Welk nummer van wie?quote:"" is a song by American rock singer
. It was released in August 1986 as the lead single from his album Can't Hold Back. The song's chorus interpolates the Ronettes' 1963 hit "Be My Baby", with original vocalist Ronnie Spector providing uncredited vocals and reprising her role.
Je vermoedens over het nummer waren inderdaad juist. De uitvoerende is helaas toch fout.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:05 schreef Bargehassus het volgende:
Toch een gokje.
Het nummer moet volgens mij zijn 'Take me home tonight".![]()
Enorme gok voor artiest: John Cougar Mellencamp?![]()
quote:
Barelhouse ?quote:
Denk aan een 'personage' van dit heerschap:quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:37 schreef pipster het volgende:
Ik heb geen idee wie dit zouden kunnen zijn.
Ik was hen ook vergeten, maar onlangs kwam hun hitje weer eens voorbij op de radio…quote:
quote:Op 7 juni 1980 komt Dr. Pop binnen in de Nederlandse Top Veertig met ‘World at war’. Deze Nederlandse groep werd opgericht in 1978 en was afkomstig uit Velp. De groep bestond uit Jan De Wit (zang, gitaar), Ans Dijkstra (zang), Bert Meijer (basgitaar), Ton van tent (gitaar) en Chris Meurs (drums). Het nummer ‘World at war’ werd geproduceerd door niemand minder dan Jaap Eggermont. (produceerde o.a. ook voor Earth & Fire, Sandy Coast, Livin’ Blues) Deze single bleek uiteindelijk de enige hit van Dr.Pop en stond op hun titelloze debuutalbum.
M ?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:18 schreef pipster het volgende:
Hoe heet het debuutalbum van M, met daarop Pop Muzik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |