abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:23:51 #41
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_203082015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
De brandweer heeft een scherm neergezet.
De Leidsevaart was reeds afgezocht, maar kennelijk werd een volledig onderzoek onder water pas tegen de avond afgerond.

Afwachten maar.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_203082044
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:23 schreef Scjvb het volgende:

[..]
De Leidsevaart was reeds afgezocht, maar kennelijk werd een volledig onderzoek onder water pas tegen de avond afgerond.

Afwachten maar.
Ze hebben zojuist een lichaam gevonden
pi_203082058
https://www.ad.nl/binnenl(...)ste-sam-17~a1db29c4/

;(

edit: was al vaker genoemd hierboven...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2022 18:29:56 ]
  Miss 200.000.000! vrijdag 7 januari 2022 @ 18:29:48 #44
367000 roos94
pi_203082074
Sneu, de zoveelste jongere al die op deze manier het leven laat.
pi_203082143
Kippenvel.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:40:08 #46
345631 Scjvb
pi_203082198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ze hebben zojuist een lichaam gevonden
Precies. Maar afwachten nog of het hem is hè.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_203082272
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:40 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Precies. Maar afwachten nog of het hem is hè.
Ja, het kan iedereen zijn natuurlijk...
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:47:35 #48
345631 Scjvb
pi_203082296
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:45 schreef Papabear het volgende:

[..]
Ja, het kan iedereen zijn natuurlijk...
Dit. En het lijkt logisch dat ze gelijk zien dat het lichaam voldoet aan het signalement.vanwege de korte duur dat hij in het water gelegen zou hebben.
pi_203082325
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:49 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Kun je het signaal nog opvangen als de foon onder water ligt ?
In theorie wel, maar een normale telefoon is niet waterdicht. Het water dringt vrij snel de telefoon in en veroorzaakt daar kortsluiting op talloze plaatsen waardoor alles stopt met functioneren.
pi_203082387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:29 schreef roos94 het volgende:
Sneu, de zoveelste jongere al die op deze manier het leven laat.
De combinatie van water, nacht en vermoedelijk alcohol is buitengewoon gevaarlijk.

Heel erg triest voor zijn ouders en familie.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:57:20 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203082410
Ziet er niet heel veilig uit daar :{

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:59:35 #52
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203082445
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:47 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Dit. En het lijkt logisch dat ze gelijk zien dat het lichaam voldoet aan het signalement.vanwege de korte duur dat hij in het water gelegen zou hebben.
Ik neem aan dat ze eerst de ouders willen inlichten zodat die het niet via de media hoeven te vernemen
pi_203082511
Verschrikkelijk ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:06:00 #54
345631 Scjvb
pi_203082545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:59 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik neem aan dat ze eerst de ouders willen inlichten zodat die het niet via de media hoeven te vernemen
Klopt, want dat gebeurt eerst. Als hij het is wordt korte tijd later pas een bericht hierover uitgegeven in de media.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:11:42 #55
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203082646
quote:
84s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:57 schreef Starhopper het volgende:
Ziet er niet heel veilig uit daar :{

[ twitter ]
Een heel ongelukkig fietspad inderdaad! met dat belachelijke randje op rechts. Als je daar in het donker met je bezopen kop voorover gehangen op een racefiets (OP) zit. En wie weet had hij ook geen licht. Je hoeft het maar even te raken en je raakt uit onbalans en rijdt zo het water in.

Waarschijnlijk heeft hij nog geprobeerd aan dezelfde kant omhoog te komen, maar ik zie daar geen trappetje oid in de buurt. Laat staan dat je dat intoxicated in het donker kunt vinden. De enige kans die hij had gemaakt is als hij naar de overkant van het water was gezwommen, maar dat lijkt niet logisch als je in zo'n panieksituatie verkeert.

Sam is dus verdrietig genoeg verdronken. Heel triest.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:12:27 #56
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203082656

Toch kan ik me zo moeilijk voorstellen dat je overlijdt als je daar te water raakt of ben je momenteel gelijk bevangen door de kou dat je niets meer kan?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:13:55 #57
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203082680
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:12 schreef the-eye het volgende:
[ afbeelding ]

Toch kan ik me zo moeilijk voorstellen dat je overlijdt als je daar te water raakt of ben je momenteel gelijk bevangen door de kou dat je niets meer kan?
Hij heeft in zijn paniek blijkbaar geen manier gevonden om een plek te vinden om er uit te komen. En afkoelen gaat erg snel en alcohol helpt dan ook niet mee. En zwemmen met al je kleding, schoenen en jas aan is ook kut, zelfs nuchter al. En het was een ventje van 1.70 m; dan kan die kademuur ook nog net iets te hoog zijn om de rand te grijpen. Maar zelfs als je dat lukt moet je maar eens proberen om je dan omhoog te trekken met al je natte kleren aan.

De overkant was zijn enige redding geweest, maar door de shock en de paniek zijn mensen vaak niet in staat om zich even een moment te bezinnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 07-01-2022 19:28:01 ]
pi_203082761
Jee wat sneu, zo jong :{
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:25:14 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203082892
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:13 schreef Tengano het volgende:

[..]
Hij heeft in zijn paniek blijkbaar geen manier gevonden om een plek te vinden om er uit te komen. En afkoelen gaat erg snel en alcohol helpt dan ook niet mee. En zwemmen met al je kleding, schoenen en jas aan is ook kut, zelfs nuchter al. En het was een ventje van 1.70 m.
Of zijn hoofd gestoten tijdens het te water raken.

Drank en fietsen gaat vaak net zo slecht samen als drank en autorijden :{

Beter een taxi bestellen of blijven logeren dan dronken aan het verkeer deelnemen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203083155
Laat maar raden. Dronken en verzopen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203083198
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:29 schreef Het_Bokje het volgende:
Edit: ik ben meerdere keren dronken een sloot in gefietst, als je er niet uit komt, ben je gewoon niet goed genoeg. Ook bij -10c. Alsof je ineens midden in een meer zwemt ofzo? Onderkoeling my ass...
Ik heb het ook een keer meegemaakt. Een vaart met een kade van 50 centimeter hoog. Adrenaline boost van hier tot Tokio, mezelf op magische wijze met een superkracht er uit getrokken. Heel dom, maar ik was jong en onverwoestbaar. Ik kan me voorstellen dat het in sommige gevallen, als je echt randje coma zit, je dat ook als jong persoon niet altijd hoeft te overleven.

Ik ken hier drie mensen van een jaar of 60 uit m'n omliggende dorpen, allemaal redelijk alcoholist, die verzopen zijn door in een vaart te fietsen. Dat hoor je echt vaak om de zo veel tijd.

Dus moeten we alcohol ook maar verbieden net zoals met vuurwerk?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:45:19 #62
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203083234
quote:

[..]
Al die gracht/vaart/slootjongeren van tegenwoordig. De één na de ander, 't zijn net lemmings. Dat deden ze vroeger nooit!

Edit: ik ben meerdere keren dronken een sloot in gefietst, als je er niet uit komt, ben je gewoon niet goed genoeg. Ook bij -10c. Alsof je ineens midden in een meer zwemt ofzo? Onderkoeling my ass...
Niet goed genoeg? :{

Jongen van 17 komt om en jij zegt zoiets. :r

Overigens zat hij op een racefiets, grote kans dat ie veel harder reed dan jij 40 jaar geleden en mogelijk is ie zelf nog ergens tegenaan geknald en is hij half bewusteloos in dat kanaal gefietst.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:45:48 #63
38496 Perrin
pi_203083243
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:43 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb het ook een keer meegemaakt. Een vaart met een kade van 50 centimeter hoog. Adrenaline boost van hier tot Tokio, mezelf op magische wijze met een superkracht er uit getrokken. Heel dom, maar ik was jong en onverwoestbaar. Ik kan me voorstellen dat het in sommige gevallen, als je echt randje coma zit, je dat ook als jong persoon niet altijd hoeft te overleven.

Ik ken hier drie mensen van een jaar of 60 uit m'n omliggende dorpen, allemaal redelijk alcoholist, die verzopen zijn door in een vaart te fietsen. Dat hoor je echt vaak om de zo veel tijd.

In steden verzuipen ook regelmatig dronken voetgangers die hun evenwicht verliezen als ze in een gracht staan te pissen.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:46:20 #64
68638 Zwansen
pi_203083256
quote:

[..]

Alcohol in het verkeer is al verboden hè. _O-
pi_203083272
quote:
Edit: ik ben meerdere keren dronken een sloot in gefietst, als je er niet uit komt, ben je gewoon niet goed genoeg. Ook bij -10c. Alsof je ineens midden in een meer zwemt ofzo?
De Leidsevaart is vrij diep en afgegraven, dus loopt niet af of iets dergelijks. Verder is het sowieso een rottig fietspad, geen verlichting behalve wat van die vloerlampjes her en der (maar volgens mij daar niet).
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_203083287
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:45 schreef Perrin het volgende:

[..]
In steden verzuipen ook regelmatig dronken voetgangers die hun evenwicht verliezen als ze in een gracht staan te pissen.
Dat komt door meerdere factoren. Ten eerste kan je duizelig worden als je naar het water kijkt. Maar ook kan je bloeddruk te snel dalen als je al wat gedronken hebt en dan staat te plassen. Je valt dan als het ware flauw en als je dan in het water kiepert is het snel gedaan.
pi_203083327
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:45 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je hoort het echt relatief vaak om de zo veel tijd. Nooit echt naar de cijfers gekeken. Ja, ik had ook wel dood kunnen zijn door zo'n grapje. Gelukkig ben ik op deze leeftijd nooit meer zo extreem dronken als toen ik een puber was. Wat een idiotie eigenlijk.
pi_203083360
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:47 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Dat komt door meerdere factoren. Ten eerste kan je duizelig worden als je naar het water kijkt. Maar ook kan je bloeddruk te snel dalen als je al wat gedronken hebt en dan staat te plassen. Je valt dan als het ware flauw en als je dan in het water kiepert is het snel gedaan.
Factoren? In beginsel is het gewoon kneiter dronken zijn. Dat een gevolg daarvan duizelig, bloeddruk, etc. is interesseert alleen iemand die zelf van een borrel houdt.
pi_203083408
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:48 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Wauw, super stoer van jou zeg!
Nee nee nee nee!

Ik bedoel hier eigenlijk mee te zeggen dat deze jongen ONTZETTEND VEEL PECH heeft gehad.

Ik begrijp echt wel dat je ergens op je muil kan gaan (dronken of niet).

Superkut om je zoon zo te verliezen :(
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203083460
Onderschat alcohol niet, echt niet, vooral bij mensen op die leeftijd. Als het daadwerkelijk zo gegaan is dan kan ik me er heel goed iets bij voorstellen. Gelukkig is het bij mij goed gegaan die paar sporadische keren dat het echt potentieel dodelijk had kunnen zijn. Je drinkt echt zonder grenzen op die leeftijd.

Ik snap uit eigen ervaring heel goed dat die jongen dood is.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:59:17 #71
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203083534
quote:

'Het recht van de sterkste' en zo.

Leuk. :{
pi_203083593
quote:
Natuurlijk, de enige correcte oplossing. De rest is dweilen met de kraan open.
pi_203083630
Sam uit Overveen (Noord-Holland) stapte donderdag rond 01.00 uur op de fiets in Heemstede, zo’n 5 kilometer verwijderd van zijn woonplaats, maar kwam nooit thuis aan.

Dan > Het laatste signaal van de gsm van Sam is iets voor 02.00 uur ’s in de nacht van woensdag op donderdag opgepikt.

Volgens mij geeft een telefoon geen signaal meer af zodra ie in het water beland ?
Zit een uur tussen en de totale afstand is 5 km ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:05:25 #74
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203083652
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:48 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Dus omdat jij onhandig met je fiets in een heg pleurt, kan een ander niet gewoon een dronken slootincident overleven?

Je hebt t hegincident blijkbaar ook overleefd. Ergo, 17 jarig jongetje is een loser.(letterlijk!) Een ongelukkige loser weliswaar. En kom niet aan met "boehoe, de ouders", dat snap ik ook wel. Been there, done that.
Zo te lezen ben je er niet helemaal ongeschonden uitgekomen want anders had je een andere conclusie getrokken nl dat als mij kan overkomen dat ik val en niet overeind kan komen dat dus ook een ander kan gebeuren :') Is het dan geen beplanting maar water dan verdrink je
Maar zullen we even stoppen met het over het hoofd van een net overleden jongen te gaan twisten wie de stoerste drinker was?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:07:39 #75
38496 Perrin
pi_203083700
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:04 schreef StaceySinger het volgende:
Sam uit Overveen (Noord-Holland) stapte donderdag rond 01.00 uur op de fiets in Heemstede, zo’n 5 kilometer verwijderd van zijn woonplaats, maar kwam nooit thuis aan.

Dan > Het laatste signaal van de gsm van Sam is iets voor 02.00 uur ’s in de nacht van woensdag op donderdag opgepikt.

Volgens mij geeft een telefoon geen signaal meer af zodra ie in het water beland ?
Waarschijnlijk bleef de foon nog een tijdje functioneren nadat Sam in het water terechtkwam. Sommige telefoons kunnen behoorlijk goed tegen water tegenwoordig.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:08:14 #76
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203083713
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:52 schreef Het_Bokje het volgende:
Nee nee nee nee!

Ik bedoel hier eigenlijk mee te zeggen dat deze jongen ONTZETTEND VEEL PECH heeft gehad.

Ik begrijp echt wel dat je ergens op je muil kan gaan (dronken of niet).

Superkut om je zoon zo te verliezen :(
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Ergo, 17 jarig jongetje is een loser.(letterlijk!) Een ongelukkige loser weliswaar. En kom niet aan met "boehoe, de ouders", dat snap ik ook wel. Been there, done that.
Ik hoor je eigenlijk toch twee verschillende dingen zeggen.
pi_203083781
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:04 schreef StaceySinger het volgende:

Telefoons met een IP68 rating kunnen het nog best een tijdje volhouden onderwater hoor.

En de meeste topmodellen hebben dat al jaren.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:17:55 #78
68638 Zwansen
pi_203083910
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef vosss het volgende:

[..]
Telefoons met een IP68 rating kunnen het nog best een tijdje volhouden onderwater hoor.

En de meeste topmodellen hebben dat al jaren.
Ja, ze kunnen prima onder water aan blijven en ‘heel’ blijven, maar hij geeft geen GPS-signaal meer door onder water. Kan best zijn dat 4G onder water ook lastig verbinding krijgt.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:19:03 #79
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203083934
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:17 schreef Zwansen het volgende:
Ja, ze kunnen prima onder water aan blijven en ‘heel’ blijven, maar hij geeft geen GPS-signaal meer door onder water. Kan best zijn dat 4G onder water ook lastig verbinding krijgt.
Want?
pi_203083969
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:17 schreef Zwansen het volgende:

[..]
ja
Het GPS-signaal dringt maar een paar centimeter door in water.
GPS en water is een no-go. Alleen zeer laag-frequentie signalen (ELF) kunnen het water diep genoeg penetreren. GPS maakt gebruik van een hoog frequent signaal en dringt niet door in het water.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')