Bij dezequote:Op donderdag 6 januari 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
(waarom is er eigenlijk geen DRT SC?)
Zondag Kjoeskoel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag een mention 27 januari bedankt.
Fascinerende mensen zijn dat. Ik ga ooit nog eens uitvogelen voor wie of wat ze het doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
100% aanwezig om mensen met 50 gemiddeld uit te lachen
Heb een rijtje in topic gepost die vorig jaar 50 gemiddeld smeten of lager en nu weer meedoen. Heel vreemd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fascinerende mensen zijn dat. Ik ga ooit nog eens uitvogelen voor wie of wat ze het doen.
Die smijten gewoon 110 gemiddeld in een caf maar als de druk erop komt verzaken ze.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb een rijtje in topic gepost die vorig jaar 50 gemiddeld smeten of lager en nu weer meedoen. Heel vreemd.
Zo klopt ie beterquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die smijten gewoon 110 60 gemiddeld in een caf maar als de druk erop komt verzaken ze.
Dean Winstanley?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:47 schreef Madhouse11 het volgende:
Er was ook een Engelsman die al 4 jaar amper een leg wint maar voor de gezelligheid meegaat met een groepje. Ben ff zijn naam kwijt.
Co Stomp die mee gaat met Jr is de Nederlandse variant daarvanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:47 schreef Madhouse11 het volgende:
Er was ook een Engelsman die al 4 jaar amper een leg wint maar voor de gezelligheid meegaat met een groepje. Ben ff zijn naam kwijt.
Sjerrie Hendriks bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
100% aanwezig om mensen met 50 gemiddeld uit te lachen
Wat is hier niet echt aan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
@:GGMM vriend kun jij hier een echte SC van maken?
Oh dacht dat je die de kwalificatie SC moest geven ofzo. Ik zie overal zo’n apart logo bij de diverse SC’s. Maar enfin, zal wel.quote:
Ja dat ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij wil het in een tag gezet hebben.
Ohhquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij wil het in een tag gezet hebben.
Eindelijk, een sc voor mijn niveau.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ohh
Oke done
Hopelijk ontvang ik hier een like voor
De immer en altijd vervelende @Koffieplanterquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een safespace. Geen last van die vervelende @:koffieplanter
Ja, eens dat was wel heel erg voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dexter aflevering 4 krijgt van mij een 6,5. Ik vind dat met die zoon veel te voorspelbaar.
De elitaire @Koffieplanter .quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De immer en altijd vervelende @:Koffieplanter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |