Een gozer in mijn team heeft een thuisgym maar die sport altijd om 8u, dus dat lukt me maar een keer of 2 in de week helaasquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
Het valt mij op dat er hier weinig uurtjes worden gesport de laatste tijd.
@:Caland @:GGMM @:Lenny_Leonard @:Onlogisch @:Oriente @:Yvonne @:Coco
Een echte maat deelt zijn huis en zijn vrouw ook als hij er niet is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gozer in mijn team heeft een thuisgym maar die sport altijd om 8u, dus dat lukt me maar een keer of 2 in de week helaas
Net genoeg voor onderhoud wel
Het is ook niet echt een maat eigenlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een echte maat deelt zijn huis en zijn vrouw ook als hij er niet is.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een maat eigenlijk
Maargoed, hij heeft zo’n heel rack met bankje en gewichten tot 200 kg dus voor nu is het mijn maat
Pzcgodinnenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En 50 euro extra voor nzc
@:de_boswachter
kan jij niet gewoon #ANONIEM wordenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon mod worden? Als user ben je echt niet grappig
ik vind wagyu vlees maar matigquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:48 schreef Gutanoth het volgende:
vandaag een wagyu A5 steak op, mijn hemel wat een genot
ik vind agnus gewoon beter maatquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een beter stukje rund op, wat raad je me aan?
Oh dan heb ik misschien nog nooit goede black angus op, komt voor mij namelijk niet eens in de buurt van die wagyu van vandaagquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind agnus gewoon beter maat
gewoon lekker van een goede argentijn
Ik ging onlo jr. net ophalen bij z'n opa en oma. Daar stond dat geneuzel op. Ik kijk daar altijd met plaatsvervangende schaamte naar. (Waarschijnlijk direct te herleiden naar mijn eigen sociale onkunde)quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde, je had er smakelijk om kunnen lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |