Zou mooi zijn als het met een optie tot koop is dan, in de zomer zullen er ook wat meer centjes zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel dan, wat Bazoer betreft. In elk geval deze winter. En ja, dat vraag ik mij ook af. Misschien wil hij zelf heel graag en kent ie onze nieuwe directeur ofzoiets.
VIquote:Feyenoord is in de markt voor Cole Bassett, een twintigjarige middenvelder van Colorado Rapids. Er wordt gesproken over een huurdeal van anderhalf jaar, met koopoptie.
Bassett vierde vorig jaar zijn debuut in de Amerikaanse nationale ploeg, een beloning voor zijn goede vorm bij Colorado Rapids. In die interland tegen Bosniλ-Herzegovina nam het talent trouwens de enige goal voor zijn rekening.
De middenvelder, die ondanks zijn leeftijd al 72 keer in actie kwam in de Major League Soccer, stond afgelopen zomer nog in de nadrukkelijke belangstelling van Benfica.
In Amerikaanse media wordt Bassett vaak geprezen omdat hij alle kwaliteiten bezit die een box-to-box-middenvelder moet hebben.
Ja, afwachten maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het met een optie tot koop is dan, in de zomer zullen er ook wat meer centjes zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een talentje als ik het zo wat lees, vind dit soort opties in ieder geval veel boeiender dan pakweg Vilhenna terughalen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, afwachten maar.
Heeft proefperiodes gehad in Duitsland (Freiburg) en bij Arsenal. Geen compleet onbekende in Europa dus. Een half jaar geleden zou ie naar Benfica gaan lees ik maar dat is dus niet doorgegaan.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]Zolderkamer gaat af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Zeker, eens. Met Vilhena weet je wel wat je krijgt maar zo'n onbekende is toch leuker, vooral als het een talent is/was. Maar goed maar even afwachten of het όberhaupt wel doorgaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een talentje als ik het zo wat lees, vind dit soort opties in ieder geval veel boeiender dan pakweg Vilhenna terughalen.
Ja, ben ook benieuwd of dit iets wordt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, eens. Met Vilhena weet je wel wat je krijgt maar zo'n onbekende is toch leuker, vooral als het een talent is/was. Maar goed maar even afwachten of het όberhaupt wel doorgaat.
[ twitter ]Deadline is 2 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal me niets verbazen als rond het eind van die datum vitesse toch een toontje lager gaat zingen
ik denk dat die amerikaan gewoon een afleidingmanoeuvre is
die amerikaan haal je denk ik niet voor onder de 5 miljoen en waarom zouden ze die willen verhuren als het zo een groot talent is...
klinkt allemaal heel onlogische voor weinig geld"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
effe wachten nog hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ twitter ]Is ZKA een debiel? CAN CONFIRM. 🥇🥇🥇SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Zekers, maar de sluiting duurt nog wel even. Waarschijnlijk zal Vitesse nog even afwachten of er misschien andere clubs komen die wel meer willen geven dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:11 schreef Scrummie het volgende:
En blij wel dat Bazoer niet doorgaat. Al ging ik wel steeds meer richting 'goeie voetballer, kans geven', maar als Vitesse niet mee wil werken voor max 1,5 miljoen moet je het gewoon niet doen.
Vitesse hoeft niet te verkopen met die eigenaar en doet nog op drie fronten mee, wellicht hebben ze Bazoer gewoon al afgeschreven qua bedrag. Is natuurlijk wel (verreweg) hun beste speler. Bij Tannane hebben ze ook de poot stijf gehouden en uiteindelijk zijn contract ontbonden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
Blijft altijd een beetje blufpoker, maar kan met niet voorstellen dat Vitesse niet van hem af wil deze maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |