Inderdaad totaal niet, weet niet of het komt dat ze toch ook beter verstaanbaar zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
Het is dit jaar veel meer 1 groep. Niet dat BE vs NL gedoe vanaf dag 1.
Ordt ondertussen wel nieuwsgierig naarmario😅🤔😁quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met jou moet je engelen geduld hebben, maar dat hebben we omdat jij Mario bent. We hebben het niet alleen over haar haar Mario.
BB zei tegen Nawal en Salar toe ze in het datacenter zaten:quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef Lillfex het volgende:
Nee Ik heb nog geen goed beeld van de bewoners maar denk ook dat er nog niemand uitgaat deze week. Is een vermoeden.
Alleen Dimitri en Kristof vind ik soms wat lastig te verstaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:01 schreef lonneberga het volgende:
Ik kan ze nu ook allemaal verstaan,was vorig jaar wel anders
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
Nouchine heeft al een vriend toch?
sercan en salatr verstaa iik niet,quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:01 schreef lonneberga het volgende:
Ik kan ze nu ook allemaal verstaan,was vorig jaar wel anders
jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
was met Kristoff een leuk stel geweestquote:
...nog wel...quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
nous ?quote:
Ja, maar actie waarbij tegelijk wordt vreemdgegaan is beter voor dramaquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:09 schreef WickyChicky het volgende:
Zou
[..]
Zou meer actie zijn als ze (alleen) vrijgezellen erin zouden stoppen..
sowieso actiequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar actie waarbij tegelijk wordt vreemdgegaan is beter voor drama
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar actie waarbij tegelijk wordt vreemdgegaan is beter voor drama
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:12 schreef mario390 het volgende:
nouchi ziet niks bij de douche
heruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |