SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Voordeel als man is wel dat je ze niet allemaal hoeft te werpenquote:
ik denk sowieso waarom doe je het jezelf en je toekomstige kind aan, maar g9ed das geen populaire meningquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:54 schreef Goitske het volgende: [..] Hij heeft niet st gezeten en er zijn genoeg in getrapt Maja zijn ook vrouwen die een kind krijgen 9 maanden later weer en 9 maanden later weer... Dat ik ook denk waarom zou je dat nou willen doen... Heb er anderhalf jaar tussen zitten maar dat raad ik niemand aan. Wat waren dat tropenjaren de eerste 6 jaar
Hier welquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk sowieso waarom doe je het jezelf en je toekomstige kind aan, maar g9ed das geen populaire mening
En wat te denken aan de carbon footprint die je meegeeft door zoveel grut er uit te ploppenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk sowieso waarom doe je het jezelf en je toekomstige kind aan, maar g9ed das geen populaire mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef Modus het volgende:
Bal en GRMBLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef Modus het volgende:
Bal en GRMBLAccuraat beeld wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
FTFYquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat te denken aan de carbon footprint die je meegeeft door grut er uit te ploppen
huehue?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij gaat trouwens NIET slapen zo
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij gaat trouwens NIET slapen zo
vast onbruikbaar voor deurenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:09 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)onardo-dicaprio.html
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:09 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)onardo-dicaprio.html
Dit soort mannen zijn walgelijk en die vrouwen moeten iets aan hun eigenwaarde doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Lees net dat die douwe bob in een kleine 2 jaar bij 3 verschillende vrouwen dus kinderen heeft verwerkt
Geen idee hoe die in het dagelijks leven is, maar als acteur is de wel tamelijk briljantquote:
Hoe zou het zitten met vaderschapsverlof?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit soort mannen zijn walgelijk en die vrouwen moeten iets aan hun eigenwaarde doen
mja zoiets heeftie wel ja imho..quote:
ik deel die mening nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee hoe die in het dagelijks leven is, maar als acteur is de wel tamelijk briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |