SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja, dat zei ik ook. Die kleding hangt in haar kledingkast zelfs.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:32 schreef Clasientje het volgende:
Maar Kitty kwam toch niet met haar roze pak naar binnen? Ze droeg toch heel iets anders? zou ze dat dan niet kunnen aantrekken en dat ze die Roze pak dan kan gaan wassen
Inderdaad, ze kwam met een zwarte jurk. Ze zou dan ook dat roze geval kunnen wassen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:32 schreef Clasientje het volgende:
Maar Kitty kwam toch niet met haar roze pak naar binnen? Ze droeg toch heel iets anders? zou ze dat dan niet kunnen aantrekken en dat ze die Roze pak dan kan gaan wassen
Je hoeft het niet nog 'n keer te herhalen wat je in de vorige topic plaatstequote:Op donderdag 6 januari 2022 13:31 schreef mario390 het volgende:
man man kom ik van restaurant
draai ik stream 2 ,50 min terug en ze
hebben het weer over spiral en
masturbatie
Denk dat het roze pak op de groei is....quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:32 schreef Clasientje het volgende:
dat was al vollquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet nog 'n keer te herhalen wat je in de vorige topic plaatste
dat roze geval zal niet snel drogen en om nu daar met een zwart jurkje rond te lopen lijkt me niet handigquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kwam met een zwarte jurk. Ze zou dan ook dat roze geval kunnen wassen.
In wie zijn t-shirt kan ze slapen dan??quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:34 schreef Thorelf het volgende:
ze zou het ook in de avond kunnen wassen en in t shirt slapen! er in slapen is niet nodig
Ik heb Nouch al in meerdere oversized shirts zien lopenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
In wie zijn t-shirt kan ze slapen dan??
Misschien niet handig, maar al die dagen en nachten zonder wasbeurt zal best gaan ruiken. Er zitten ook al vlekken op.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat roze geval zal niet snel drogen en om nu daar met een zwart jurkje rond te lopen lijkt me niet handig
Oke.....inderdaad. Dan vindt ze het niet zo erg denk ik om zo te lopen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Nouch al in meerdere oversized shirts zien lopen
Grace heeft wel haar koffer dus vermoed dat ze kleding uitleentquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Nouch al in meerdere oversized shirts zien lopen
BB laat ze graag tijdens het eten opdraven blijkbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Kristof, die net aan zijn pannenkoek wilde beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |