is er al een McDonalds geopend in het Erasmus mc?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:23 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
Goed begin Ernst, ga zo door.
En waar ben je dan precies bang voor?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
interessant wat er de komende maanden gaat gebeuren. ze kunnen altijd nog supply chains stopzetten etc. ik geloof dat ze nog veel achter de hand hebben
Als dat zo was dan zouden we niet 20x op een dag horen hoe belangrijk het is dat we allemaal die booster gaan halen.quote:ze hebben al bijna totale controle.
quote:De Jonge tempert grote verwachtingen versoepelingen
Het aantal besmettingen van de omikronvariant is hoog en gaat nog verder doorstijgen en dat zullen we terugzien in de ziekenhuizen. "De onzekerheid de komende tijd is groot. Daarom moeten we behoedzaam zijn", zei demissionair minister De Jonge na zijn laatste ministerraad als coronaminister. De Jonge temperde de verwachtingen over grote versoepelingen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)wachtingen-we-moeten
Want?quote:
energietekorten en/of voedseltekorten kunnen gaan ontstaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:41 schreef unfazed het volgende:
[..]
En waar ben je dan precies bang voor?
[..]
Als dat zo was dan zouden we niet 20x op een dag horen hoe belangrijk het is dat we allemaal die booster gaan halen.
quote:
Efficacy voor oudjes is nabij de 0. Moeten we dan maar vanuit gaan. Logisch ook, eens is het lijf op. En dat is jaarlijks vanwege de wetten van grote getallen +- gelijk in +- gelijke omstandigheden.quote:
But I found this: Non-Vaccinated people are three times more likely to be hospitalized than fully vaccinated with booster.quote:
Alles voor het goede doel.quote:
ziekquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alles voor het goede doel.
Kindoffer bijvoorbeeld.
Babyvlees bij de jaarlijkse BBQquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alles voor het goede doel.
Kindoffer bijvoorbeeld.
wachten op de volgende kids die doodgaan en heel misschien worden mensen een beetje wakker daar, blijft triest natuurlijk een kind wat al nergens last van zou hebben verplichten te prikken om dan dood neer te vallen.quote:
Kom ik later op terugquote:
Las vandaag ook al dat ze die prikplicht niet doorzetten daar , misschien heeft het hier mee te maken.quote:
Wat heeft dat met Bill Gates te maken?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wachten op de volgende kids die doodgaan en heel misschien worden mensen een beetje wakker daar, blijft triest natuurlijk een kind wat al nergens last van zou hebben verplichten te prikken om dan dood neer te vallen.
Meh, ik werd poos geleden ook gebeld door de GGD. Ik moest me laten testen want in contact met positivo geweest. Ik zei nee. Daarop werd geantwoord dat ik dan in quarantaine moet, waarop ik zei "nee en doei". Nooit meer wat van gehoord. Rot op met die ongein.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:00 schreef Dance99Vv het volgende:
https://twitter.com/BartSmeets13/status/1479260110522404865?s=20
ja maar ik ben geprikt , oh wacht eerst boodschappen doen
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:00 schreef Dance99Vv het volgende:
https://twitter.com/BartSmeets13/status/1479260110522404865?s=20
ja maar ik ben geprikt , oh wacht eerst boodschappen doen
De horror, mensen die zich LATEN opsluiten voor deze flauwekul. Het lijkt inmiddels wel een IQ test geworden. Wie is dom genoeg nog steeds mee te doen aan deze nonsens.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
worst pandemic ever!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |