SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik ging laatst Harry Potter kijken, 30 minuten van meegekregen
O, dit ken ik. Nog nooit opquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)hZ1bzdxoCrfQQAvD_BwE
Deze at ik altijd in de bioscoop.
'te verjaardag'quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, mooi. Moet te verjaardag en ze voorspellen gladde troep voor later vanavond. Mooie reden om op tijd naar huis te gaan.
Kinderen is voor tienduizenden jaren het gevolg geweest van seks. Moderne betaalbare anticonceptie bestaat pas sinds 1960.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had het over seks, niet over kinderen.
quote:
Deze had ik laatst nog bij de Picnic besteldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)hZ1bzdxoCrfQQAvD_BwE
Deze at ik altijd in de bioscoop.
Eerder het tegenovergestelde, ben juist nieuwsgierig naar wat er dan gaat gebeurenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt ook nergens goede hoop in. Als je Columbus was geweest was je bij de eerste windvlaag als teruggekeerd en aardappel boer geworden.
Zijn zeker al op he?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze had ik laatst nog bij de Picnic besteld
Om Foqueville he, niet er opquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Wat een debiele TT, wonen er psycho's in Foqueville die dood willen of zo?
Vroeger hadden de vrouwen daar ook wel hun eigen manieren voor, stopten ze bijvoorbeeld een dood konijn in de preut na de seks.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kinderen is voor tienduizenden jaren het gevolg geweest van seks. Moderne betaalbare anticonceptie bestaat pas sinds 1960.
Ik verwacht niet dat mensen ineens massaal met hun familie gaan neuken als we het sociaal normaal zouden vinden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kinderen is voor tienduizenden jaren het gevolg geweest van seks. Moderne betaalbare anticonceptie bestaat pas sinds 1960.
Ja grmblquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Wat een debiele TT, wonen er psycho's in Foqueville die dood willen of zo?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had het over seks, niet over kinderen.
Breinaalden en kruidenmiddeltjes hebben ze al langer hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ontlasting van krokodillen is lang de manier geweest.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Breinaalden en kruidenmiddeltjes hebben ze al langer hoor.
Trapjes enzo ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |