abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203085256
Was hij zo dronken dan?
Staat dat al vast ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203085340
In ie
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:31 schreef StaceySinger het volgende:
Was hij zo dronken dan?
Staat dat al vast ?
/edit: flauwe opmerking. Niet zo gepast dus verwijderd
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:41:19 #103
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_203085416
Dronken is een groot woord, maar hij was volgens eerdere berichtgeving best wel wat aangeschoten. Al slingerend fietsend zie je ze af en toe wel eens 's avonds laat of 's nachts door de stad fietsen. En wanneer je dan daar in het water belandt moederziel alleen op dat tijdstip, is het niet ondenkbeeldig dat het slecht met je af kan lopen.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_203085545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:41 schreef Scjvb het volgende:
Dronken is een groot woord, maar hij was volgens eerdere berichtgeving best wel wat aangeschoten. Al slingerend fietsend zie je ze af en toe wel eens 's avonds laat of 's nachts door de stad fietsen. En wanneer je dan daar in het water belandt moederziel alleen op dat tijdstip, is het niet ondenkbeeldig dat het slecht met je af kan lopen.
... is het niet denkbeeldig dat ...
  Spellchecker vrijdag 7 januari 2022 @ 21:49:52 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203085578
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
... is het niet denkbeeldig dat ...
Nee.
pi_203085649
dus niet om 1 uur vertrokken.

Op camerabeelden is te zien dat Sam om 00.40 uur in de nacht van woensdag op donderdag vlakbij het station van Heemstede-Aerdenhout fietst. Dit deed hij op een donkergrijze racefiets van het merk Sensa.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203085709
Ben benieuwd of ze nog meer in het water zullen vinden of hebben gevonden.

RIP.

Arme ouders.
pi_203087763
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:57 schreef Starhopper het volgende:
Ziet er niet heel veilig uit daar :{

[ twitter ]
Typisch bedacht door een ambtenaar die ervanuit gaat dat iedereen altijd binnen de lijntjes kleurt (geen foutmarge).

Op provinciale wegen zie je dit ook veel (voor auto's).
pi_203087892
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:17 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Een misdrijf ligt misschien niet voor de hand maar kan ook niet worden uitgesloten lijkt me.
Zie wel voor me dat iemand met een scooter je zo het water in drukt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 8 januari 2022 @ 00:10:13 #111
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203088012
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 00:00 schreef Complotwappie het volgende:
Zie wel voor me dat iemand met een scooter je zo het water in drukt.
https://www.dumpert.nl/item/7840883_c1b4a8f3
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_203088301
quote:
Zag toevallig ook zo een type persoon voor me ja.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203088995
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Dat fietspad is te gevaarlijk 's nachts, ook als je niet dronken bent. Als je bijvoorbeeld opeens over een kat rijdt of een steen, dan kun je gemakkelijk over de kop in het water belanden. Het is helaas een eigenschap van jonge mensen <25 jaar dat ze gevaar niet kunnen inschatten. Dat ik zelf nog leef is een godswonder want ik heb in mijn jonge jaren nog veel stommere dingen gedaan dan deze ongelukkige knaap.
pi_203089445
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 02:45 schreef SOG het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hoe kom jij aan beelden van de reconstructie?
U MAD?
pi_203089476
Misschien is hij gaan pissen aan de waterkant, flauwgevallen en in het water gevallen. Dit gebeurt regelmatig, kennelijk dringt het besef niet door bij mensen dat het gevaarlijk is
  zaterdag 8 januari 2022 @ 07:15:13 #116
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203089485
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 07:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien is hij gaan pissen aan de waterkant, flauwgevallen en in het water gevallen. Dit gebeurt regelmatig, kennelijk dringt het besef niet door bij mensen dat het gevaarlijk is
Dan zou zijn fiets er waarschijnlijk nog staan. Hoewel, dan stond hij ook niet op slot en is hij wss alsnog verdwenen.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 08:53:55 #117
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203089853
feesje in lockdown?
  zaterdag 8 januari 2022 @ 09:26:00 #118
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203090113
quote:
Alleen naar huis lopen langs het water, de laatste jaren zijn er veel slachtoffers gevallen.
Tijd voor een campagne samen uit samen thuis.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 09:52:51 #119
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203090408
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 09:26 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Alleen naar huis lopen langs het water, de laatste jaren zijn er veel slachtoffers gevallen.
Tijd voor een campagne samen uit samen thuis.
Ja vrienden laten dronken vrienden niet aan hun lot over.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 8 januari 2022 @ 11:01:02 #120
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203091194
quote:
Politie onderzoekt toedracht dood Sam (17) nog

HAARLEM - De politie hoopt in de loop van zaterdag meer duidelijkheid te krijgen over wat er is gebeurd met de 17-jarige Sam, van wie het lichaam vrijdagmiddag in de Leidsevaart in Haarlem werd gevonden. Het stoffelijk overschot wordt nader onderzocht en er wordt nog onderzoek gedaan in het water, meldt een politiewoordvoerder.

https://www.telegraaf.nl/(...)acht-dood-sam-17-nog
Die kaderand is ongeveer 10 cm hoog en hij loopt volgens mij schuin omhoog wat ik zo kan zien. Lijkt me toch erg ongelukkig als je dat raakt met je racefiets bandjes in het donker.

En die kademuur schat ik in op 90 cm vanaf het water. Lijkt me te hoog om dat te kunnen bereiken als je met je natte kleren in het water ligt.

Maar de kans dat er camera's gericht stonden op die plek is niet zo groot als je de omgeving daar bekijkt.

Misschien is hij wel aangereden of geschampt door iemand die even zat te appen? Dat moet wel redelijk snel uit te sluiten zijn denk ik door schade aan de fiets of letsel van Sam.

[ Bericht 15% gewijzigd door Tengano op 08-01-2022 11:22:01 ]
pi_203091766
De route over dat gevaarlijke fietspad langs het water is misschien wel de meest logische, maar zeker niet de enige om vanuit Heemstede in Overveen te komen. Dat is een keuze geweest. Als je vertrouwd bent in die omgeving, dan zou je toch moeten weten, lijkt me, dat dit fietspad gewoon riskant is. Zijn daar nooit eerder ongelukken geweest?

Hoe waren de weersomstandigheden in die nacht? Stond er harde wind, regende het?
pi_203091835
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:04:45 #123
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203091862
quote:
Daar is het niet volgens mij. Kijk maar naar die foto uit de Telegraaf waar die agenten staan, 2 posts terug. Daar is het iets van 10 cm.
pi_203091865
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De route over dat gevaarlijke fietspad langs het water is misschien wel de meest logische, maar zeker niet de enige om vanuit Heemstede in Overveen te komen. Dat is een keuze geweest. Als je vertrouwd bent in die omgeving, dan zou je toch moeten weten, lijkt me, dat dit fietspad gewoon riskant is. Zijn daar nooit eerder ongelukken geweest?

Hoe waren de weersomstandigheden in die nacht? Stond er harde wind, regende het?
Mja, kan zoveel geweest zijn natuurlijk. Ik heb datzelfde fietspad langs het water honderden keren zonder enig probleem gefietst (vanuit Vogelenzang naar Haarlem) maar ben onlangs op een stil weggetje waar niets aan de hand was genadeloos op mijn bek gegaan.

Zo gevaarlijk is het niet. Maar een combinatie van factoren, waarbij alcohol allicht de meest voor de hand liggende is, maakt het allemaal net ongelukkig.

Maar inderdaad, hij kan ook aangereden zijn door een auto of andere fiets. Hopelijk biedt nader onderzoek duidelijkheid.
Conscience do cost.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 januari 2022 @ 12:10:44 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_203091917
Misschien zijn hoofd gestoten bij zijn val? Dan ben je vermoedelijk niet helder genoeg om jezelf te redden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_203091958
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Misschien zijn hoofd gestoten bij zijn val? Dan ben je vermoedelijk niet helder genoeg om jezelf te redden.
Als je straal bezopen bent ook niet.

Als je er gewoon helder in valt, dan moet je je daar toch kunnen redden, lijkt me. Als 17-jarige.
pi_203092003
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:05 schreef ems. het volgende:

[..]
Mja, kan zoveel geweest zijn natuurlijk. Ik heb datzelfde fietspad langs het water honderden keren zonder enig probleem gefietst (vanuit Vogelenzang naar Haarlem) maar ben onlangs op een stil weggetje waar niets aan de hand was genadeloos op mijn bek gegaan.

Zo gevaarlijk is het niet. Maar een combinatie van factoren, waarbij alcohol allicht de meest voor de hand liggende is, maakt het allemaal net ongelukkig.

Maar inderdaad, hij kan ook aangereden zijn door een auto of andere fiets. Hopelijk biedt nader onderzoek duidelijkheid.
Op een fiets kun je altijd en overal genadeloos op je bek gaan. Maar daar houd je dan een paar schaafwonden en een gekneusde arm aan over. En misschien een deuk in je hoofd.

Ga je echter op dat fietspad onderuit of over de kop, heb je kans om in het water te belanden. Zeker in de nacht bij slecht zicht.

Ik ken het remsysteem van die fiets niet, maar ik weet wel dat als je bij flinke snelheid alleen de rem op het voorwiel gebruikt (bijvoorbeeld omdat de achterrem defect is), je grote kans hebt om vanuit je zadel over het stilstaande voorwiel gelanceerd te worden. In dat geval zou de fiets echter op de kadewand achtergebleven moeten zijn.

Een andere oorzaak kan gewoon nachtblindheid zijn. Heb ik zelf ook last van. Je denkt dat een weg rechtdoor loopt terwijl er in werkelijkheid een bocht is. Of andersom.

Onderzoek zal hopelijk meer duidelijkheid opleveren.
pi_203092024
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:15 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als je straal bezopen bent ook niet.

Als je er gewoon helder in valt, dan moet je je daar toch kunnen redden, lijkt me. Als 17-jarige.
Niet per se. Onderkoeling gaat snel en dan werken je spieren gewoon niet meer. Je moet er echt binnen 2 minuten uit zijn.
pi_203092037
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:20 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Niet per se. Onderkoeling gaat snel en dan werken je spieren gewoon niet meer. Je moet er echt binnen 2 minuten uit zijn.
Als heldere 17-jarige is dat wel te doen, lijkt me. Als je eerst hard op je kop bent gevallen of straalbezopen bent, dan is het een ander verhaal, ja.
pi_203092046
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:18 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Op een fiets kun je altijd en overal genadeloos op je bek gaan. Maar daar houd je dan een paar schaafwonden en een gekneusde arm aan over. En misschien een deuk in je hoofd.
Mwa, ik een deuk en een gebroken knieschijf. Als je dronken bent kan je flink slecht vallen of, met een beetje ongeluk, zelfs sterven. Een oom van mij was ook gevallen, verkeerd met z'n hoofd op de stoeprand (geheel nuchter trouwens) en was een week later dood.
quote:
Ga je echter op dat fietspad onderuit of over de kop, heb je kans om in het water te belanden. Zeker in de nacht bij slecht zicht.

Ik ken het remsysteem van die fiets niet, maar ik weet wel dat als je bij flinke snelheid alleen de rem op het voorwiel gebruikt (bijvoorbeeld omdat de achterrem defect is), je grote kans hebt om vanuit je zadel over het stilstaande voorwiel gelanceerd te worden. In dat geval zou de fiets echter op de kadewand achtergebleven moeten zijn.
Mja, of hij raakte gewoon een randje waardoor hij zijwaarts in het water viel. Misschien eerst nog even knockout en uiteindelijk in relatief ijskoud water.

Alles kan. Dat is altijd het probleem. Zelfs na uitgebreid onderzoek heb je met dit soort verhalen hoogstens iets wat aannemelijk lijkt, maar 100% zekerheid is er zelden.
Conscience do cost.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:24:46 #131
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203092089
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als heldere 17-jarige is dat wel te doen, lijkt me. Als je eerst hard op je kop bent gevallen of straalbezopen bent, dan is het een ander verhaal, ja.
Die kademuur is veel te hoog om je aan op te trekken. Zeker voor een 17 jarige van 1.70 die dronken in midden in de nacht (donker) te water is geraakt. Je kunt daar gewoon niet fatsoenlijk uit het water komen. Ik vermoed dat dat het probleem is. En mocht je bij je val dan ook nog water in je longen hebben gekregen dan schiet je nog een keer extra in de paniek.

Ik ben zelf een keer bijna verzopen en dan kun je gewoon niet meer rustig blijven of normaal nadenken. Kijk maar eens zo'n Navy Seal documentaire. Dan kun je zien wat zoiets met mensen doet, zelfs als ze van tevoren al weten wat ze te wachten staat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 08-01-2022 12:35:22 ]
pi_203092273
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:24 schreef Tengano het volgende:

[..]
Die kademuur is veel te hoog om je aan op te trekken. Zeker voor een 17 jarige van 1.70 die dronken in midden in de nacht (donker) te water is geraakt. Je kunt daar gewoon niet fatsoenlijk uit het water komen. Ik vermoed dat dat het probleem is. En mocht je bij je val dan ook nog water in je longen hebben gekregen dan schiet je nog een keer extra in de paniek.

Ik ben zelf een keer bijna verzopen en dan kun je gewoon niet meer rustig blijven of normaal nadenken. Kijk maar eens zo'n Navy Seal documentaire, dan kun je zien wat zoiets met mensen doet, zelfs als ze van tevoren al weten wat ze te wachten staat.
Aan de andere kant kun je er toch wel uit? Als je er helder in valt.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:41:00 #133
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203092348
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:35 schreef Halcon het volgende:
Aan de andere kant kun je er toch wel uit? Als je er helder in valt.
Tuurlijk. Maar in de paniek kun je die inschatting niet maken. Je bent er vanaf die kant ingevallen, dus je denkt hier moet ik er ook weer uit. Als je even een moment van bezinning zou kunnen nemen en om je heen kijkt dan had hij naar de andere kant kunnen zwemmen. Maar ik vraag me af hoe goed je dat in het donker had kunnen zien, want aan de andere kant is geen verlichting.

Maar de meeste mensen reageren vanuit paniek nou eenmaal niet doordacht en zijn daar ook niet op voorbereid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
5 The Acronym SURVIVAL V-Vanquish Fear
Fear and panic can destroy your ability to make an intelligent decision.

https://slideplayer.com/slide/14696063/

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 08-01-2022 13:19:02 ]
pi_203092658
Ben toch benieuwd of ze gauw zijn fiets terugvinden
  zaterdag 8 januari 2022 @ 13:14:55 #135
38496 Perrin
pi_203092775
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:05 schreef RapaNui het volgende:
Ben toch benieuwd of ze gauw zijn fiets terugvinden
Die zou daar toch in het water moeten liggen (of gejat zijn).
  zaterdag 8 januari 2022 @ 13:22:31 #136
345631 Scjvb
pi_203092880
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:14 schreef Perrin het volgende:

[..]
Die zou daar toch in het water moeten liggen (of gejat zijn).
Denk gejat (meegenomen). Er zou daar zomaar een fiets hebben gelegen of gestaan. Wist die persoon op dat moment veel.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zaterdag 8 januari 2022 @ 13:23:31 #137
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203092892
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:22 schreef Scjvb het volgende:
Denk gejat (meegenomen). Er zou daar zomaar een fiets hebben gelegen of gestaan.
Jij woont daar toch in de buurt? Hoe hoog is die kademuur vanaf het water gemeten?
pi_203092913
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:18 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Een andere oorzaak kan gewoon nachtblindheid zijn. Heb ik zelf ook last van. Je denkt dat een weg rechtdoor loopt terwijl er in werkelijkheid een bocht is. Of andersom.

Onderzoek zal hopelijk meer duidelijkheid opleveren.
Sorry hoor, maar wat een onzin. Fiets kan dan net zo goed mee het water in gaan.

Voorbeelden:

Laatste met wielrenfiets. Fiets vliegt verder naar voren dan de persoon zelf.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 13:25:14 #139
345631 Scjvb
pi_203092918
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:23 schreef Tengano het volgende:

[..]
Jij woont daar toch in de buurt? Hoe hoog is die kademuur vanaf het water gemeten?
Weet dat niet precies hoor. Ken de route uiteraard, maar woon daar zelf niet echt in de buurt.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 13:40:23 #140
345631 Scjvb
pi_203093107
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:23 schreef Tengano het volgende:

[..]
Schat aan de hand van de foto in dat de kademuur vanaf het water ruim een meter hoog is. Jezelf daar optrekken is dan vrijwel onmogelijk. Zwemmen naar de overkant eventueel nog wel.

zaterdag 8 januari 2022 @ 13:41:39 #141
38496 Perrin
pi_203093121
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:40 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Schat aan de hand van de foto in dat de kademuur vanaf het water ruim een meter hoog is. Jezelf daar optrekken is dan vrijwel onmogelijk. Zwemmen naar de overkant eventueel nog wel.

[ afbeelding ]
Zouden daar ook nergens van die kade-laddertjes zijn? :{
  zaterdag 8 januari 2022 @ 13:46:07 #142
345631 Scjvb
pi_203093175
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zouden daar ook nergens van die kade-laddertjes zijn? :{
Denk van wel, maar toch. Duisternis, gesteldheid van de te water geraakte persoon en afstand tussen kadeladders speelt dan ook nog mee.
pi_203093283
Bijzonder triest. Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe.
pi_203093386
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:46 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Denk van wel, maar toch. Duisternis, gesteldheid van de te water geraakte persoon en afstand tussen kadeladders speelt dan ook nog mee.
De schrik van in het koude water raken, de snel verkrampende spieren, niemand in de buurt om je te helpen, misschien wel gelijk een slok water binnen gekregen, misschien wel de fiets nog op zich gekregen of daaraan blijven haken/ vast komen zitten, misschien wel een dikkere winterjas die loodzwaar werd toen die zich met water volzoog etc. Er zijn genoeg omstandigheden te bedenken waardoor iemand, ook een gezonde jonge man, inderdaad niet uit het water kan komen en verdrinkt.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:19:26 #145
345631 Scjvb
pi_203093566
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:05 schreef rutger05 het volgende:

[..]
De schrik van in het koude water raken, de snel verkrampende spieren, niemand in de buurt om je te helpen, misschien wel gelijk een slok water binnen gekregen, misschien wel de fiets nog op zich gekregen of daaraan blijven haken/ vast komen zitten, misschien wel een dikkere winterjas die loodzwaar werd toen die zich met water volzoog etc. Er zijn genoeg omstandigheden te bedenken waardoor iemand, ook een gezonde jonge man, inderdaad niet uit het water kan komen en verdrinkt.
Klopt. Het akelige scenario van hoe het mogelijk precies is gegaan kan bijna iedereen wel bedenken.
pi_203095669
Aangezien een avondje met vrienden wat heeft gedronken zal hij klikpedalen en speciale schoenen niet hebben gebruikt. (Alhoewel dat wel mogelijk is)

Mogelijk vast blijven zitten in/aan zn fiets in het water. Paniek, aangeschoten, koud, donker, zware kleding.

Veel sterke voor alle na bestaanden.

💫 rip 🙏🏽
pi_203097232
quote:
Ja, maar je moet wel erg dronken zijn om eerst je fiets in het water te gooien om daarna te gaan pissen:p
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:06:50 #148
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203097430
quote:
Politie: dood Sam (17) is noodlottig ongeval, geen sporen van misdrijf

De 17-jarige Sam uit Overveen (Noord-Holland), van wie het lichaam vrijdagmiddag werd gevonden in de Leidsevaart in Haarlem, is door een noodlottig ongeval om het leven gekomen. Hij is te water geraakt en verdronken, meldt de politie na onderzoek. Bij dat onderzoek kwamen geen sporen naar voren die wijzen op een misdrijf, aldus de politie.

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-misdrijf~a576b9d5/
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:43:40 #149
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203097972
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 18:52 schreef tstile het volgende:
Ja, maar je moet wel erg dronken zijn om eerst je fiets in het water te gooien om daarna te gaan pissen:p
Ik ken nog wel vreemdere verhalen.
pi_203098001
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:31 schreef StaceySinger het volgende:
Was hij zo dronken dan?
Staat dat al vast ?
Dat zullen ze waarschijnlijk nooit naar buiten brengen.
Uit medeleven met de nabestaanden waarschijnlijk.
En omdat ze het al jaren vertikken om fietsers te controleren op alcohol.

Tja, daar valt wat voor te zeggen. Al ben ik er wel nieuwsgierig naar.

Die kade is wel echt gevaarlijk. Foute boel. Aan de andere kant, hij kende het fietspad en had moeten bedenken dat je daar alleen nuchter moet fietsen.

Maargoed, ik had ook al meerdere keren kunnen verongelukken met alle stommiteiten die ik heb begaan. Het is allemaal heel triest. Leven is heel kwetsbaar.

Misschien is 'ie gevallen en met zn hoofd op rand van bootje..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')