misschien eerst even mijn leed erkennen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Gevoelsmatig staat er een Lamborghini voor mijn deur.
Plaats een foto dan, is zo heel moeilijk oordelen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:05 schreef normaleman het volgende:
[..]
misschien eerst even mijn leed erkennen?
verschrikkelijke zaak. heb je al gezien dat de scooter naast mijn voordeur staat, maar gevoelsmatig vóór mijn voordeur staat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:09 schreef Raw85 het volgende:
De klacht lijkt me eerder dat je blijkbaar in de buurt van de Zeeman woont
Hoe high ben je al?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:23 schreef normaleman het volgende:
v
[..]
verschrikkelijke zaak. heb je al gezien dat de scooter naast mijn voordeur staat, maar gevoelsmatig vóór mijn voordeur staat?
probeer jij maar eens naar de albert heijn te lopen voor een fles mooi kaap zonder je kapot te ergeren aan een scooter die naast je voordeur staatquote:
Ik denk dat die scooter wel het minste zal zijn waar ik mij kapot aan zou ergeren als ik die foto's zo zie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:25 schreef normaleman het volgende:
[..]
probeer jij maar eens naar de albert heijn te lopen voor een fles mooi kaap zonder je kapot te ergeren aan een scooter die naast je voordeur staat
ooit gehoord van een buurt met 'karakter'? hier wonen echte mensen, met echte verhalen en het scooterverhaal is er slechts één vanquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:27 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik denk dat die scooter wel het minste zal zijn waar ik mij kapot aan zou ergeren als ik die foto's zo zie.
Lijkt mij beter om de Duitsers even over te laten vliegen en er in de plaats voor een yuppen wijk neer te plempenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:28 schreef normaleman het volgende:
[..]
ooit gehoord van een buurt met 'karakter'? hier wonen echte mensen, met echte verhalen en het scooterverhaal is er slechts één van
Je bent wel lekker op dreef laatste tijd oom, godverdomme manquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:31 schreef -Sigaartje het volgende:
Dat die krottenwijk nog niet gesloopt is, ik ben verbaasd.
Liggen er geen dronken daklozen voor je deur 's nachts?
barden gaan de buurtrenovatie die nu gaande is bezingen in elke uithoek van europa en dan ga jij je ontzettend schamen door dit kwetsende berichtquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:29 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vind de scooter nog het mooiste van de hele foto. Als ik die eigenaar was had ik hem daar nooit geparkeerd, dat dat ding er na vijf minuten nog staat in die buurt.
Zou je niet eens een fris likje verf over je deur doen?
ik heb gewoon een huissleutel?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:31 schreef -Sigaartje het volgende:
Dat die krottenwijk nog niet gesloopt is, ik ben verbaasd.
Liggen er geen dronken daklozen voor je deur 's nachts?
Ik zeg gewoon wat ik zie. Ik heb niet vaak zo'n trieste uitgewoonde bende gezien. En dan klagen over een scooter. Als ik TS was zou ik eerst de balk uit eigen ogen halen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:32 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je bent wel lekker op dreef laatste tijd oom, godverdomme man
Je weet het niet eens?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:34 schreef normaleman het volgende:
[..]
ik heb gewoon een huissleutel?
In je neus zekerquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:34 schreef normaleman het volgende:
[..]
ik heb gewoon een huissleutel?
Je heb toch 2 handjes aan je lijf? FF laten wapperen. Gewoon dat ding oppakken en 1 meter verderop neerzetten. 2 meter als dat beter is voor je OCD.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:23 schreef normaleman het volgende:
v
[..]
verschrikkelijke zaak. heb je al gezien dat de scooter naast mijn voordeur staat, maar gevoelsmatig vóór mijn voordeur staat?
jaloers dat je niet in een buurt woont waar je binnen 10 minuten een dealer voor je deur hebt?quote:
Ik kan jullie niet missen....quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:37 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Makker je blijft bij ons ? Heb gejankt om die DM.
Ze hebben een keer een fiets van me gejat, met hangslot. Was nog een oudje ook nog. Nu heb ik vrij nieuwe fietsen en die laten ze gewoon staan (geen e-bike, dat scheelt wel. Fietsendieven halen tegenwoordig hun neus op voor het ouderwetse voetenwerk)quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:46 schreef Werkman het volgende:
@:-sigaartje: Doe er een keer een extra hangslot om.
Geen vernieling, je steelt niks, zorgen dat niemand het ziet.
Moet jij eens opletten.
dit is een goede tip, dankjewel. hier heb ik meer aan dan dat trieste gezeik vanuit vinexwijkbewoners die 30 minuten moeten rijden voor een supermarkt!quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:38 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je heb toch 2 handjes aan je lijf? FF laten wapperen. Gewoon dat ding oppakken en 1 meter verderop neerzetten. 2 meter als dat beter is voor je OCD.
Als je dat 3 keer gedaan hebt dan zal de berijder van de scooter de hint wel een keer snappen.
het is een beestachtig goed idee, maar wie is er zo gek om problemen rationeel op te lossen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat de user boven mij plaatst is wel een goed idee ja.
DOE HETquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:07 schreef normaleman het volgende:
[..]
het is een beestachtig goed idee, maar wie is er zo gek om problemen rationeel op te lossen?
Wappie-uitspraak. (Ik heb hem wel genoteerd, hij is briljant voor een tegeltje)quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:07 schreef normaleman het volgende:
wie is er zo gek om problemen rationeel op te lossen?
bitta boys zijn actief https://nieuwsopbeeld.nl/(...)andselaan-rotterdam/quote:
ik hoop niet dat dit wijkagent maurice schnitker was. ik heb hem onlangs nog mijn telefoonnummer gegeven om een keer een warme chocomel-berenburg te drinken na werktijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:20 schreef puddingman het volgende:
[..]
bitta boys zijn actief https://nieuwsopbeeld.nl/(...)andselaan-rotterdam/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |