gewat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
Vera heeft met al haar vriendinnen getongworsteld
Dat is dan ook geen eerlijke wedstrijd, wij oefenen niet met onze vrienden.toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
Mannen zoenen slechter dan vrouwen volgens Grace en Vera
liefde in luchtquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : alle meisjes waren ik mee gezoend heb, konden goed zoenen... het waren de mannen waarbij er een heleboel niet konden zoenen.
Tobias : Ja, met welke mannen zoen je dan ook..
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan ik het nog net aan
Goedenavond, bedankt voor de vermeldingen, maakt het terugzoeken een stuk eenvoudiger ....quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
@:DGK_Tegengas : 19:25 stream 1 .. gesprek Nawel en Salar over het geheimpje van de nominaties
Het was meer een conclusie toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen eerlijke wedstrijd, wij oefenen niet met onze vrienden.toch?
staat je vrij om dat te doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen eerlijke wedstrijd, wij oefenen niet met onze vrienden.toch?
Nouchine heeft een vriend.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nouchine ziet Salar wel zitten volgens mij
Nouchine heeft een vriend .. dus wellicht, maar denk niet dat ze actie gaat ondernemen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nouchine ziet Salar wel zitten volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |