ja dat moet je wel zeggen,kann ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over haar tanden, fillers en wenkbrauwen Mario, niet over de nominatie
* Donny Roelvink's geslepen tanden vinden dit leukquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
+1. Witte tanden zijn mooi, maar dan moeten ze niet gekocht zijn.
ja maar deze gekleurten meisjesquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, omdat bijna alles nep is aan haar.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
+1. Witte tanden zijn mooi, maar dan moeten ze niet gekocht zijn.
Tot nu springen Kitty, Peter en Seral er bovenuit maar ook Nouchine. Dimitri krijg ik nog geen hoogte van, die doet spastisch leuk. Benieuwd wat er nog bij komt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:49 schreef Benny het volgende:
Ik geloof serieus dat dit een leukere, actievere en spontanere groep is dan die van vorig jaar. Het is alleen nog wat lastig inkomen. Heb nog niemand zoiets van "JA! dat is mijn favoriet". Dat was vorig jaar wel anders.
wel nep dusquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
grace, nawel heeft geen nepharen
Dat. Het schiet een beetje alle kanten op.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tot nu springen Kitty, Peter en Seral er bovenuit maar ook Nouchine. Dimitri krijg ik nog geen hoogte van, die doet spastisch leuk. Benieuwd wat er nog bij komt.
Dat heeft ze wel, heeft ze zelf gezegd dat haar haar kort is in het echt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar deze gekleurten meisjes
hebben nephaar,pruik,zo als zoey,
het onderwerp was wat er nep aan haar is. nou oa dat dus ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:51 schreef lonneberga het volgende:
M
[..]
Maakt toch niet uit,is een mooie vrouw om te zien
Ik ga niet alles in den treure uitleggen wat ik bedoel met een posting. Dan moet je de chat maar goed in de gaten houden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat moet je wel zeggen,kann ik niet
weten
Ook zo'n nepgebit. Op zo'n jonge leeftijd je tanden al laten verneuken. Jammer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef Benny het volgende:
[..]
* Donny Roelvink's geslepen tanden vinden dit leuk
Heeft ook spijt als haren op zijn hoofd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook zo'n nepgebit. Op zo'n jonge leeftijd je tanden al laten verneuken. Jammer.
Met jou moet je engelen geduld hebben, maar dat hebben we omdat jij Mario bent. We hebben het niet alleen over haar haar Mario.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar deze gekleurten meisjes
hebben nephaar,pruik,zo als zoey,
Godverquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:52 schreef Verida het volgende:
Het zou me ook niet verbazen als ze een boobjob heeft gehad,
Precies dat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]Ook dat ze zo perfect rechtstaan...juist een tandje die ietsje scheef staat ofzo maakt het persoonlijk. Wat zij heeft zijn meestal Turkse gekochte tanden.
Daar verschillen de meningen over. Ik houd meer van puur natuur en nee geen Kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:51 schreef lonneberga het volgende:
M
[..]
Maakt toch niet uit,is een mooie vrouw om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |