abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:49:22 #151
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203073307
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 01:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Of wil je zeggen dat het allemaal nep is :')
Niet nep, maar je hebt totaal geen context. Je weet niet wat er van te voren is gebeurd, misschien hebben die agenten al meerdere keren gewaarschuwd dat mensen weg moesten of naar achteren moeten. De situatie zou enorm dreigend kunnen zijn voor die agenten hè.

In sommige beelden lijken de agenten natuurlijk niet geheel vrijuit te gaan, maar met selectief knippen/filmen kun je dat ook framen natuurlijk.

En feit blijft, als jij op minder dan een meter van een ME’er staat dan ben je meestal zelf ook niet heel verstandig bezig. _O-
pi_203073316
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:23 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik vind het logisch dat ze naar het OMT luisteren, daar is het OMT voor. Ik vind wel dat het OMT heel wat minder vaak de media op mag zoeken om de ‘persoonlijke’ visie vast door de pushen, laat ze het lekker houden bij het adviseren van de regering.
Ik zou het vooral fijn vinden als je als normale burger iets meer het idee zou krijgen dat ze niet enkel besluiten maken op basis van het OMT advies, maar dat we ook van andere experts (psychologen, economen, etc) het idee zouden krijgen dat hun inbreng net zo belangrijk is. Nu is het toch telkens ‘we kiezen voor dit pakket gebaseerd op de voorspellingen van het OMT’, maar zo’n lockdown gaat veel verder dan enkel het effect op de zorg. Ik geloof best dat het kabinet ook advies krijgt van psychologen e.d, maar ik geloof niet dat ze dat net zo hard meenemen als een OMT advies.
pi_203073321
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:47 schreef Megumi het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Mooi plaatje. Maar hetgeen ik zeg klopt gewoon en iemand die roept dat alles voorkomen had kunnen worden als ze gevaxxed waren verspreid fakenews.

Bron: het feit dat er gevaxte mensen in het ziekenhuis liggen en veel ook. Dus daar voorkom je niet alles mee.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:52:34 #154
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203073338
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:50 schreef vosss het volgende:
Bron: het feit dat er gevaxte mensen in het ziekenhuis liggen en veel ook. Dus daar voorkom je niet alles mee.
Raar is wel dat ik ook veel berichten lees van het personeel zelf die juist aangeven dat het juist veel ongevaccineerden tegen komen?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:52:47 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203073340
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:45 schreef Mondkapje het volgende:
Wat me als verpleegkundige ook frustrerend lijkt is dat je weet dat die patient die je zo intensief moet verzorgen, in een robotbak, een prikje had kunnen krijgen waarmee het allemaal voorkomen had kunnen worden.
Dat hoor je af en toe wel maar dat durft niet iedereen te zeggen.
Dat hoort er niet toe te doen voor een verpleegkundige
Dan moet je een ander vak kiezen

Ik heb weleens iemand vijf keer behandeld voor hetgeen ie zelf had veroorzaakt, was in mijn ogen totaal 'onnodig'.
Zo zijn mensen nu eenmaal en dat moet je professioneel accepteren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:52:59 #156
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203073343
quote:

[..]
Mooi plaatje. Maar hetgeen ik zeg klopt gewoon en iemand die roept dat alles voorkomen had kunnen worden als ze gevaxxed waren verspreid fakenews.

Dan was de belasting op de zorg/IC veel minder. Feit!
pi_203073345
aardig wat spierpijn na de booster, vooral in de nek/schouders, maar we zijn er klaar meee gelukkig.
voorlopig de laatste keer geweest
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:54:13 #158
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203073351
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik zou het vooral fijn vinden als je als normale burger iets meer het idee zou krijgen dat ze niet enkel besluiten maken op basis van het OMT advies, maar dat we ook van andere experts (psychologen, economen, etc) het idee zouden krijgen dat hun inbreng net zo belangrijk is. Nu is het toch telkens ‘we kiezen voor dit pakket gebaseerd op de voorspellingen van het OMT’, maar zo’n lockdown gaat veel verder dan enkel het effect op de zorg. Ik geloof best dat het kabinet ook advies krijgt van psychologen e.d, maar ik geloof niet dat ze dat net zo hard meenemen als een OMT advies.
Je hebt wel een punt. Maar de besluitvorming is geheim. En niet transparant.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203073352
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Analyse klopt maar gedeeltelijk, als het gisteren slecht weer was geweest, was ik niet gegaan. Omdat het te veel gedoe is. Je moet het makkelijker maken, het besef van een nieuwe bestuurscultuur moet overal komen, niet alleen in de regering.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:54:57 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203073354
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:53 schreef Predator40 het volgende:
aardig wat spierpijn na de booster, vooral in de nek/schouders, maar we zijn er klaar meee gelukkig.
voorlopig de laatste keer geweest
dat klopt wel voorlopig :)
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:56:03 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203073364
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Een MMT
Maatregelen Management Team :+
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:56:12 #162
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203073366
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:47 schreef Megumi het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Klopt geen zak van natuurlijk, je pakt zowat de helft van de groep ongevaccineerden en die zet je door richting ziekenhuis. Terwijl nog steeds het overgrote deel van de ongevaccineerden niet naar het ziekenhuis hoeft na besmetting.
pi_203073368
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat niet kunnen halen i.v.m. een besmetting gaat nog wel een interessante worden. Want nu tig mensen besmet raken (zonder al teveel klachten vooralsnog) valt die groep ook meteen buiten de mogelijkheid de booster te halen. Maar je zal zien dat Hugo (of Ernst) dan straks blijft hameren op die 90% die de booster moet halen, tegen besmetting. Maar dat kan dus niet want je was net besmet geraakt, dus je mag de booster niet halen, de booster tegen diezelfde besmetting. Ik mag hopen dat ze ergens die hoge aantallen besmettingen ook dan meenemen in het percentage van mensen met 'nieuwe anti stoffen' om het maar even zo te noemen. Zo niet kan je dus voor vele duizenden mensen dus 3 maanden gaan wachten tot ze überhaupt de booster mogen halen.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:56:37 #164
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203073371
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat klopt wel voorlopig :)
Hangt er maar helemaal van af natuurlijk. Er kunnen mogelijk nieuwe varianten komen van covid die gevaarlijk kunnen zijn. Of erger een nieuws virus.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:58:12 #165
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203073390
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:56 schreef tja77 het volgende:

[..]
Klopt geen zak van natuurlijk, je pakt zowat de helft van de groep ongevaccineerden en die zet je door richting ziekenhuis. Terwijl nog steeds het overgrote deel van de ongevaccineerden niet naar het ziekenhuis hoeft na besmetting.
Dat is jou mening. Feit is namelijk dat vaccineren er voor zorgt dat de kans op ernstige ziekte afneemt. Waardoor de ziekenhuizen en ook de zorg minder belast worden.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:58:13 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203073391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:54 schreef Megumi het volgende:

[..]
Je hebt wel een punt. Maar de besluitvorming is geheim. En niet transparant.
Misschien die andere adviseurs ook een gezicht geven, dan komt het toch wat gebalanceerder over, niet dat ik denk dat ze alles klakkeloos overnemen van het OMT maar dat wordt blijkbaar wel gedacht
pi_203073399
Mijn buurman heeft pas voor half januari een booster ingepland omdat hij dan in Amsterdam kan. Hij is handig met de computer en denkt na, maar mensen die niet nadenken, denken misschien: laat maar zitten.
Ik denk als je een vrije inloop krijgt, dat je in no time heel veel meer boosters kan zetten.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:59:05 #168
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203073403
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Misschien die andere adviseurs ook een gezicht geven, dan komt het toch wat gebalanceerder over, niet dat ik denk dat ze alles klakkeloos overnemen van het OMT maar dat wordt blijkbaar wel gedacht
Dat is uiteindelijk aan de gekozen parlementen.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:59:28 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203073408
quote:

[..]

Dat zijn geen doorsnee mensen die gevaccineerd zijn, dat weet jij inmiddels ook wel toch?

Een specifieke groep mensen in de maatschappij heeft verhoogde kans op ellende door Covid

Van die groep zijn er een hoop gevaccineerd.
Mede veroorzaakt door hun onderliggende ziektes en risicofactoren hebben ze minder effectiviteit van de vaccins, dus alsnog doorbreekinfecties met ellende ervan

Je vangt dus voor risicogroepen een deel van de covidellende af met vaccineren maar gewoon niet alles. Derde prikken en boosters doen dat ook nooit volledig
  vrijdag 7 januari 2022 @ 09:00:58 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203073428
ik zag gisteren op de BBC dat er daar 6 miljoen mensen wachten op een operatie, waarvan een deel al vanaf begin pandemie, hoe zit dat hier eigenlijk?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 09:01:05 #171
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203073432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:58 schreef Mondkapje het volgende:
Mijn buurman heeft pas voor half januari een booster ingepland omdat hij dan in Amsterdam kan. Hij is handig met de computer en denkt na, maar mensen die niet nadenken, denken misschien: laat maar zitten.
Ik denk als je een vrije inloop krijgt, dat je in no time heel veel meer boosters kan zetten.
Met je eens. Maar mijn buurman is minder handig. En die heb ik dus moeten helpen.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 09:01:39 #172
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203073439
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:00 schreef Tarado het volgende:
ik zag gisteren op de BBC dat er daar 6 miljoen mensen wachten op een operatie, waarvan een deel al vanaf begin pandemie, hoe zit dat hier eigenlijk?
Niet veel beter.
pi_203073443
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 08:56 schreef Megumi het volgende:

[..]
Hangt er maar helemaal van af natuurlijk. Er kunnen mogelijk nieuwe varianten komen van covid die gevaarlijk kunnen zijn. Of erger een nieuws virus.
Omicron gemixt met vogelgriep, 50% van de bevolking of meer weg!

Ik ben wel bang dat dit niet het laatste is wat we gezien hebben de komende jaren.
Hoop het niet. Anders zitten over x aantal jaar om een kampvuur tussen de ruïnes na te vertellen hoe chill corona was.

Ook is er nu enigszins wat ptss mbt virussen.
Iedereen is als de dood voor een nieuwe variant of nieuw virus en de media speelt daar gretig op in.

Eigenlijk is omicron iets compleet nieuws. Zo zou er ook naar gekeken moeten wordeb.
Niet door een delta bril wat nu wel nog gedaan wordt.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 09:03:54 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203073462
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Omicron gemixt met vogelgriep, 50% van de bevolking of meer weg!

Ik ben wel bang dat dit niet het laatste is wat we gezien hebben de komende jaren.
Hoop het niet. Anders zitten over x aantal jaar om een kampvuur tussen de ruïnes na te vertellen hoe chill corona was.

Ook is er nu enigszins wat ptss mbt virussen.
Iedereen is als de dood voor een nieuwe variant of nieuw virus en de media speelt daar gretig op in.

Eigenlijk is omicron iets compleet nieuws. Zo zou er ook naar gekeken moeten wordeb.
Niet door een delta bril wat nu wel nog gedaan wordt.
PTSS is echt een ander iets. Wat jij bedoelt noemen we nu vaak Long Covid, naast de post virale klachten die er kunnen zijn na Covid.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 09:04:04 #175
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203073464
Geen al te beste nacht gehad, deze prik bevalt me minder dan die eerste twee. Spierpijn, koppijn, verhoging, prikplek voel ik ook nog steeds.

Maar beetje in huis rondhangen vandaag (en wat is er ook anders te doen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')