen.
Heb in San Francisco een keer in Chinatown bij een Chinees gegeten, liep volgens mij 1 iemand in heel die zaak die wat gebrekkig Engels sprak. Maar ben denk ik de Indo-Chinees teveel gewend want vond het daar maar vrij matig voer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:05 schreef CherryLips het volgende:
M'n reisgenootje was gek op dat eten daar en wilde me even leren echt Chinees eten. Anders had ik elke avond bij een Amerikaanse keten gezeten.
Hier zit een pak suiker bij elk nummeltje, daar staat daar de doodstraf op.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb in San Francisco een keer in Chinatown bij een Chinees gegeten, liep volgens mij 1 iemand in heel die zaak die wat gebrekkig Engels sprak. Maar ben denk ik de Indo-Chinees teveel gewend want vond het daar maar vrij matig voer.
In Londen heb ik wel lekker gegeten. Bij zo'n smoezelig tentje met van die gerookte kippenlijken voor het raam. Binnen was het gewoon een heel groot en mooi restaurant.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb in San Francisco een keer in Chinatown bij een Chinees gegeten, liep volgens mij 1 iemand in heel die zaak die wat gebrekkig Engels sprak. Maar ben denk ik de Indo-Chinees teveel gewend want vond het daar maar vrij matig voer.
Ja lekker een kuub zoetzure sausquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit een pak suiker bij elk nummeltje, daar staat daar de doodstraf op.
Ik heb in Salem Thais gegeten. Was ook een bijzondere ervaring. Dat menu was een tikje teveel aan de Amerikaanse smaak aangepast. Vooral veel vlees dusquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Londen heb ik wel lekker gegeten. Bij zo'n smoezelig tentje met van die gerookte kippenlijken voor het raam. Binnen was het gewoon een heel groot en mooi restaurant.
Ik zie nu de kat Salem uit Sabrina the teenage witch voor mequote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Salem Thais gegeten. Was ook een bijzondere ervaring. Dat menu was een tikje teveel aan de Amerikaanse smaak aangepast. Vooral veel vlees dus
Was daar in SF echt een hele aparte ervaring, werden eerst helemaal hartelijk ontvangen en in de speciale luxe zaal neergezet alsof we rijke toeristen waren die voor een flinke omzet van de dag gingen zorgen. Toen ze er achter kwamen dat we gewoon alleen een hoofdgerechtje hoefden werden we een smoesje naar de plebszaal gebrachtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Londen heb ik wel lekker gegeten. Bij zo'n smoezelig tentje met van die gerookte kippenlijken voor het raam. Binnen was het gewoon een heel groot en mooi restaurant.
Prik, ik zit nog in het beursgebouw over 5 minuten zit het kwartier wachten er opquote:
Salemquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Salem Thais gegeten. Was ook een bijzondere ervaring. Dat menu was een tikje teveel aan de Amerikaanse smaak aangepast. Vooral veel vlees dus
Mijn vriendin moest gisteravond, het ging echt tering snel allemaal. Enorme rijen maar zij mocht in de kortste rijquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prik, ik zit nog in het beursgebouw over 5 minuten zit het kwartier wachten er op
Ik ga dus echt naar Japan en niet naar China, als ik eindelijk eens die kant op kanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
En in traditioneel Chinees eten zit heel vaak aal, bleek gekookt en in grote stukken, het stinkt maar het went.
Bij de Thai is in de VS ook zo'n beetje de enige plek waar je pindasaus kunt krijgenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijg je er nog een drupje van die gefermenteerde zwarte bonensaus bij maar dat is het dan ook welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
En in traditioneel Chinees eten zit heel vaak aal, bleek gekookt en in grote stukken, het stinkt maar het went.
Het is rap aan het wijzigen in China en in Japan heb je in de grote steden genoeg fastfoodtentjes en steakhouses mocht je niet zo'n avontuurlijke eter zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga dus echt naar Japan en niet naar China, als ik eindelijk eens die kant op kan
We waren daar pas om zeven uur ‘s avonds, dus alles was al dichtquote:
In Japan wordt je kont schoongespoeld en droog geblazen na het poepen, in China moet je gehurkt in een steegje en afvegen met een straathond vlak voordat die op de grill gaatquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga dus echt naar Japan en niet naar China, als ik eindelijk eens die kant op kan
En extreem veel groenten, ongezond is het daar allemaal niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijg je er nog een drupje van die gefermenteerde zwarte bonensaus bij maar dat is het dan ook wel
In Japan heb ik over het algemeen heel lekker gegeten. Twee keer de mist ingegaan met een hele vieze vissoep met kleine harde vieze visjes. En een keer per ongeluk het kindermenu besteld met heeeeel taai vlees dat me bijna m'n vullingen kostte.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Japan trekt me ook meer, als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is rap aan het wijzigen in China en in Japan heb je in de grote steden genoeg fastfoodtentjes en steakhouses mocht je niet zo'n avontuurlijke eter zijn.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Japan wordt je kont schoongespoeld en droog geblazen na het poepen, in China moet je gehurkt in een steegje en afvegen met een straathond vlak voordat die op de grill gaat
Ja, dat vat het wel aardig samen inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Japan wordt je kont schoongespoeld en droog geblazen na het poepen, in China moet je gehurkt in een steegje en afvegen met een straathond vlak voordat die op de grill gaat
Chinezen staren je aan en willen je aanraken, Japanners kunnen net hun walging verbergen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Japan trekt me ook meer, als ik eerlijk ben.
Ik volg een aantal Japanse vloggers. Hun voer ziet er eigenlijk altijd geweldig uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Japan heb ik over het algemeen heel lekker gegeten. Twee keer de mist ingegaan met een hele vieze vissoep met kleine harde vieze visjes. En een keer per ongeluk het kindermenu besteld met heeeeel taai vlees dat me bijna m'n vullingen kostte.
Maar ook de lekkerste okinomiyaki, in osaka en Hiroshima, en hotchpotch of hoe het daar ook heet, en een soort barbecue, en de lekkerste yakitori aller tijden.
Lijkt me ook wel een bijzonder land, weet alleen niet of ik goed bestand ben tegen die hoge mate van autisme daar waar alles punctueel moetquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Japan trekt me ook meer, als ik eerlijk ben.
jawel joh.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een bijzonder land, weet alleen niet of ik goed bestand ben tegen die hoge mate van autisme daar waar alles punctueel moet
Gewoon als boeren-Hollander met een stokje in het vlees prikken en dan net doen of het saté isquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik volg een aantal Japanse vloggers. Hun voer ziet er eigenlijk altijd geweldig uit.En ik ben jaloers op hun stokjesskills
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinezen staren je aan en willen je aanraken, Japanners kunnen net hun walging verbergen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zo’n bruine saus? Dat zie ik vaak voorbij komen in de vlogs
Denk dat je dan de doodstraf krijgt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon als boeren-Hollander met een stokje in het vlees prikken en dan net doen of het saté is
Is echt heerlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een bijzonder land, weet alleen niet of ik goed bestand ben tegen die hoge mate van autisme daar waar alles punctueel moet
Wij hebben geen echte Japanner hier. Alleen maar bitterrolletjesleveranciersquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]erg lekker. Haal het hier bij de Japanner ook weleens met krokante kip en groente.
Dat zou ik dus doen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Je moet alleen niet tegen de stroming in door een druk station willen lopen. Dan zijn het net mieren waarbij je een takje ertussen hebt gelegd.
Waarom doen ze dat? Hebben ze niet zo’n oneindig schuldcomplex, zoals de Duitsers?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Een van de allerleukste blanke dingen om te doen in Azië is ruzie gaan zoeken bij die spoorbrug over de Kwai met Japanse jeugd die daar banzai staat te roepen met de armen de lucht in, aanrader.
Ik heb een foto waar ik eerst een kwartier heb staan zingen en dansen op een schijtdruk metrostation, daarna ben ik op een verhoging gaan staan om de haat en walging vast te leggen van bijna een miljoen Japannertjes.quote:
Ben je nu niet toevallig onbewust uitgehuwelijkt aan een Japanner?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
En we stuitten op een trouwreportage en toen vroegen ze of wij ook met het trouwpaar op de foto wilden. Bizarre foto's.
Leuk vakantieadresje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu niet toevallig onbewust uitgehuwelijkt aan een Japanner?
Nee joh, Japan zit nog in de extreme ontkenningsfase, dat Imperial War Museum daar is wel een hele bijzondere ervaring, daar deugt echt totaal niets van, zoek daar Mark Felton maar eens over op, die werd daar bijna misselijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat? Hebben ze niet zo’n oneindig schuldcomplex, zoals de Duitsers?
WTFquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
We kregen de slappe lach in de japanse metro. Trokken die Japanners heel slecht.
Een van m'n reisgenootjes was heel flink, als hij naast iemand ging zitten stonden ze op en liepen ze weg.
Extreem onbeschaafd vinden ze dat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
We kregen de slappe lach in de japanse metro. Trokken die Japanners heel slecht.
Een van m'n reisgenootjes was heel flink, als hij naast iemand ging zitten stonden ze op en liepen ze weg.
Ga ik opzoekenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, Japan zit nog in de extreme ontkenningsfase, dat Imperial War Museum daar is wel een hele bijzondere ervaring, daar deugt echt totaal niets van, zoek daar Mark Felton maar eens over op, die werd daar bijna misselijk.
Ja hoor. Zo'n groep luidruchtige lange blanken is blijkbaar best spannend. Niet voor iedereen, want er kwam ook eens een oud vrouwtje vragen waar we vandaan kwamen en waar we naartoe gingen en of we het leuk vonden, en ze vond het heel bijzonder dat we zover gereisd hadden voor Japan.quote:
Ja gisteren zitten kijken, opportunistisch typetje die Heinrich.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga ik opzoeken
Zijn serietje over Himmler was trouwens enorm boeiend
Dikke mensen vinden ze ook onbeschaafd?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extreem onbeschaafd vinden ze dat.
Maar waarom stonden ze op en liepen ze weg?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo'n groep luidruchtige lange blanken is blijkbaar best spannend. Niet voor iedereen, want er kwam ook eens een oud vrouwtje vragen waar we vandaan kwamen en waar we naartoe gingen en of we het leuk vonden, en ze vond het heel bijzonder dat we zover gereisd hadden voor Japan.
Die reisgenoot van me was obees en wel bijna twee meter lang. Vroeg er eens iemand hoe lang hij was en hoeveel hij woog.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dikke mensen vinden ze ook onbeschaafd?
Ik was bij dat koninklijk paleis mensen aan het nat spuiten met mijn duim op een drinkfonteintje, had wel al mijn charmes daarna nodig om weer vrij te komenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo'n groep luidruchtige lange blanken is blijkbaar best spannend. Niet voor iedereen, want er kwam ook eens een oud vrouwtje vragen waar we vandaan kwamen en waar we naartoe gingen en of we het leuk vonden, en ze vond het heel bijzonder dat we zover gereisd hadden voor Japan.
Dat sowieso. Aalgladde engerdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gisteren zitten kijken, opportunistisch typetje die Heinrich.
Omdat wij stinken naar zweet en vet en ze vinden ons gewoon onbeschaafd en lomp ongemanierd en eng.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar waarom stonden ze op en liepen ze weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |