SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
en als hij z'n eigen portie mee neemt?quote:
Dit ja.quote:
kleine badhanddoeken zijn vervelendquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens pak ik ook gewoon een kleinere als de rest in de was ligt, zo'n diva ben ik ook weer niet. Maar voorkeuren.
In 'ons' hotel in Londen hebben ze heeeel grote handdoeken en wat kleinere en elke gast krijgt elke dag elk van een. Maar m'n zus is niet zo groot en die kan zich dus niet afdrogen met die grote handdoek, die is heel groot en zwaar en fluffyquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens pak ik ook gewoon een kleinere als de rest in de was ligt, zo'n diva ben ik ook weer niet. Maar voorkeuren.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flinke tas koffie derin, kuukske derbij en voor ge het wit bende afgewerkt
Ik heb zelfs lievelingsbestek en lievelingsmokken, dus ach..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
hele grote ook..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kleine badhanddoeken zijn vervelend
dan moeten ze wel heeeeel groot zijnquote:
Liever te groot, dan te kleinquote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In 'ons' hotel in Londen hebben ze heeeel grote handdoeken en wat kleinere en elke gast krijgt elke dag elk van een. Maar m'n zus is niet zo groot en die kan zich dus niet afdrogen met die grote handdoek, die is heel groot en zwaar en fluffy![]()
Die had ik toch al thuis achter gelaten.quote:
Ik had gehoopt dat na oud en nieuw en gedoe weer een beetje regelmaat en concentratie in het systeem kwam, maar helaas.quote:
Ja, same.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zelfs lievelingsbestek en lievelingsmokken, dus ach..
Gelukkig heb ik ook niet zo heel veel te doen... dat maakt het ook lastig om te motiverenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die had ik toch al thuis achter gelaten.
Gelukkig heb ik echt niks te doen vandaag
Waarom zou een mens ook meer dan 1 mok bezitten?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, same.
Tenminste, bestek niet echt meer, dat is meer dat ik bepaalde messen gewoon haat en weiger, maar bij mokken heb ik een duidelijke voorkeur.
Same old, same old.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat na oud en nieuw en gedoe weer een beetje regelmaat en concentratie in het systeem kwam, maar helaas.
Omdat de afwasmachine aanzetten voor één mok zo zonde is van het water en de energie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom zou een mens ook meer dan 1 mok bezitten?
ik heb nog wel wat dingen te doen maar heb er gewoon echt geen zin in.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook niet zo heel veel te doen... dat maakt het ook lastig om te motiveren
Als je me dan niet weer vergeet primaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
Ooooooh ja duizendmaal sorry maar ik was je vergeten, zal ik een andere vaatwasser komen plaatsen dinsdagochtend anders?
Zou jij niet af en toe eens ook naar een kantoor oid willen voor werk, ter afwisseling?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat na oud en nieuw en gedoe weer een beetje regelmaat en concentratie in het systeem kwam, maar helaas.
Bah, nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou jij niet af en toe eens ook naar een kantoor oid willen voor werk, ter afwisseling?
Het thema van vandaag !quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat dingen te doen maar heb er gewoon echt geen zin in.
Ja, mag van mij?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
Ooooooh ja duizendmaal sorry maar ik was je vergeten, zal ik een andere vaatwasser komen plaatsen dinsdagochtend anders?
echt hequote:
Hij zorgt maar dat hij er vanmiddag is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je me dan niet weer vergeet prima
Wat loop je toch allemaal te raaskallen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ding dong, ja ik ben het loodgietermannetje, heus waar, staat de koffie klaar?"
In een tas of in een kopje, zoals de rest van normaal NL?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ding dong, ja ik ben het loodgietermannetje, heus waar, staat de koffie klaar?"
Dat is niet per se iets nieuws, toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat loop je toch allemaal te raaskallen?
Een tas vind ik niet heel normaal hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een tas of in een kopje, zoals de rest van normaal NL?
Een mok, ik drink alleen koffie uit een mok, uit een tas is verrekte lastig en uit een kopje is voor mensen met vrouwelijke neigingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een tas of in een kopje, zoals de rest van normaal NL?
What else?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaasrallen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een tas vind ik niet heel normaal hoor.
Een lekkere tas met koffiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een mok, ik drink alleen koffie uit een mok, uit een tas is verrekte lastig en uit een kopje is voor mensen met vrouwelijke neigingen.
Ja maar op sommige dagen overtreft ie zichzelf.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is niet per se iets nieuws, toch?
Heeft ook weinig zin en/of weinig anders te doen vrees ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar op sommige dagen overtreft ie zichzelf.
Ik ben daar nu naar aan het kijken, door al dat verplicht thuiswerken. Ik moet dan wel iets met een normaal scherm enzo hebben uiteraard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Heb vroeger weleens op zo'n gedeelde werkplek gezeten maar op de laptop werken is gewoon kut.
En dan zit ik alsnog met de koptelefoon op.
Met verplicht thuiswerken is zo'n gedeelde werkplek natuurlijk ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben daar nu naar aan het kijken, door al dat verplicht thuiswerken. Ik moet dan wel iets met een normaal scherm enzo hebben uiteraard.
Op ons kantoor heeft elke werkplek 2 huge monitoren en toch nog zoveel mensen die dan gewoon 8 uur lang met kromme rug en nek naar hun 13" inch schermpje gaan zitten turen. Is letterlijk 1 kabel insteken. "Ja daar ben ik niet zo handig in" zegt die vent dan waar ik altijd mee samenwerk.
Achter het loodgietermannetje aanjagen, dat is al irritant genoeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft ook weinig zin en/of weinig anders te doen vrees ik.
Ja, daar moet je je mentaal op voorbereiden natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achter het loodgietermannetje aanjagen, dat is al irritant genoeg.
Wel krom, dan moet je thuiswerken en ga je ergens anders in een gedeelde ruimte zittenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben daar nu naar aan het kijken, door al dat verplicht thuiswerken. Ik moet dan wel iets met een normaal scherm enzo hebben uiteraard.
Op ons kantoor heeft elke werkplek 2 huge monitoren en toch nog zoveel mensen die dan gewoon 8 uur lang met kromme rug en nek naar hun 13" inch schermpje gaan zitten turen. Is letterlijk 1 kabel insteken. "Ja daar ben ik niet zo handig in" zegt die vent dan waar ik altijd mee samenwerk.
Dat "ik was je vergeten" staat me niet aan, irritant volk ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daar moet je je mentaal op voorbereiden natuurlijk.
Ja nou liever ook geen complete kantoortuin dan maar iets waar je gewoon apart kan zitten. Ik word gillend gek thuis.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel krom, dan moet je thuiswerken en ga je ergens anders in een gedeelde ruimte zitten
Ik ben wel blij dat ik geen kinderen hebquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nou liever ook geen complete kantoortuin dan maar iets waar je gewoon apart kan zitten. Ik word gillend gek thuis.
Ik hoor geruchten dat ze dat post corona ook willen gaan verplichten bij ons, paar dagen per week. Ik vraag me af in hoeverre dat echt verplichten echt zomaar mag. Niet iedereen heeft daar de ruimte voor, en kan een werkgever zomaar verlangen dat je je huis gaat ombouwen voor zoiets?
Dit is zeg maar onze vaste loodgieter dus helemaal met goed fatsoen uitwijken kan ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Mijn vaatwasser was eens kapot, lokaal bedrijf gebeld, kwamen ze niet opdagen. Gebeld, 'sorry sorry', nieuwe afspraak gemaakt, komen ze weer niet.
Fabrikant gebeld. Was meer geld kwijt maar de volgende dag was het gemaakt.
Als er gewoon simpelweg geen plek is voor je op kantoor zul je wel moeten en anders solliciterenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nou liever ook geen complete kantoortuin dan maar iets waar je gewoon apart kan zitten. Ik word gillend gek thuis.
Ik hoor geruchten dat ze dat post corona ook willen gaan verplichten bij ons, paar dagen per week. Ik vraag me af in hoeverre dat echt verplichten echt zomaar mag. Niet iedereen heeft daar de ruimte voor, en kan een werkgever zomaar verlangen dat je je huis gaat ombouwen voor zoiets?
Of er eerst eens over in gesprek gaan met je werk in plaats van op geruchten afgaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Als er gewoon simpelweg geen plek is voor je op kantoor zul je wel moeten en anders solliciteren
Ik ben maar gewoon begonnen ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:06 schreef dud0r het volgende:
Die wandelende vetbol heeft het lunchgenot nog niet geopend zeker @:haags.
ik ga ook maar wat maken danquote:
Er is plek zat. Hele bovenverdieping wordt as we speak volgestampt met extra werkplekken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Als er gewoon simpelweg geen plek is voor je op kantoor zul je wel moeten en anders solliciteren
Wij hebben de twee kamers die we "over" hebben inderdaad omgetoverd tot kantoor/privéhok. Zitten we niet in de woonkamer continu tegen elkaars niet-uitgevoerde hobby's aan te kijken ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik geen kinderen hebIk heb er ook gewoon een aparte kamer voor.
Een Modus-post met tekstquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Nadeel is nu wel dat ik geen kamer meer heb voor overige meuk, zoals boekenkasten en stofzuiger enzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben de twee kamers die we "over" hebben inderdaad omgetoverd tot kantoor/privéhok. Zitten we niet in de woonkamer continu tegen elkaars niet-uitgevoerde hobby's aan te kijken ook.
2 boterhammen met leverworst. niet zo heel spannend vandaagquote:
Oh, gewoon brood met beleg. Vind ik het makkelijkste om mee te nemen.quote:
Dat doe ik tzt ook wel, maar degene die dit zei zit hoog in de organisatie (management ook), die gaat geen geruchten de wereld in helpen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of er eerst eens over in gesprek gaan met je werk in plaats van op geruchten afgaan.
Boekenkasten kunnen toch prima in een werkkamer?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nadeel is nu wel dat ik geen kamer meer heb voor overige meuk, zoals boekenkasten en stofzuiger enzo.
Zo heel groot is de kamer nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Boekenkasten kunnen toch prima in een werkkamer?
Stofzuiger hangt in de woonkamer, boekenkasten hebben we overal en nergens.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nadeel is nu wel dat ik geen kamer meer heb voor overige meuk, zoals boekenkasten en stofzuiger enzo.
Stofzuiger staat nu in de slaapkamer, droogrek, dweil en strijkplank staan in het hok van de ketel gefrot maar dat past allemaal eigenlijk niet. Als ik nu 1 ding ervan moet hebben, moet ik alles er weer uithalenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stofzuiger hangt in de woonkamer, boekenkasten hebben we overal en nergens.
Maar volgend huis moet het liefst een kamer extra (of een ruimere zolder) en een garage.
Ik las turkje.quote:
Ik moet op zich ook niet al te hard mopperen hoor, er kunnen héél veel dingen efficiënter ingericht qua ruimte hier.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stofzuiger staat nu in de slaapkamer, droogrek, dweil en strijkplank staan in het hok van de ketel gefrot maar dat past allemaal eigenlijk niet. Als ik nu 1 ding ervan moet hebben, moet ik alles er weer uithalen
Kaaslallenquote:
apple zekerquote:
oke. interessant. maar helaas heb ik daar nu niks aan want ik heb de spullen die ik moet bewerken al in visio zitten.quote:
Fantastisch. Doet ie ook de deur open als ie klaar is?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Keihendig![]()
"infoLight, projectie op de vloer, met deze vaatwasser houdt je gemakkelijk het programma bij. Met de infoLight functie wordt er een projectie op de vloer getoond. Er wordt een blauw licht geprojecteerd als het gekozen programma loopt en stopt wanneer het klaar is"
Best geinig hoor. Heeft de werkvaatwassert.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Keihendig![]()
"infoLight, projectie op de vloer, met deze vaatwasser houdt je gemakkelijk het programma bij. Met de infoLight functie wordt er een projectie op de vloer getoond. Er wordt een blauw licht geprojecteerd als het gekozen programma loopt en stopt wanneer het klaar is"
Snapt ook vsdx filesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke. interessant. maar helaas heb ik daar nu niks aan want ik heb de spullen die ik moet bewerken al in visio zitten.
Shit, deze niet, even verder zoeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Fantastisch. Doet ie ook de deur open als ie klaar is?
geen reclameblokken tussendoor?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Keihendig![]()
ik zal er voor de volgende keer eens naar kijken. bedankt voor de tipquote:
Dat is wel echt ideaalquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit, deze niet, even verder zoeken.
Welkom in de wereld.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Keihendig![]()
Oh kek.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is wel echt ideaal![]()
Die van mij piepen allebei als ze klaar zijn en 1 min later gaat de deur vanzelf op een kiertje om uit te dampen.
Ja ik ken het, wil ik ook weer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is wel echt ideaal![]()
Die van mij piepen allebei als ze klaar zijn en 1 min later gaat de deur vanzelf op een kiertje om uit te dampen.
Waarom is dat belangrijk?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Dat lampje is wel fijn, maar je kunt dus niet zien hoe lang het programma nog duurt.
Dat denk ik welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:26 schreef gianni61 het volgende:
ben ik de enige hier zonder vaatwasser?
de mijne staat nog in de opslag. binnenkort maar eens ophalen en aansluitenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:26 schreef gianni61 het volgende:
ben ik de enige hier zonder vaatwasser?
Gleequote:
ze heeft in ieder geval haar kind nog kunnen reddenquote:
Is dit de keuken van fles?quote:
in m'n hart zal je altijd roze blijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:34 schreef Ama het volgende:
Hahaha kinderachtig. @:Danny heeft mijn kleur afgepakt.
Ja @SwJ liep te janken dus die heeft zijn zin.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
in m'n hart zal je altijd roze blijven
Lame.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:34 schreef Ama het volgende:
Gaat echt lekker.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede maand op rij recordinflatie, in december was uw leven 6,4% duurder dan vorig jaar.
kom je wel weer overheenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja @:swj liep te janken dus die heeft zijn zin.
je hebt de kat ook wel op het spek gebonden hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:34 schreef Ama het volgende:
Gelukkig wel allemaal 2% salarisverhoging gehad.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede maand op rij recordinflatie, in december was uw leven 6,4% duurder dan vorig jaar.
Ja ik hou me wel weer in.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt de kat ook wel op het spek gebonden hoor
Daar zijn we nog lang niet. Paar nullen van de bankbiljetten halen hoeft dit jaar nog niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit zijn wel Afrikaanse cijfers en dan moet het eigenlijk nog beginnen.
Goed zoquote:
ERKENquote:
nog 183 minutenquote:
u wot mate?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk vandaag in bad, maar er is een stukje rug weggehaald en nu mag dat pas morgen
Ja, met de mini-appelboor.. maar dan heet dat vast anders.quote:
Ruggenmerg? Of oppervlakkiger?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met de mini-appelboor.. maar dan heet dat vast anders.
Mini- mensenboor of zo
Is het gat ook gevuld met kaneel en suiker?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mini- mensenboor of zo
moedervlek had ze het overquote:
wutquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk vandaag in bad, maar er is een stukje rug weggehaald en nu mag dat pas morgen
Zo klinkt het alsof je een minimens bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mini- mensenboor of zo
Nu weeg je ineens onder de 55 kilo?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mini- mensenboor of zo
aangezien ze kleiner is dan 1.50m klopt dat wel tochquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof je een minimens bent.
Zo groot is 4e ook niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
aangezien ze kleiner is dan 1.50m klopt dat wel toch
Mag je dan wel in de achtbaan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
aangezien ze kleiner is dan 1.50m klopt dat wel toch
Dat krijg je er van als je schopt tegen het gezag!quote:
netquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je dan wel in de achtbaan?
Deed het pijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mini- mensenboor of zo
gelukkig is die alweer terugquote:
ik ben maar een simpele blauwe he. ik heb dat soort invloed en rechten nietquote:
braaf. en nu niet meer zo in het rond schoppenquote:
Doe mij maar grote vrouwen danquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben dol op kleine vrouwen, dat is net speelgoed
Oppervlakkiger gelukkig.quote:
Ik doe niet aan lengtediscriminatie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe mij maar grote vrouwen dan
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het gat ook gevuld met kaneel en suiker?
Ja, ben ik eigenlijk ook.. niet met het blote oog te zien, wel met een microscoopquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu weeg je ineens onder de 55 kilo?
Nee, de verdovingsspuit was niet echt heel aangenaam, maar beter dat dan zonder verdovingquote:
Ik ben geen speelgoedquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben dol op kleine vrouwen, dat is net speelgoed
geen poppetje?quote:
Is Kiwiwiwi heel groot?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lengtediscriminatie.
Het maakt voor mij geen verschil of iemand @:4everblackeyed formaat of @:kwiwi formaat is.
Niet echtquote:
nee niet extreem, maar geloof wel dat ze laatst zei dat ze over de 1,80 wasquote:
Dat ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee niet extreem, maar geloof wel dat ze laatst zei dat ze over de 1,80 was
Vriendin van mij is ook + 1.80m, dus dat ziet er ook heel grappig uit als we naast elkaar lopenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee niet extreem, maar geloof wel dat ze laatst zei dat ze over de 1,80 was
Dat zal de eerste keer zijn, dat ik naar een man luisterquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US heeft net leuke kleding gekocht om bij haar aan te trekken.
"Kijk uit Annie, er loopt een valse chihuahua naast je"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vriendin van mij is ook + 1.80m, dus dat ziet er ook heel grappig uit als we naast elkaar lopen
Ik dacht dat hij dat alleen in een DM naar mij gestuurd had dat hij graag vrouwenkleding aan trekt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hij mag ze bij zichzelf aantrekken
trekken, hi ha hoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hij mag ze bij zichzelf aantrekken
Enkelbijtertje is de naamquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kijk uit Annie, er loopt een valse chihuahua naast je"
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
braaf. en nu niet meer zo in het rond schoppen
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal de eerste keer zijn, dat ik naar een man luister
en make-up?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat alleen in een DM naar mij gestuurd had dat hij graag vrouwenkleding aan trekt.
Ik heb wel een keer op een festival op iemands rug doorgebracht.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tilt je vriendin jou ook wel eens op als het regent of ergens druk is?
Hoe was het na het festival met z'n rug?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer op een festival op iemands rug doorgebracht.
En die kende ik niet
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer op een festival op iemands rug doorgebracht.
En die kende ik niet
Ja, weenie.. hij kon nog gewoon normaal lopenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe was het na het festival met z'n rug?
Oh hai, jij ook hier?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:43 schreef UitStraling het volgende:
Dat zo'n kerel ook niets merkt en pas na een paar dagen in de spiegel ziet dat er een minimensje aan zijn rug hangt.
Kon jij daarna ook nog normaal lopen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weenie.. hij kon nog gewoon normaal lopen
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kon jij daarna ook nog normaal lopen?
4everoompaloompaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende carnaval kan ze ook als Oempaloempa verkleed gaan.
Nooit gekundquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kon jij daarna ook nog normaal lopen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende carnaval kan ze ook als Oempaloempa verkleed gaan.
Ik ben niet oranjequote:
nog nietquote:
gooi wat van je man z'n spullen weg. tada ruimtequote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:58 schreef Goitske het volgende:
Ik ben zooi aan het uitzoeken boven. Wat een meuk en dan heb ik nog niet eens m'n eigen kledingkast gedaan maar dat is meer kerst van beter opvouwen. En conclusie dat ik meer hang ruimte wil voor m'n jurkjesmaja dat is geen optie.
Ik denk niet dat ik mee weg komquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
gooi wat van je man z'n spullen weg. tada ruimte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
je kan het heel langzaamaan doen. kijken of hij het merkt als het geleidelijk gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:01 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mee weg komzijn kast moet ik ook even alles opnieuw op vouwen en moet IKEA kledinghangers kopen. Heb een paar andere er tussen hangen en dat stoort mij best wel
Ik koop wel heel bewust dingen tegenwoordig die ik ook echt draag. Ene meer dan het andere. Ik koop tegenwoordig met name jurkjes en nu ook een paar leuke rokken gekocht met een basic shirtje erbijquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:00 schreef Karzai het volgende:
Mijn kledingkast is ook vol, zit een boel in wat ik niet meer draag, maar wil het ook niet weggooien, hoop dat koningsdag doorgaat
Een amoebequote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zo klein bent kun je beter een goudvisje of een guppy oppeuzelen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:02 schreef Ama het volgende:
Snijplanken gekocht voor borrelplankjes.Borrelplanken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zien er altijd zo gezellig uit.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik denk dat een jurk in zijn kast best op valtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan het heel langzaamaan doen. kijken of hij het merkt als het geleidelijk gaat
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een citroen merengue taartje gevangen
gewoon zeggen, maar schat die heb je zelf gekocht. heb je vorige week nog uitgebreid staan showenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik denk dat een jurk in zijn kast best op valt
aaaaand it's gone...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
meringuequote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
En toen dacht je eigenlijk bek dicht maar dat zeg je natuurlijk niet tegen een kind.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:07 schreef Goitske het volgende:
Flappie komt net boven kijken...uhmm mama... Jij hebt nog heel veel te doen wat heb jij een bende gemaakt
oke Annequote:
Deed er iemand open?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, vandaag 0 keer gebeld, laten we het zo houden
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
En toen dacht je eigenlijk bek dicht maar dat zeg je natuurlijk niet tegen een kind.
Met wie?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Deed er iemand open?
-wacht
ik las 8 keer gebeld
I know, maar ik zou precies hetzelfde denkenquote:
Daarom hebben wij geen kinderen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I know, maar ik zou precies hetzelfde denken
Ik heb gisteren met hem en Bollo hun kamers uitgemest. Wat hard nodig zeg maarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
En toen dacht je eigenlijk bek dicht maar dat zeg je natuurlijk niet tegen een kind.
Ik moest dat altijd zelf maar doen. Maar dan kreeg ik wel een DVD speler ofzo als tegenprestatie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:15 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met hem en Bollo hun kamers uitgemest. Wat hard nodig zeg maar
Vrijheid, blijheidquote:
Frank!quote:
Je weet hoe we met die van ons om gaanquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je weet hoe we met die van ons om gaandie hebben wel een paar jeugdtrauma's als ze groot zijn
Zij ook maar als ik er niet bij ben wordt het in een bak gegooid en die wordt de volgende dag op de kop gegooid omdat ze wat zoekenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moest dat altijd zelf maar doen. Maar dan kreeg ik wel een DVD speler ofzo als tegenprestatie.
waarom zou je dat niet zeggen tegen je kindquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Netjes, kids van een vriendin zijn paar jaar ouder maar die doen dat echt niet zonder een heleboel drama.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Zij ook maar als ik er niet bij ben wordt het in een bak gegooid en die wordt de volgende dag op de kop gegooid omdat ze wat zoeken
Maar mag niet klagen Bollo bracht uit zichzelf even 2 wasmanden met schone was naar boven dan hoefde ik dat niet te doen. Logeermatras bracht hij zelf naar zolder en pakte zelf de stofzuiger en ging z'n kamer zuigen
Heb soms al moeite om dat zelf te doenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Netjes, kids van een vriendin zijn paar jaar ouder maar die doen dat echt niet zonder een heleboel drama.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohdamn wacht, ohohoo 4ebe kan echtnie
blijkbaar is dat engelse spelling.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan werkt mijn auto correct niet zo goed ;p
Koekeeeeeenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:25 schreef Ama het volgende:
Eens kijken wat we vandaag verkocht hebben.
Ja die waren wel op net maar ze had ook niet veel gebakken dit keer.quote:
dat is ook de moeite nietquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
blijkbaar is dat engelse spelling.
Had je autocorrect toch gelijk
Was leggen ze ook zelf in hun kasten. Duurt wel soms een week maar doen het uiteindelijk wel. Vaak zeg ik dan joh staat er nu lang genoeg morgenvroeg in de kast leggen eerder ga je de deur niet uitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Netjes, kids van een vriendin zijn paar jaar ouder maar die doen dat echt niet zonder een heleboel drama.
dat is waarquote:
dus nu heb je gelijk even je zwoele bitterbalheid over hem uitgestortquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:26 schreef bitterbal het volgende:
Stond hier net leuke jongen aan de balie. Nieuwe huurder in het pand
Kan je haar kids niet even een weekje heropvoeden ofzo. Tering wat is daar een hoop misgegaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:27 schreef Goitske het volgende:
[..]
Was leggen ze ook zelf in hun kasten. Duurt wel soms een week maar doen het uiteindelijk wel. Vaak zeg ik dan joh staat er nu lang genoeg morgenvroeg in de kast leggen eerder ga je de deur niet uit
Snel tinder/happen whatever downloadenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:26 schreef bitterbal het volgende:
Stond hier net leuke jongen aan de balie. Nieuwe huurder in het pand
Je bedoeld mijn stomende salpicon?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus nu heb je gelijk even je zwoele bitterbalheid over hem uitgestort
heropvoedingskamp in huize goitskequote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je haar kids niet even een weekje heropvoeden ofzo. Tering wat is daar een hoop misgegaan.
als jij dat zo wil noemenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld mijn stomende salpicon?
Zo ben ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, leuk bedacht hoor. Super origineel
Watquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moest dat altijd zelf maar doen. Maar dan kreeg ik wel een DVD speler ofzo als tegenprestatie.
dan zou de playstation zo bij het oud vuil belandenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:33 schreef Ama het volgende:
De 1 schreeuwt gerust dat zijn moeder een kkhoer is als hij de playstation moet uitdoen enz. Hele buurt kan het dan horen.
Je haat bijne alle kinderen omdat je er twee kent die een slechte opvoeding hebben gehad? Uhh, jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:32 schreef Ama het volgende:
Komt ook door haar kinderen dat ik kinderen vaak gewoon haat. Die van @:Goitske kan ik prima hebben maar die van mijn vriendin zijn echt 2 duivels.
Meeste kids zijn gewoon bloedje irritant.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je haat bijne alle kinderen omdat je er twee kent die een slechte opvoeding hebben gehad? Uhh, ja
de mijne is ontzettend schattigquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Meeste kids zijn gewoon bloedje irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
de mijne is ontzettend schattigStik hier bijna in mijn drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Kind erbijquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan zou de playstation zo bij het oud vuil belanden
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
de mijne is ontzettend schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |