SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Mehh ik heb wel eens raardere dingen over mijzelf geroepen geloof ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ga je niet meer vanaf komen.
Dit gaat toch blijven hangen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehh ik heb wel eens raardere dingen over mijzelf geroepen geloof ik
DIE IS NIET KAAL.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kale Thea; weet niet of Ygritte ook een kale thea heeft.
Een ornataquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kale Thea; weet niet of Ygritte ook een kale thea heeft.
Trekt zijn dochter om half 7 het bed uit voor een goed gesprek, zelf rode ogen, compleet niet geslapen…quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu in zijn schuurtje een kuisheidsgordel in elkaar aan het lossen.
Over een paar jaar staat ze hier op het podiumquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trekt zijn dochter om half 7 het bed uit voor een goed gesprek, zelf rode ogen, compleet niet geslapen…
Sloten drank op en de ergste beelden zijn al in zijn hersenen gaan wonen, gaat vast goedkomen allemaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trekt zijn dochter om half 7 het bed uit voor een goed gesprek, zelf rode ogen, compleet niet geslapen…
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar staat ze hier op het podium
Beter daar dan in een of andere obscure mannengelegenheidquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar staat ze hier op het podium
Ja, dit is nog vrij tam.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter daar dan in een of andere obscure mannengelegenheid
NOOOOOquote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Recce, net mijn boog gebroken.![]()
Kak!
Het weekend maar een nieuwe zoeken.
Doei
Pak een wijntje?quote:
@Koen66 wassupquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:15 schreef Koen66 het volgende:
@:bomenverzameling, @:cee, @:crv, @:dr_flash
Dat komt omdat jij alleen wakker bent midden in de nachtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej.
Lang niet gesproken. Hoe gaat het met je?
Moemoe is een vampierquote:Op zaterdag 8 januari 2022 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij alleen wakker bent midden in de nacht
Hier alles goed. en met u?
tijd voor ontbijt
te droog?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Recce, net mijn boog gebroken.![]()
Kak!
Het weekend maar een nieuwe zoeken.
Doei
Wel slim om dan gelijk zo vroeg te gaan, de rest van de dag wordt het gierend kutweerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon al twee nachten amper geslapen. Denk te weinig beweging overdag.
tering is die op zee aan het filmen ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
Bij @:kwiwi in de skilift https://9gag.com/gag/aE8x6v9
Ja dacht op een gegeven moment van ik kan wel gaan liggen draaitollen maar dat heeft toch geen zin. Beter even iets gaan. doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel slim om dan gelijk zo vroeg te gaan, de rest van de dag wordt het gierend kutweer
Vanochtend eerst kans op gladheid. Later regen en windquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
Bij @:kwiwi in de skilift https://9gag.com/gag/aE8x6v9
oh sterkte alvastquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ikeakansen ja
vanmiddag ikea dingen halen want had wat verkeerds besteld
Ik ben bij 3 verschillende IKEA’s geweest om spullen op te halen. Qua voorraad is het ook niet alles daar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
das, gelukkig, alleen afhalen he.. winkel mag je toch niet in
gisteren voor het eerst eens een normale dag thuis gehad waarbij ik ook wat leefgeluiden kon ervaren (incl stofzuigen) en dat valt vrijwel allemaal wel weg als ik ergens geluid aan heb staanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:15 schreef Ama het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw is alweer fanatiek aan het stofzuigen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel slim om dan gelijk zo vroeg te gaan, de rest van de dag wordt het gierend kutweer
Hele dag wortels knagenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik![]()
denk dat ik gisteavond te weinig heb gegeten toch
gisteren online besteld, dus komt wel goed..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben bij 3 verschillende IKEA’s geweest om spullen op te halen. Qua voorraad is het ook niet alles daar.
Eigenlijk zou je voor ons eens een eetdagboek bij moeten houdenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik![]()
denk dat ik gisteavond te weinig heb gegeten toch
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik na de booster even naar de [ afbeelding ]
okequote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je voor ons eens een eetdagboek bij moeten houden
Net zoals bodybuilders om 02:00 uur het wekkertje zetten, snel 10 witvisjes en 80 gekookte eieren eten en dan tot 06:00 het dekbed bol ruften.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je voor ons eens een eetdagboek bij moeten houden
Met boter ga ik even van uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke![]()
ik eet nu 5 crackers met hageslag
In Breda zit die letterlijk naast de ingang van de priklocatiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik na de booster even naar de [ afbeelding ]
Misschien wat minder hagelslag er op strooien dat niet je hele bord ook vol ligtquote:
Maar wat wil je met die info dan/quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Foto’s maken is al helemaal goed. Kunnen we dat 3 dagen volhouden?
dit is al zuinig hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wat minder hagelslag er op strooien dat niet je hele bord ook vol ligt
In excel zettenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wat wil je met die info dan/
Waaien in een schoon bedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zoals bodybuilders om 02:00 uur het wekkertje zetten, snel 10 witvisjes en 80 gekookte eieren eten en dan tot 06:00 het dekbed bol ruften.
Zie ik daar wel. Hou ik me nu nog niet mee bezig. Kan ook nog de Burger King worden...quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee seconden later was dit weg he?
[ afbeelding ]
Amaramadingdongquote:
Haagse rolmopsquote:
Ik ga vanmiddag ook naar de IKEA.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ikeakansen ja
vanmiddag ikea dingen halen want had wat verkeerds besteld
De voorpret is al de helft van het plezier bosquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie ik daar wel. Hou ik me nu nog niet mee bezig. Kan ook nog de Burger King worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |