SL? Op de een is er wel een SL en de andere nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
Dit meerdere keren per avond ga ik niet lang volhouden.
Hij is creapy... eng... niet echt.... Niet de ergste van het stel hoor.... Kitty od Dimmy mochten van mij eerder...... Maar tussen deze twee..... echt een no brainer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is jouw probleem met Sercan?
nee ze hadden het in de andere kamer weer over de technische storingquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef Lpracing het volgende:
Peter vertelt over zijn trouwen in de kerk en we krijgen een SL. Is dat taboo voor de BB-regie ofwat.
Te makkelijk...quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik deze vergeten te posten, dit sprak boekdelen
[ afbeelding ]
Vandaar dat ik denk aan geheime opdracht om te verzwijgen dat zij genomineerd hebben. En levert tv op uiteraard.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je gewoon open kaart speelt door te zeggen dat je je hebt moeten baseren op een middag en avond meekijken kunnen ze je weinig verwijten, maar het bewust verzwijgen kan alleen maar een shitstorm opleveren als er niks tegenover staat.
Boeing in m'n woonkamer.quote:
Leuk stel welquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je weet nog hooe ik gelitten hebquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
Dit meerdere keren per avond ga ik niet lang volhouden.
hmmmquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:37 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Hij is creapy... eng... niet echt.... Niet de ergste van het stel hoor.... Kitty od Dimmy mochten van mij eerder...... Maar tussen deze twee..... echt een no brainer.
Juist .quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Irritant moet juist blijven, opbokken met die slome 'lieve' sukkels
dit sprak helemal niks,quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is echt wel een ontbloesemende liefdequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit sprak helemal niks,
spinn niet en story wat niet is
dat was helemal niks nogquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is echt wel een ontbloesemende liefde
face it Mario die gaan wel wat uitspoken
Ieder zijn mening. Hij zit in mijn top 5 qua opbokken. En gelukkig is hij genomineerd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
aanwezig ja
kristoff leuker ja
maar verder nog geen probleem met hem
ik heb er eigenlijk maar 2 die van mij nu weg mogenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:40 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Ieder zijn mening. Hij zit in mijn top 5 qua opbokken. En gelukkig is hij genomineerd.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:40 schreef MMXMMX het volgende:
Weet iemand het adres waar je die getallen moet invoeren voor die filmpjes ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
DM gestuurdquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:40 schreef MMXMMX het volgende:
Weet iemand het adres waar je die getallen moet invoeren voor die filmpjes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |