SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar de vraag is of ze dan wel wc-papier gebruiken. Een vriendin van me had zelden pleepapier in huis volgens Indiaas gebruikquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat bal zo ook opgevoed is, links is de poephand.
Zin in zomertijd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is nog een beetje licht buiten
Zit mobielquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de vraag is of ze dan wel wc-papier gebruiken. Een vriendin van me had zelden pleepapier in huis volgens Indiaas gebruik
Samequote:
Die wassen met water of zo?quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de vraag is of ze dan wel wc-papier gebruiken. Een vriendin van me had zelden pleepapier in huis volgens Indiaas gebruik
80 procent kans dat jij hem hebt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Ben nog steeds aan het buiten spelen
Ineens een lapo
veel Aziaten..quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die wassen met water of zo?
Wat wil je als TTquote:
Kan de kavel misschien wel betalen, maar dan moet ik er een tentje neerzettenquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:14 schreef CherryLips het volgende: https://www.funda.nl/koop(...)ltse-droom-kavel-15/ Leuke kavel voor buda.
Wij beschaafde westerlingen smeren het uit door de bilnaad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onder de douche, maar die heb je dus niet op openbare plekken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is best een prettig gevoel hè?quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
in thailand gebruik ik altijd zo'n bumgun. Eigenlijk veel beter als wc papier
Omslachtig zegquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onder de douche, maar die heb je dus niet op openbare plekken.
Na een tijdje kan je vast upgraden naar een caravanquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
plaatsen:
[..]
Kan de kavel misschien wel betalen, maar dan moet ik er een tentje neerzetten
Zal mijn rode neus vast opzetten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Na een tijdje kan je vast upgraden naar een caravan
wat moet je doen dan nu?quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
De instructies van Claus Schwab komen een stuk beter binnen na mijn pirk trouwens
Lekker de bril op 40 graden zettenquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Die Japanse wc's zijn wel geniaal.
Die hurkplees niet zo, want ik ben daar te stijf voor.
Die gaat nu dus rond de klok van achten compleet los op je poepgat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Whehe ik zeg tegen Gergi: I put a new NL sticker on my car. Kijkt ie me een paar seconden met grote ogen en open mond aan. Zegt ie: Why would you put an anal sticker on your car?![]()
Dat komt omdat je te weinig sushi hebt gegeten deze weekquote:
Denk je?quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat komt omdat je te weinig sushi hebt gegeten deze week
quote:
quote:
Uit mijn omgeving hebben er veel de komende weken nog een afspraak staan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:51 schreef bitterbal het volgende:
34 MINUTEN GELEDEN
'Boostervaccinatiegraad op 38 procent'
Sinds het begin van de boostercampagne zijn er ruim 5,5 miljoen prikken gezet, meldt demissionair minister voor Volksgezondheid De Jonge op Twitter. Het gaat om ruim 5,4 miljoen boosterprikken en om ruim 130.000 derde prikken voor mensen met een ernstige afweerstoornis.
In de afgelopen zeven dagen werden meer dan 1,5 miljoen Nederlanders geprikt. Volgens het ministerie ligt de boostervaccinatiegraad nu op 38 procent.
Gaat wel goed komen
Gerrie aan de heroinequote:Op donderdag 6 januari 2022 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Van het weekend maar weer eens chinezen.
Dus ik eet van het weekend bij jou. Samen met @Goitske want denk niet dat ze ondertussen al een keer Chinees heeft gegetenquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Van het weekend maar weer eens chinezen.
Mevrouw paddenstoelquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Uit mijn omgeving hebben er veel de komende weken nog een afspraak staan.
chinezen is heroine rokenquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heet dat zo ja? Zijn de Chinezen zo van de spuit?
Vrijwel iedereen die ik ken is deze week, vooral vandaag blijkt populair te zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Uit mijn omgeving hebben er veel de komende weken nog een afspraak staan.
Veelzijdig spul.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
chinezen is heroine roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |