Denk dat India na Delta ze schouders ophaalt voor Omicron.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Omicron lijkt ook geland in India
Ja, maar overheid heeft het beste met ons voor, spelen geen andere belangen mee hoor. Gebruiken de crisis echt niet om bepaalde dingen er door heen te drukken hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Lockdown gaat pas weg alsze 2G voor alle winkels en 3G voor op de werkvloer er door gedrukt krijgen. Debat daarover staat gepland voor de 17de. Daar kunnen ze mooi de besmettingscijfers voor gebruiken die door het dak gaan dankzij het openen van de scholen.
Het is zo doorzichtig allemaal.
Daar wassen ze hun handen ook met poepwater, wat is je punt?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
En daar gaan ze geen nieuwe maatregelen nemen. Althans dat was gisteren nog in het nieuws.
Kan toch gewoon niet op komen dagen. Schijt aan de overheid neefquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:48 schreef R-woud93 het volgende:
Vanmorgen trouwens mijn booster afgezegd, dat is ook nog een heel gedoe hoor. Vier menu's doorlopen en vervolgens een onverstaanbare vrouw met een exotisch accent aan de lijn.
Wat als je gewoon niet op komt dagen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:48 schreef R-woud93 het volgende:
Vanmorgen trouwens mijn booster afgezegd, dat is ook nog een heel gedoe hoor. Vier menu's doorlopen en vervolgens een onverstaanbare vrouw met een exotisch accent aan de lijn.
Jij kan wel klaar zijn met de boosters, maar de boosters de QR code nog niet met jou. Na die eerste booster komt over een tijd gewoon een tweede booster die we dan ook weer allemaal gaan halen omdat we anders als ongevaccineerden behandeld worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:47 schreef StephanL het volgende:
Hier ook gister Pfizer. Hakt er wel meer in dan de eerste twee.
Eigenlijk vind ik het zo wel genoeg met die prikken.
Welke voorspelling van het OMT?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:51 schreef zoost het volgende:
Gaat het OMT nog toegeven dat hun vorige voorspelling er volkomen naast zat? En dat hun volgende dat waarschijnlijk ook weer is?
Ja dat begrijp ik. Dat is het vervelende er vanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij kan wel klaar zijn met de boosters, maar de boosters de QR code nog niet met jou. Na die eerste booster komt over een tijd gewoon een tweede booster die we dan ook weer allemaal gaan halen omdat we anders als ongevaccineerden behandeld worden.
Daarom na februari pas halen, heb je daar in ieder geval de hele zomer geen last vanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij kan wel klaar zijn met de boosters, maar de boosters de QR code nog niet met jou. Na die eerste booster komt over een tijd gewoon een tweede booster die we dan ook weer allemaal gaan halen omdat we anders als ongevaccineerden behandeld worden.
Dit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Angst zit diep, maar iedereen met hersencellen snapt dat het gewoon geen zin meer heeft.
Geen idee, kan ook denk ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat als je gewoon niet op komt dagen?
Dan krijg je voor straf een rode QR code.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat als je gewoon niet op komt dagen?
Dat er gisteren 800 meer mensen op de IC zouden liggen en 3400 meer in het ziekenhuis dan daadwerkelijk het geval was.quote:
Precies, en daarom ben ik er een voorstander van om de maatregelen op te heffen, het virus zijn gang te laten gaan zonder het saai wordende argument : maar de zorg kan het dan niet aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Niemand wil teveel Covid-patiënten in het ziekenhuis hebben, maar als ze er liggen hebben ze verzorging nodig. Ik kan heel veel sympathie opbrengen voor zorgmedewerkers die het zwaar hebben, zowel fysiek als mentaal, maar "het is saai" is wat mij betreft geen argument om maatregelen voor de bevolking aan te houden. Ik denk dat de afgelopen 2 jaar voor iedereen saai waren.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:51 schreef zoost het volgende:
Gaat het OMT nog toegeven dat hun vorige voorspelling er volkomen naast zat? En dat hun volgende dat waarschijnlijk ook weer is?
En dan, ben je dan blij? Of opgelucht?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:51 schreef zoost het volgende:
Linkje naar de enquête waar dit uit blijkt? Ik heb dit nergens voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Angst zit diep, maar iedereen met hersencellen snapt dat het gewoon geen zin meer heeft.
Dit.
Met alles wat er gaande is in onze omringende landen en het draagvlak over de maatregelen?
Als ze de lockdown verlengen denk ik dat er nog meer mensen schijt gaan krijgen. Voor kerst was het draagvlak nog maar 16%. Denk niet dat dit hoger is geworden.
De modellen van het RIVM die gemaakt waren voordat de lockdown werd ingesteld bedoel je?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat er gisteren 800 meer mensen op de IC zouden liggen en 3400 meer in het ziekenhuis dan daadwerkelijk het geval was.
Ja, ik plan die van mij rond maart of april. Laatste is net vier maanden geleden, ik wacht nog even, anders blijf je idd bezig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom na februari pas halen, heb je daar in ieder geval de hele zomer geen last van
Jep.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De modellen van het RIVM die gemaakt waren voordat de lockdown werd ingesteld bedoel je?
Ik haal 'm wel in mei, dan loopt mijn huidige geldigheid af.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom na februari pas halen, heb je daar in ieder geval de hele zomer geen last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |