Zeker mogelijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:38 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als ze niet weggestemd word volgende week vertrekt ze zelf wel binnen de maand
Ze moeten hup de sauna aandoen en de hottub . Meer plekken waar lekker geroddeld kan worden....geef ze gewoon warm water, kunnen de heren of dames met elkaar in bad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit gaat geen kijkcijfer kanon worden. Nu al saai en boring en dat na 3 dagen. Knap wel
Rest is op stream 2 (Videoland), buiten onder de overkappingquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:40 schreef Lpracing het volgende:
Waar is iedereen? Want waarom anders alleen Grace op beeld en brengen ze de anderen niet op beeld.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik meen uit dit gesprek van gister ook op te kunnen maken dat het hun eigen keuze is om het (nog) niet te zeggen.Lijkt mij ook moeilijk om in zo korte tijd al iemand te moeten nomineren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevaarlijk spel is het wel!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
laat ze maar 3 mud piepers jassen voor het VU-AMC krijgen ze er 25 minuten warm water bij per dagquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:39 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Kijk Frits,dat zijn leuke opdrachten,kun je daar niet gaan werken?
buiten sportenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:40 schreef Lpracing het volgende:
Waar is iedereen? Want waarom anders alleen Grace op beeld en brengen ze de anderen niet op beeld.
ik heb haar wat extra tijd gegeven, just to be sure, maar ze haalt februari allesinds niet. Het ziet ernaar uit dat Sercan weg is deze week dus zal ze wel een ander slachtoffer vinden om over te zeuren. Waarschijnlijk Tobias of Dimi.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker mogelijkhet zou mij verbazen als ze een maand vol maakt.
Merci voor de info. Aangezien ik Belg ben moet ik het dus met dat kattegejank van Grace doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Rest is op stream 2 (Videoland), buiten onder de overkapping
Ech?? Vindt haar tanden vreselijk. Zo jammer .quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Wel mooie tanden,alleen jammer van die bolletjes
Tanden heeft ze laten trekken en zijn allemaal kronen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Die tanden zijn ook hartstikke nepquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
+1. Witte tanden zijn mooi, maar dan moeten ze niet gekocht zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ech?? Vindt haar tanden vreselijk. Zo jammer .
Ik heb het over haar tanden, fillers en wenkbrauwen Mario, niet over de nominatiequote:Op donderdag 6 januari 2022 14:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ze nominieren moest?
nee geen nep
Nee, omdat bijna alles nep is aan haar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ze nominieren moest?
nee geen nep
Dus datquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Die tanden zijn ook hartstikke nep
En het stoort mij dat die bolletjes niet netjes in het midden zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |